nou is dat even balen zeg...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

nou is dat even balen zeg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 15:45

Ik ben de enige(op een paar mensen na) die aan en bij mijn paard mag komen(vermoedelijk omdat ze veel verandert is van eigenaar en zo. ze bokt vaak als je er iemand anders opzet en gaat direct in protest.
nu komt het , ik sukkel al enkele maanden met mijn knie, ben al meerdere keren naar de dokter geweest , steeds legde die mij een rustperiode voor , waarin ik niet mocht sporten ed.
dus mocht ik ook niet paardrijden
dat ging over, (was een ontsteking op mijn knie)
maar ik bleef gewoon doorrijden Bloos
nu is dit terug, met dezelfde pijn op knie, enkel en rug
wat zouden jullie doen ?

|[Live Life To The Maximum!]|

Never apologize for showing feeling, if you do so, you apologize for the truth



Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:05

Het blijft lastig hè, zoiets?! Ik heb een onstoken achillespees (chronisch) en kan dus ook af en toe een tijdje niet naar mijn verzorgpaardje toe. Ze is dan wel manegepaard, maar voordat ik haar ging doen werd ze geleased en de eerste weken dat ze weer van de manege was, wilde ze van niemand iets weten, kon ik haar stal niet in en was ze heel erg kopschuw. Gelukkig gaat dat nu veel beter, ik kan alles met haar doen en ze vertrouwd me veel beter nu. Maar helaas kan ik haar door mijn enkel dus lang niet alle dagen zelf doen en net als bij jou blijft ook bij mij de vraag: wie wel? Ik zou in elk geval zeggen: zoek iemand die jij vertrouwd, dat scheelt al! Sterkte ermee, ook met je knie enzo!

Groetjes, Linda

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:33

Ik zou toch het doktersadvies opvolgen en niet rijden... Dokters geven niet voor niets advies over wat je het beste kan doen... Stel dat je het advies weer negeert en je daardoor het probleem alleen maar verergert? Dan ben je nog verder van huis...

Probeer je paard nog de nodige beweging en aandacht te geven zonder te rijden (longeren, losgooien, stapmolen als die aanwezig is eventueel, op de wei, ...). En misschien kan je ook steeds iemand meenemen die haar eventueel wel voor je wil verzorgen zodat je paard stilaan aan deze persoon went...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Natascha, Sanet, senna21, Sintara en 28 bezoekers