ik heb het ruiterbewijs gehaalt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

ik heb het ruiterbewijs gehaalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 14:34

Hallloo!!

Ik heb gister (28 sept 03) het ruiterbewijs gehaalt met mijn eigen pony. Ik was hartstikke zenuwachtig. Ziek Ziek Ziek Ziek Ziek
Ik ben harstikke blij dat ik dit met mijn pony heb gedaan omdat er veel is veranderd is in de tijd dat ik haar kreeg, ze was harstikke schikachtig en ik kon er niet eens een rustig ritje maken en ik had nog niet eens gedacht dat ik nu zover zou komen met haar, maar dat heb ik allemaal aan mijn vader te danken die mij heeft geholpen, maar nu weer over het ruiterbewijs. Je kreeg 35 vragen en daarvan mog je er maar 7 fout hebben anders was je niet geslaagt voor de theorie, ik had 4 fouten (gelukkig) want, ik dacht dat ik er wel meer had. Met het praktijk had ik al wat zekerheid dat ik wel door kwam maar toch ook weer niet maar gelukkig ik ben door en ik ben harstikke trots op mijn pony sheronit OK dan!

I love
sheronit 4 ever Lovers Lovers Lovers Lovers


Groetjes leoni Party!! Party!! Party!! Party!!


Ik heb het ruiterbewijs joeppie

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 15:15

Gefeliciteerd! Ik heb een beetje vals gespeeld toen ik mijn ruiterbewijs moest halen, dus had ik bij de theorie 0 fout! Voor de praktijk was ik ook geslaagd. Ik was nog jong en die man vond het zo knap, zo'n klein meisje op zo'n groot paard! En, ga je nu heel veel hele lange buitenritten maken (en auto's in elkaar schoppen, want het wordt toch vergoed Knipoog )?

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:02

heey gefeliciteerd!!
ik heb hem vorig jaar gehaald en ook 4 fout Haha!
mijne was niet echt te remmen in het bos maar die mevrouw hield van goed voorwaartse ponys dus dat was wel mazzel!

Xsara
Berichten: 383
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:04

Gefeliciteerd, wat goed zeg.
Ik heb op 12 oktober m'n examen.
Volgend jaar schijnt het allemaal te veranderen dus ik hoop hem dit jaar wel te halen.

Veel plezier er verder mee.