Ook ik verslag van Varsseveld...alweeeeeeeer winst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Ook ik verslag van Varsseveld...alweeeeeeeer winst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 22:57

soow nou ook IK had vandaag wedstrijd in Varsseveld, dressuuren bij de pony's. Ik had geen vervoer, maar heeeel toevallig lag het op 5 min afstand.. Haha! dus ik op de pony daar heen

nou wat een feeeeeest toen ik op t losrijterrein kwam met Boas Verward Uuuhh stoek stoek?? neej dat niet.. hou t maar op een lancering Haha! haha lol mijn bommetje in actie Haha!

mja voor de proef was ie nog steeds gek dus dat beloofde wat

ik de ring in... ging wel aardig 1 foutje met aanspringen in de galop maar snel herstelt.. vond t wel 160 waard ofzo *L1 D overigens* krijg mn punten... 153 Boos! tsss jury's snap dr nix van af en toe..

maar ja.. *jaaaa nou komt t *LOL* * de 2e proef

ging beter als de 1e... krijg mn punten ..... *tadadaaaaaa * 167 Haha!:D:D ik was binnen Haha! ennuuhh ik ben blij, niet omdat ik 4e was in die ring *wat dus wel zo was*

MAAAARRR OMDAT IK EEN Z2 PONY ERAF HEB GEREDEN Bloos! oohh knappe Boas Haha!

nou toen gauw weer naar huis gecrosst met Boas, 'gedumpt' op stal en Dancer van stal 'geplukt' .. kom ik op het zandpad met Dancer richting concours.. waar ik normaal altijd cross.. ja hoor je voelt t aankomen.. waar ik met Boas *in stap* 10 minuten over deed.. deed ik met Dancer in 2 minuten in een uuuuhh handgalopje Tong uitsteken t viel nog mee haha maar ja Tong uitsteken

ik Dancer losrijden .. ja ging lekker ik erg blij liep fijn los enz.. ga naar de ring... wat blijkt?? ik moest naast een cross hindernis rijden!! allemaal bloempjes Verward vond Dancer niet grappig Huilen nou ik ook niet dus!! stomme kleuter Verward en dat start dan L2??? tsssss ja hoor Tong uitsteken tegen de hand, stilstaan uuhhh nou 1 seconde??? mja eerst ging t nog wel maar de galop Verward nee was nie wat...

krijg mn punten.. 156 Verward uuhh ja hallowww jury heeft u een nieuwe bril nodig??? hmm ja zegt ze : je hebt het nog opgehaalt met je stap en drafgedeelte.. uuhh ja ok boeie Haha!

tussen de 1e en 2e proef Dancer maar us flink recht gezet. met gevolg dat ik 500 meter verder eindelijk tot stilstand kwam Bloos! ennuuhh mijn 2e proef was welliswaar maar 1 puntje meer (157) maaruuhh nu was t WEL verdiend Haha!

dus t was toch nog wat Haha!

ennuuhhh Laura... leuk dat je was kijken Haha!


nou dit was t weer Haha! nog mensen die er morgen zijn bij de cross in varsseveld? ik loop er de hele dag rond koffie aan de jury's in de cross geven Tong uitsteken heb een knalgroene jas aan/om dus kan nie missen whaah lol

miss dat ik nog wel iemand zie Haha!

zou leuk zijn toch??

nou greetzzz

PS voor degene die t bij willen houden Tong uitsteken wahah ja vast wel iemand Tong uitsteken ik dus hah nou ja boeie

ik heb nu met Boas 7 wp L1 D
en met Dancer 7 wp L2 C


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 23:04

eey Shanna gefeliciteerd met je winstpunten!!
Jammer dat ik niet mee ben gegaan om te groomen bij de wedstrijd!!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 23:05

grr ja idd errrug jammer slim kind hoor t stond nog zoooo in mn msnnaam whaha lol Tong uitsteken

ow enjnuuhh zelfs in mn onderschrift op bokt!!! hoe kun je dat nou missen Tong uitsteken

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:23

Hehe, goed gedaan dere Haha!
*see you at the gelderse Tong uitsteken)

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:59

Ik heb je niet gezien, heb je mij wel gezien zaterdag? Ik stond in dat ronde grolsch tentje tussen de hoofdring (bij de tribune) en het B-springterrein. De hele dag!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:25

je gaat hard shanna, maar goed dat ik geen wedstrijd ambities heb, anders kregen we nog concurentie binnen de familie Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 20:26

Pascha schreef:
Ik heb je niet gezien, heb je mij wel gezien zaterdag? Ik stond in dat ronde grolsch tentje tussen de hoofdring (bij de tribune) en het B-springterrein. De hele dag!


nope.. zaterdag had ik geen tijd Boos! mja.. heb 's avonds nog wel wat vraag gedaan maar ze d8en dat je al weg was Huilen

mja komt wel Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 20:31

stef schreef:
je gaat hard shanna, maar goed dat ik geen wedstrijd ambities heb, anders kregen we nog concurentie binnen de familie Haha!


HAHA ja vast Tong uitsteken dan moet Jamaica eerst uuhh ze is 1.39 nou ff terugmeten naar de C (dus 1.36.9 van maken) ooh dat moet lukken ken dr zoveel die 140 zijn en bij de C's rijden Knipoog en dan moet ze ook nog L2 lopen.. anders kun je nie concureren hoor Tong uitsteken

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:45

heeyyy Meis!!
Jaa super he!! die boas en dancer wat een skeetjes toch he...
Maar ik vond het helemaal geweldig van laatst toen jij kwam en pasha heel lief naar Dancer hinnekte haha 2 vriendinnejtes ennuhh..
WE gaan op naar de M he Knipoog

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:53

NJAAAA JIJ BEGON!!!!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:56

Ohhjaaaa Schijnheilig

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 20:57

whaha M rij ik volgend jaar al als t zo doorgaat.. jij ook trouwens Haha!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:59

Oeff...

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:02

* zegt niks *

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 21:05

jaaa hallow was dit nou weer voor actie?? dat kun je eg makkelijk hoor!!!

waarom??

omdat PASHA een SUPERPONY is en jullie een SUPERCOMBINATIE zijn!!! so duidelijk genoeg???

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:07

uuhhh Jah Haha!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 21:08

moooi kijk dat bedoelen mensen nou als ze zeggen tegen mij dat ik zoveel overtuigingskracht heb Tong uitsteken Haha! whaah lollzzz



Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:13

*grinnik* overtuigingskracht?Zeker bij emile ratelband in de leer gweest, kijk maar uit, anders brand je je poten Tong uitsteken
In t outdoorseizoen 2004 zalk jullie aanmoedigen op de Hippiade in de Z2 dressuur, wanneer jullie naar de overwinning rijden, en ex eqauo 1e eindigen *pfieeuw hoe schrijf je dat :S >*

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:15

Huhh.. wahh.. iets boven mijn IQU Tong uitsteken:P

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 21:16

Ctal schreef:
*grinnik* overtuigingskracht?Zeker bij emile ratelband in de leer gweest, kijk maar uit, anders brand je je poten Tong uitsteken
In t outdoorseizoen 2004 zalk jullie aanmoedigen op de Hippiade in de Z2 dressuur, wanneer jullie naar de overwinning rijden, en ex eqauo 1e eindigen *pfieeuw hoe schrijf je dat :S >*


uuhh neej niet bij emile hor Tong uitsteken mijn geheim vertel ik je toch niet Tong uitsteken

enuuu Z2 is btje overdreven :S wahah lol k zie jou dan als wij Z2 moeten rijden terug in de uuhhhh ja ook Z2 want Laura start L1 en jij ook Haha! dus worden we gewoon met zn 3en kampioen Tong uitsteken geen ex aqueo mogelijk *uuhh geen idee ik schrijf ook maar wat Tong uitsteken*

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:18

Tong uitsteken wiehie hilarisch, ik in de Z2 gnagna, duidelijk daje mien nog niet het zien rieje Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers