verslagje cross ysselsteyn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

verslagje cross ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 16:16

om 11.25 moesten we dresuren, als allerlaatste in onze ring.
ff losgereden, zel liep kei lekker. nog ff gestapt en toen weer nog ff gedressuurd. nou toen begon ze al.. ze viel lekker door me linkerbeen heen en liep gewoon niet naar m'n zin.

de proef ging echt kei slecht! 2x bijna een bordje omver gereden Bloos! ze liep niet lekker aan de teugel, we reden niet op de bordjes, geen hoeken, slechte middendraf, slechte alles.... Boos!

maar later bleek dat de rest nog slechter had gereden, want we waren 9e (van de 26) en hadden evenveel strafpunten als nr 8. dat viel dus heeel erg mee

toen springen, we hadden niet zo veel tijd om los te springen en ik wilde eigenlijk ook energie sparen voor de cross.
maar mevrouw dacht er anders over. ze weigerder gewoon de oxer te springen, echt wel 10x geweigerd. pas toen ie 2 gaat lager was en de staanders dichter na elkaar waren geschoven sprong ze hem

we hebben die lage smalle oxer dus 2x goed kunnen springen en toen moest ik al de ring in. en ik had amper nog naar het parcour gekeken!
gelukkig sprong ze in het parcour wel alles. wel een beetje pluk- en trekwerk. en jammer genoeg een balkje (op hindernis 9 geloof ik)


toen dus de cross. een paar x een boomstam gesprongen, maar niet teveel want ze had zich al lekker druk gemaakt met springen.

hindernis 1 hadden we gelijk een weigering lou heeft er gewoon een hekel aan als de eerste hindernis een heggetje is Scheve mond
daarna ging het bij elke hindernis wel lekker. tot de stobalen, daar hadden we ook een weigering op Boos!

toen kwamen we bij een hindernis waar ik voorbij reed, maar ik werd teruggeroepen dat ik hem wel moes Verward
dus ik op de rem, maar die werkte nie. dus toen omgetrokken, rent ze kei hard het bos in. 'nee, daar is de hindernis niet', roept die vrouw nog.
ja, alsof ik da nie weet

naja die hindernis dus alsnog gesprongen. maar toen waren we dus een beetje uit ons ritme en die hindernis daarna wilde ze ook langsschieten. dus ik wil der ervoor houden. loopt ze tegen het vlaggetje aan.. been helemaal onder het bloed (maar da zag ik pas teon ik al klaar was)

de rest van de cross ging gelukkig wel heel lekker

toen controle bij de veearts, kom ik erachter dat ik hem voor de cross nie heb laten keuren, oeps
maar de veearts maakte er gelukkig geen probleem van.

ik baal gewoon heeel erg van die hindernis die ik voorbij reed Boos! maar die was ook zo vaag aangegeven. en je kwam tijdens de cross meer hindernissen tegen die je niet moest springen, wat heel verwarrend werkte.

naja, uiteindelijk ben ik dus gediskwalificeerd Huilen
teveel weigeringen in de cross. en hij was eigenlijk helemaal niet zo moeilijk Scheve mond

naja volgende x beter

de foto's komen vanavond Lachen


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 16:56

Jammer dat het niet gegaan is zoals je eigenlijk wilde..
Kan gebeuren maar blijft toch altijd jammer! Want is Ambt-Delden ging het juist zo goed!
Strobalen kan je thuis ook goed oefenen he. Kom je best wel vaak tegen in een cross..

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 18:21

Gister had je er nog zoveel vertrouwen in... jammer hoor dat het allemaal niet zo lekker ging! Maar zo te horen zaten er gelukkig ook nog wel lekkere sprongen bij dus dat is dan wel weer fijn!
Wat rij je verder nog aan SGW's dit jaar?

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 19:02

volgende x beter idd Lachen

ik rijd dit jaar nie veel cross meer. half oktober oefencross zeeland en verder eigelijk nix meer. weet ook nie of er verder nog iets is? zal es kijken.

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 19:06

o ja helemaal vergeten. ik had lielle nog gezien! en nog iemand van bokt geloof ik maar weet eigenlijk nie wie Bloos Haha!
weet trouwens ook nog nie hoe die hebben gereden.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:11

Ach, komt wel goed allemaal met jullie! Tis niet altijd even makkelijk Lachen De volgende keer ga je er gewoon voor!

Weet iemand uitslagen van de L pony's? Wil weten hoe Jordy het gedaan heeft.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:39

je hebt dit jaar ook nog Diepenheim, Bathmen, Barchem... en geloof ik nog wat crossen waar ik niet heen ga (Vasse, Nijerbekoop??)
Dus misschien zit er nog wat voor je bij?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:43

chantal_cs schreef:
je hebt dit jaar ook nog Diepenheim, Bathmen, Barchem... en geloof ik nog wat crossen waar ik niet heen ga (Vasse, Nijerbekoop??)
Dus misschien zit er nog wat voor je bij?

Princenhage is ook nog dit jaar Knipoog

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 20:29

ik lees net op internet dat de oefencross zeeland is afgelast Boos!

toch maar ff kijken of ik dan een andere cross kan starten. moet alleen wel vervoer zien te regelen Scheve mond

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:33

Jammer zeg!!
Maar idd volgende keer beter Knipoog

Live,LOve,'ndLaugh

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:35

Staan de foto's er al op??

Live,LOve,'ndLaugh

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 20:42

nee, nog geen foto's.
ik moet ff een nieuwe uploadsit zoeken, want m'n msn-group is helemaal vol Scheve mond
dus als iemand nog een goede uplaodsite weet...

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:50

Moet je ff een nieuw E-mail adres maken bij hotmail, kan je met dat E-mail adres weer allemaal foto's toevoegen bij msn-group Knipoog

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 21:05

had ik gedaan, maar ben w8woord vergeten

maak morge wel weer een nieuwe Lachen


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:08

dat word dan gauw weer een nieuwe maken...
ben wel benieuwd naar de foto's!

gomir

Berichten: 25513
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:29

Jammer dat het niet zo lekker ging, maar het kan nu eenmaal niet altijd goed gaan

We hebben allemaal weleens van die dagen dat het niet zo lekker loopt Verdrietig (en ik had er vandaag geeneen Party!! )

Probeer nog wat te regelen voor dit najaar, al is het maar een oefencross...anders sluit je het seizoen zo rot af voor je gevoel.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 06:35

jammer loulou, maar wel leuk dat ik jullie eens gezien heb! Mijn verslag volgt nog, maar ik was supertevreden.

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 13:20

he balen dat het minder ging... maar de volgende keer vast weer prima!

If it isn't a FJORD, it is JUST a HORSE!
Hersteltraining in de bossen van de Utrechtse Heuvelrug

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:14

Wat jammer dat het niet zo goed ging als je verwachte. Erg jammer van het springen...
Hopelijk volgende keer beter
Succes vast!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 20:11

thanx iedereen. ik zal es kijken of ik nog een crossje mee kan doen

Coolio

Berichten: 353
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:24

liberty schreef:
Ach, komt wel goed allemaal met jullie! Tis niet altijd even makkelijk Lachen De volgende keer ga je er gewoon voor!

Weet iemand uitslagen van de L pony's? Wil weten hoe Jordy het gedaan heeft.


Jordy was 4e Haha!

Many people will walk in and out your live, but only true friends leave footprints...

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:52

Coolio"]
[quote="liberty schreef:
Ach, komt wel goed allemaal met jullie! Tis niet altijd even makkelijk Lachen De volgende keer ga je er gewoon voor!

Weet iemand uitslagen van de L pony's? Wil weten hoe Jordy het gedaan heeft.


Jordy was 4e Haha!
[/quote]

Old news Knipoog

Maar even ontopic, doe je nog mee in princenhage loulou?

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 21:00

nee, ik heb me niet meer ingeschreven

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 15:41

Hmm, klinkt alsof jullie je dag niet helemaal hadden. Nou ja, kan gebeuren, volgende keer gaat het vast weer beter!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:34

als iemand nog intresse heeft, in de foto's van Ysselstyn.. Moet je over 15 weer eventje hier ook kijken, want ik ben nu bezig met een site aanmaken, waar ik de fotos van ysselstyn op kan zetten.. Zijn wel foto's van de hindernissen.. en dus niet van combinaties... Maar over 10 minuten zal hier even het adres van die site neerzetten voor diegene die ge-interreseert zijn

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers