waarom zijn mannen zo'n egoïstische ***********???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

waarom zijn mannen zo'n egoïstische ***********???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 20:14

Hbe weer slaande ruzie met m'n vriend!!! En waarom?

Om de allerstomste redenen eerst: Hij komt me ophalen, ik vraag mag de hond mee (pup) en hij zegt, ja dan moet ik ff vragen waar hij mag slapen, in de stal ofzo... Boos!

Dus ik zeg, oh nee, hij slaapt op de kamer bij ons of anders blijf ik wel thuis met hem, want hij voelt zich helemaal niet veilig ergens anders en das echt superzielig!

En daarom loopt hij dus kwaad weg met slaande deuren en vertrekt met gierende banden! Huilen

Hij heeft zeker echt geen idee hoe hard hij mij kwetst elke keer!

pfff mannen!

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!


Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:28

...
Laatst bijgewerkt door Mist op 28-09-03 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:40

Tja, daarom heb ik lekker alleen een huis gekocht, waar ik gezellig woon met 5 katten en 2 paarden Knipoog . Heb nooit kunnen wennen aan die egoistische, niets-kunnen-beslissende tactloze wezens van het zwakke geslacht.
Aan de andere kant, werk ik wel het liefst met mannen, ik werk bij een Engels/Amerikaans ingenieursbureau, en loop de hele dag in brandvertragende kleding, helm, etc, met walkie-talkie bevelen te geven (aan mannen dus Haha! ) Je kunt je eigen verschrikkelijk uitleven daar, zeker met de baas die ik heb, vorige week hadden we zo'n ruzie dat we zelfs dingen naar elkaar gegooid hebben!... maar dat is de volgende dag ook weer vergeten en vergeven (probeer dat maar eens met een vrouw!)
Heb ook nooit problemen gehad met seksistisch gedrag, maar je moet wel sterk in je schoenen staan en behoorlijk ad rem zijn.

Maar dan ga je na je werk even wortels kopen voor de paarden, je stapt uit je auto en dan zijn daar van die groenwerkers bezig "hey zunne...zullen we vanavond gaan stappen ? Boos! "Nee lijkt me geen goed plan...ben uw type niet...ben niet opblaasbaar! *"

* (deze grap had ik onlangs per email toegestuurd gekregen-kon hem eindelijk gebruiken)

Wat jouw vriend betreft...zou hem lekker in zijn sop gaar laten koken, lekker niet meer bellen tot er excuses komen, en bij de volgende gelegenheid hem dezelfde behandeling geven Schijnheilig

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:41

Hmm niet alle mannen zij zo hoor, dus strijk ons niet weer over 1 kam....!


Maar best wel banketstaaf voor je...sterkte ermee...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:42

slaande ruzie?

Amor Vincit Omnia

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:45

Mist schreef:
Tja, daarom heb ik lekker alleen een huis gekocht, waar ik gezellig woon met 5 katten en 2 paarden. Heb nooit kunnen wennen aan die egoistische, niets-kunnen-beslissende tactloze wezens van het zwakke geslacht.
Aan de andere kant, werk ik wel het liefst met mannen (werk bij een Engels/Amerikaans ingenieursbureau


eehhmmm dit is wel erg kort door de bocht Scheve mond de vriend van vanity is waarschijnlijk een een maandagochtend exemplaar geweest
en kan ik namens alle mannen zeggen dat dit iid niet een juiste reactie is naar je vriendin

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:46

Sundancer schreef:
Hmm niet alle mannen zij zo hoor, dus strijk ons niet weer over 1 kam....!


Maar best wel banketstaaflig voor je...sterkte ermee...


Wilde ik net zeggen!
Ik heb het super getroffen met mijn mannetje.
Die is alles behalve egoistisch en superlief

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:48

Gelukkig zijn niet alle mannen zo!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:55

vanja"]
[quote="Mist schreef:
Tja, daarom heb ik lekker alleen een huis gekocht, waar ik gezellig woon met 5 katten en 2 paarden. Heb nooit kunnen wennen aan die egoistische, niets-kunnen-beslissende tactloze wezens van het zwakke geslacht.
Aan de andere kant, werk ik wel het liefst met mannen (werk bij een Engels/Amerikaans ingenieursbureau


eehhmmm dit is wel erg kort door de bocht Scheve mond de vriend van vanity is waarschijnlijk een een maandagochtend exemplaar geweest
en kan ik namens alle mannen zeggen dat dit iid niet een juiste reactie is naar je vriendin
[/quote]

dan heb ik waarschijnlijk een abonnement op "maandagochtend exemplaren" ....dus jij spreekt namens alle mannen ? kun je me dan ook even dat fluit-gedrag uitleggen ? Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:00

mist, ook dat fluitgedrag valt daaronder.

Amor Vincit Omnia

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:05

Mist"]
[quote="vanja"][quote="Mist schreef:
Tja, daarom heb ik lekker alleen een huis gekocht, waar ik gezellig woon met 5 katten en 2 paarden. Heb nooit kunnen wennen aan die egoistische, niets-kunnen-beslissende tactloze wezens van het zwakke geslacht.
Aan de andere kant, werk ik wel het liefst met mannen (werk bij een Engels/Amerikaans ingenieursbureau


eehhmmm dit is wel erg kort door de bocht Scheve mond de vriend van vanity is waarschijnlijk een een maandagochtend exemplaar geweest
en kan ik namens alle mannen zeggen dat dit iid niet een juiste reactie is naar je vriendin
[/quote]

dan heb ik waarschijnlijk een abonnement op "maandagochtend exemplaren" ....dus jij spreekt namens alle mannen ? kun je me dan ook even dat fluit-gedrag uitleggen ? Knipoog
[/quote]

mischien fluiten ze wel gewoon een liedje ,maar betrek je het gekijk op jezelf, en als je wel nafluiten is dat ook niet erg netjes, doen ze dat dan nog in Belgie?
zou ik snel gaan verhuizen naar Nederland, daar hebben we het 50 jaar geleden al afgeleerd, na de nodige klappen, dat wel Haha!

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:17

vanja"]
[quote="Mist"][quote="vanja"]
[quote="Mist schreef:
Tja, daarom heb ik lekker alleen een huis gekocht, waar ik gezellig woon met 5 katten en 2 paarden. Heb nooit kunnen wennen aan die egoistische, niets-kunnen-beslissende tactloze wezens van het zwakke geslacht.
Aan de andere kant, werk ik wel het liefst met mannen (werk bij een Engels/Amerikaans ingenieursbureau


eehhmmm dit is wel erg kort door de bocht Scheve mond de vriend van vanity is waarschijnlijk een een maandagochtend exemplaar geweest
en kan ik namens alle mannen zeggen dat dit iid niet een juiste reactie is naar je vriendin
[/quote]

dan heb ik waarschijnlijk een abonnement op "maandagochtend exemplaren" ....dus jij spreekt namens alle mannen ? kun je me dan ook even dat fluit-gedrag uitleggen ? Knipoog
[/quote]

mischien fluiten ze wel gewoon een liedje ,maar betrek je het gekijk op jezelf, en als je wel nafluiten is dat ook niet erg netjes, doen ze dat dan nog in Belgie?
zou ik snel gaan verhuizen naar Nederland, daar hebben we het 50 jaar geleden al afgeleerd, na de nodige klappen, dat wel Haha!
[/quote]

Maar ik ben net vanuit Nederland naar Belgie verhuisd....moet ik dan weer terug ? Ja ik ben dan wel een oogverblindende schoonheid bij wie mannen op straat spontaan een whiplash krijgen als ze me nakijken, als ze al niet flauwvallen.....not..Blond Volgens mij doen dat soort types dat bij anyone who's still got a pulse

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:21

mist; of ze willen gewoon aardig zijn, al ben je niet zo knap fluiten ze je toch na, denken ze: heeft die ook weer een goede dag, dat ze denk knap te zijn Knipoog sorry, kon het niet laten was wel een erg open deur Haha!

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:36

Ha !!! zie je wel dat mannen geen tact hebben! zomaar open deuren intrappen, het ultieme bewijs

ps. zal nu maar ophouden voordat we verplaatst worden naar slowchat...jammer, want ik houd wel van mars/venus discussies

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:42

dit is geen discussie, dit is gewoon je botte mening nav slechte ervaringen neerzetten.

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:45

SuperPepeijn schreef:
dit is geen discussie, dit is gewoon je botte mening nav slechte ervaringen neerzetten.


Neeeej, dit is nuttige input???

Het is inderdaad een lastig probleem. Op dit moment heb ik echter last van het tegenovergestelde Wow!.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:48

nuttige input is al gegeven om zo toch nog tot discussie te komen. maar sommige mensen willen alleen spuien zo lijkt het. en dat is prima hoor, maar zeg dan niet dat je graag wilt discussieren.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 28-09-03 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:50

SuperPepeijn schreef:
nuttige input is al gegeven om zo toch nog tot discussie te komen. maar sommige mensen willen alleen spuien zo lijkt het.


Voel je je betast wellicht? In je eer ofzo??

Tong uitsteken.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:51

can't touch me.

Amor Vincit Omnia

Baloetje

Berichten: 7
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:51

Is die pup al zindelijk? Laat je hem lekker op je bed liggen, pist ie alles onder.. zal je schoonmoeder in spe (?) leuk vinden ja..

HOERAA!!!! Al 5 berichten !!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:52

SuperPepeijn schreef:
can't touch me.


Uitproberen??

Dadiepoempoem.


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:55

zo zijn ook niet alle vrouwen hoor bokkers!

Amor Vincit Omnia

Machie

Berichten: 15997
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:57

Ach, lang niet elke vent is zo hoor!!!
Ken ook we lieve kerels! Eigenlijk meer lieve, dan van die egoistische...
Alleen aan bouwvakkers heb ik n hekel, zijn hier in de buurt veel aan het werk, en dan constand nafluiten, das pas storend!!! Frusty

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:01

Lekker hoor Mist, beetje andere geslacht voor zwak uitmaken.

Get a Life

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:02

Ik heb een paar wk gezamenlijk gewerkt in een bedrijf met bouwvakkers aanwezig, maar viel me echt reuze mee hoor...
de eerste paar dgn waren ze wat 'wild' en nakijkerig, daarna werd er voornamelijk beleefd begroet en galant gedrag vertoond Haha!
(doet ie anders nooit = uitspraak mede bouwvakkers *LOL* (hield deuren open etc.) )

Mannen dragen wel vaker een masker dan vrouwen doen.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Flippertje, GrapeshotBot, hiphorse, rien10, Saaams, Suliko, Thjalfy, troi, Westhof, xYaartje en 194 bezoekers