Rotdag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Rotdag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 22:07

Vanochtend eerst nar de kerk, is al niet leuk, maar ja, moet elke zondag dus ja..
Toen weer terug naar huis, raken mn zusje en ik verstrikt met onze sturen en val ik keihard op de grond, gelijk een dikke knie.
Toen naar Sting, hij was al druk, maar dat was gewoon omdat hij een tijdje niet had gelopen en er veel wind stond. Dus ik een buitenrit maken, Sting helemaal door het lint, helemaal druk doen!
Toen nog mn buitenrit wat uitgebreid omdat hi jzo wild aan het doen was, kon ik hem mooi ff goed moe maken! Ik wilde hem wat rustiger krijgen, veel overgangen rijden, maar dat wilde niet echt lukken!
Hij bleef maar druk doen!
En toen lang een weiland met een ecng hek, en toen viel ik eraf. Ik heb Sting nou1,5 jaar en ben er nog nooit echt afgevallen, dus ik schrok echt vreselijk!!! Maar gelukkig kwam ik een paar mensen tegen met 2 haffies en een fries, die ook aan het rijden waren (bokkers toevallig???) en toen ben ik daar een stukje mee verder gereden. Ik had niks en Sting ook niet gelukkig, maar ik was wel erg geschrokken, en Sting was gelijk helemaal bezweet, ik heb nog 2 km. gestapt, en was nog kledder toen ik op stal kwam!!
Nou ja, de dag is bijna om, dus veel kan er niet meer gebeuren!

ruthiiii
Berichten: 340
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: edegem/antwerpen/BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:25

nou!! ik zou ook wel even schrikken hoor!!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:34

Tsja, je hebt wel eens dat soort dagen he?
Vervelend, maar ach, morgen weer een dag, en die kan alleen maar meevallen dan lijkt me.
Sterkte met je knie!