Mennen met Timon van Marieke_456!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Mennen met Timon van Marieke_456!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 22:15

Kep vandaag (weer Tong uitsteken) een meeting met Marieke_456 en Timon gehad Pling T was echt ontzettend leuk We hebben ook ontzettend veel foto's gemaakt, ik zal eerst de menfoto's even op bokt zetten.. de rest komt later Knipoog


Startklaar Pling
Afbeelding

En op weg!! Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Timons superlieve koppie Lovers
Afbeelding

En toen mocht ik! Party!! (Ik had dus nog nooit gemend Haha!:P)
Afbeelding
Afbeelding

Ik mocht zelfs een stukje draven Party!!
Afbeelding

Doegg Marieke!! Haha!
Afbeelding

Lovers
Afbeelding

Toen ging Marieke weer een stukje Lachen
Afbeelding

Weer een paar foto's van Timons lieve koppie Kwijl
Afbeelding
Afbeelding

En hier zit ik weer achter t stuur Haha!
Afbeelding
Afbeelding

En weer met Marieke; Timon vliegt Haha!
Afbeelding

Ik kon ze niet bijhouden hoor Haha!:P
Afbeelding

We hebben heel wat afgewisseld, hier zit ik weer in t karretje Tong uitsteken
Afbeelding

Toen hebben we een klein stukje geprobeerd of we misschien ook met zn tweeen in het karretje zouden passen... Haha! t paste nét, en Timon leek er geen problemen mee te hebben Pling Links zie je Mariekes arm en rechts mijn knie Haha! (We hebben maar een klein stukje zo gezeten, daarna gingen we weer om en om mennen Lachen )
Afbeelding

Nóg een foto van zn koppie Lovers Er stond best een harde wind Haha!
Afbeelding

Oef wat zit ik hier bekakt Bloos! Tong uitsteken
Afbeelding

En weer een foto van zn koppie (tja hij is ook zo lief he Tong uitsteken)
Afbeelding

Marieke en Timon
Afbeelding

Stappen
Afbeelding

En nog wat actie Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En tenslotte heb ik nog 1 filmpje Lachen :
http://www.wepsite.net/dagami/Filmpje.mpg

Danielle

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:42

WAT GAAF ... SUPERSHET!!!!!!!!!!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:46

oh lief! Net zo´n soort shetje als mijne!!! Haha!
Zelfde tuig ook! dat filmpje is grappig! hahahaha....hele leuke foto´s! en wat veel!!

Albert

Berichten: 5729
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 23:24

Wat een gave shet.
Het karretje loopt er perfect achter en is nog in evenwicht ook. OK dan! OK dan!

3 Gelderse toppers en
Paardengebitsverzorger Klik hier voor mijn website

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 08:31

Echt super OK dan!
Als je nou een keertje met mij en mijn shet gaat mennen dan lijkt het net of ik een groot paard heb Knipoog

Waarom doe je niet een keertje met Timon mee aan de shetlander mendag.....dat is altijd 1 keer per jaar.......is echt zooooooo gaaf, als ik het even kan redden dan wil ik volgend jaar ook mee gaan doen Lachen


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 08:41

Wat een prachtig leuk wagentje!! Heel schattig! Mag ik vragen of je hem gekocht hebt ergens, of is het zelfbouw?
En rijd het een beetje lekker? En kan je er snel in en uit komen?

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 09:02

Leuke pics hoor! En ga je nu Lent en Mirei ook beleren? Haha!
Gaaf karretje trouwens!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 09:14

wat ziet het er toch weer stoer uit!

Nou weet ik zeker dat als ik kom met jes, dat we ook gaan mennen Schijnheilig Tong uitsteken

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 10:50

ahhh wat een leuke foto's!
kei leuke shet!

Dag lieve mama...

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 11:55

gaaf zeg, kei leuk. Schattig shetje.
PS. Ik zou de strengen iets langer laten zodat ie net iets meer naar voren komt te staan, je hebt daar nog ruimte voor met de lamoenen. Geeft iets meer ruimte voor zn beentjes.

_______ Roos Koeter _______
Osteopathie voor Paard en Hond
http://www.rooskoeter.nl

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:53

Vet gave foto`s!!! Ik vind ze echt heel cool! Ook mooi met die donkere lucht op sommige en het mooie 'polderse' landschap Haha!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 15:53

Wat gaaf zeg! Leuke foto's!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:08

Ziet er toppie uit hoor!!!!!

Wat voor maat bit heb je voor hem? Hij lijkt zo extreem groot(Dennis z'n stang lijkt ook zo groot hoor, heeft 11,5 voor stang terwijl hij normaal 10 heeft).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:39

lief beesie

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:42

ahhhh gaaaaf zeg!!! super leuke foto's en watloopt ie weer lief op dat filmpie zeg echt superlief!

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:59

Zier er echt prima verzorgd uit zo, mooi en goed passend tuig OK dan! en keurig ingespannen , misschien mag de pony iets meer naar voren ingespannen worden maar verder niets dan lof!
Veel plezier met je shetje hoor Haha!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 19:11

Buitenzorg schreef:
Leuke pics hoor! En ga je nu Lent en Mirei ook beleren? Haha!


Ik zit er wel serieus over na te denken ja Tong uitsteken Dus wie weet... Schijnheilig (Marieke mag ik dan je karretje lenen? Past Mirei vást wel voor Haha!:D)

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:56

Whaaaaaaaaa... 1 vraag tegelijk Haha!

jacqueline"]
Echt super OK dan!
Als je nou een keertje met mij en mijn shet gaat mennen dan lijkt het net of ik een groot paard heb Knipoog

Waarom doe je niet een keertje met Timon mee aan de shetlander mendag.....dat is altijd 1 keer per jaar.......is echt zooooooo gaaf, als ik het even kan redden dan wil ik volgend jaar ook mee gaan doen Lachen
[/quote]

Lijkt me erg gaaf! Maar waar is dat?


[quote="jantina schreef:
Wat een prachtig leuk wagentje!! Heel schattig! Mag ik vragen of je hem gekocht hebt ergens, of is het zelfbouw?
En rijd het een beetje lekker? En kan je er snel in en uit komen?


Hij is neit van mij, maar van de vorige eigenaar van Timon. Aan gezien hij daar toch amar staat te staan, heb ik hem opgeknapt en gebruik ik hem gewoon. Volgens mij is het zelfbouw geweest...
Hij rijd heerlijk! Danielle zat nog neit erg comfortabel met haar lange bene Tong uitsteken maar ik vind het heerlijk rijden. Er is zo redelijk snel uit te stappen..

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:59

Elke"]
wat ziet het er toch weer stoer uit!

Nou weet ik zeker dat als ik kom met jes, dat we ook gaan mennen Schijnheilig Tong uitsteken
[/quote]

Ahum? Schijnheilig Dat ga jij bepalen Schijnheilig Whahaha. Ik weet neit waarneer jullie komen, maar Timon heeft een kaal plekje op z'n rug. Niet van het schoftje of zo, maar ik weet niet hoe het komt Verward Het is een vrij groot stukje, ik maak er wel een foto van. Het ziet er niet echt prettig uit. Hij heeft vast wel weer 'ns rangorde gevecht gehouden Knipoog

[quote="Rosiewozie schreef:
PS. Ik zou de strengen iets langer laten zodat ie net iets meer naar voren komt te staan, je hebt daar nog ruimte voor met de lamoenen. Geeft iets meer ruimte voor zn beentjes.


Ik vind het zo wel goed, al doe ik ze nog langer dan kan eht zo zijn dat als je door de bocht gaat het lamoen uit het schoftje draait. En ruimte voor zijn beentjes heeft hij ook genoeg hoor Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:07

Gaaaaaaaaaaaaaave foto's Mariek en Danielle! Ik heb het filmpje ook gezien, wat schattig toch weer... die kleine shetlanderpasjes Lovers En ik weet het ook zeker... als ik met Elke kom, gaan we mennen Tong uitsteken

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:07

dagami"]
[quote="Buitenzorg"]Leuke pics hoor! En ga je nu Lent en Mirei ook beleren? Haha!
[/quote]

Ik zit er wel serieus over na te denken ja Tong uitsteken Dus wie weet... Schijnheilig (Marieke mag ik dan je karretje lenen? Past Mirei vást wel voor Haha!:D)
[/quote]

Danielle, hardstikke bedankt voor de foto's en het filmpje Pling Ze zijn vet cool! Tuurlijk mag je me karretje lenen. Het tuig zal Mirei ook wel passen... Schijnheilig

[quote="Dennis schreef:
Ziet er toppie uit hoor!!!!!

Wat voor maat bit heb je voor hem? Hij lijkt zo extreem groot(Dennis z'n stang lijkt ook zo groot hoor, heeft 11,5 voor stang terwijl hij normaal 10 heeft).


Dank u wel... Ik heb ent even gekeken en hij is 10,5. Extreem valt ook wel mee hoor. Hij is wat aan de grote kant ja, maar eht is moeilijk om voor zo'n kleintje een bitje te zoeken.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:11

Tja, vertel mij wat over kleine maatjes. Dennis is dan wel een stuk groter dan Timon maar het blijft moeilijk dingen voor hem te vinden hoor. Die leidsel gaten lijken zo lomp bij dat leuke hoofdje van hem.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:14

Ik wil Timon ook meeten!!!!! Kwijl:~:~:~ Haha!:D
Hij is zo cool!!!
Maar heb geen idee waar hij staat, maar het zal wel erg ver weg zijn Scheve mond:\ Haha!:D

Wel hele coole foto's!!!
en dat ik het een mooie shet vind weet je al Haha!:D

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:15

Dennis schreef:
Tja, vertel mij wat over kleine maatjes. Dennis is dan wel een stuk groter dan Timon maar het blijft moeilijk dingen voor hem te vinden hoor. Die leidsel gaten lijken zo lomp bij dat leuke hoofdje van hem.


Ja, maar ik vind zelf de neusriem van het hoofdstelletje te hoog zitten, maar dat hoort zo, maar dat maakt hem ook lomp. Vind ik Tong uitsteken Maar hij kijkt wle heel lief op die foto's Knipoog

Tha_niekje hij stata in Warmenhuizen. Dat ligt tussen Schagen en Alkmaar. In Noord-Holland, dus dat is ver reizen voor jou Haha!

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:21

wat een ontzettend gaaf karretje zeg!!! echt super leuk!

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 bezoekers