Ik word echt MOE van mannen............

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Ik word echt MOE van mannen............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 19:40

Je kan er echt gewoon NIKS mee he............. ik word er echt schijt ziek van!!!!!!!

Bleh het lijkt wel of ik het ECHT aantrek ofzo...... Boos!


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 19:42

Ik kan je de hand schudden denk ik.. het brengt zeker op het moment niks anders dan ellende..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 19:45

Allemaal die mooie praatje he!!! Nu dacht ik HEM gevonden te hebben, nou het begint er weer op te lijken of meneer zich er onderuit wil wurmen. Daarbij zijn HUN degene die beginnen met dit en dat afspreken en 06 uitwisselen. Hij is eerst zijn afspraken nagekomen zondag maar nu begint ie weer als vanouds bekend gedrag te vertonen...............

Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat ze ALLEMAAL hetzelfde zijn hoor! Zo gauw hij omturnt is er een wonder geschied volgens mij...........grmpffff

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 19:49

Fijn is dat ja.. nou ik heb het tegenovergestelde. Mijn ex kan me na een half jaar nog steeds niet loslaten..
Gek wordt je ervan..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 19:52

Hier nog 1 met hetzelfde probleem..... Ik raak er steeds meer van overtuigd dat ik maar beter vrijgezel kan blijven of pot kan worden want mannen.... Hopeloos, echt waar! Dan roepen ze dat ze je door en door kennen (letterlijke woorden), maar dat vrouwen hun nooit door hebben en dat vrouwen zeuren als ze niet bellen en dat ze overdrijven. Hebben ze ons dus niet door... En ik ben in korte tijd weer giga gekwetst door 3 jongens...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 19:55

hou op schei uit! ik wordt er kriepelig van! je kan ook nooit een x aardig tegen ze doen want ze denken gelijk dat je ik weet niet wat met ze wil! en blijven alleen maar aan je plakken,bellen,smsen<langs je paard komen,pfff......... om gek van te worden! je kan dan wel op een aardige manier zeggen wieberen maar dat dringt vaak niet tot ze door dus moet je het op een niet zo aardige manier proberen duidelijk te maken en dat is moeilijk als je zo,n aardig persoon als ik ben.

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Suzanne F.

Berichten: 48963
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 19:58

Word pot! Is een optie! Of gebruik die mannen gewoon zodat ze jou niet eerst kunnen gebruiken. Bijna alle jongens die je in een discotheek ontmoet zijn zo. Je echte liefde ontmoet je niet via o6 uitwisselen in een donker hoekje IMO.
Meestal valt het dan van beide kanten tegen in het nuchtere daglicht... Knipoog
En misschien de looks niet maar de andere kant wel.

Neeh niks voor mij. Mannen in discotheken vragen erom om gebruikt te worden dus doe dat dan ook gerust maar keep your distance..

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 20:01

Zucht... *leeft met je mee*

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 20:08

Ik heb hem leren kennen op een feest van een vriend, ik ben zondags mee opstap geweeste en later nodigde hij me uit bij hem thuis.......???? Dus niet zo zeer in een discotheek, verder leek het echt wat te worden... Mannen weten gewoon niet wat ze willen. Gelukkig kan die vriend hem ff peilen, een vriendin van hem zei wel tegen me van maak er werk van leuk als jullie wat krijgen maar hij heeft wel een gebruiksaanwijzing.....
Na ja die vriend van me dacht dat ie het wel meende toen ie hem vandaag sprak aan zijn stem te horen, ook al zo vaag. Ik zie het wel maar baal als een stekker. Het kan nooit gewoon goed gaan of het blijken toch sukkels te zijn.

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:00

Citaat:
Mijn ex kan me na een half jaar nog steeds niet loslaten..


half jaartje....de mijne probeert het na 5 jaar (!) nog steeds! Ik heb al 3 x een ander telefoonnummer genomen en die sukkel blijft bezig Stoom uit je oren

Ik begin er niet meer aan nooit meer en word geen pot ook , blijf gewoon alleen, veel beter OK dan!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:03

Mannan blijven ook gewoon erg vreemde wezens!

Dag lieve mama...


vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:09

wat hebben vrouwen vandaag? er is nog een topic hier over, gaat het weer niet goed in de liefde? en krijgen wij (mannen) weer de schuld?
wacht maar als wij over jullie beginnen..... Knipoog

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:41

Citaat:
wacht maar als wij over jullie beginnen.....


open een topic, ik kan niet wachten om dat te lezen Haha! Tong uitsteken OK dan! Clown

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:06

Same here.... ik heb altijd problems with guys... op 1 of andere manier moeten ze altijd mij hebben.... god: wat heb ik misdaan?? Tong uitsteken

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:35

dames dames dames... wat zijn we toch weer lekker positief! Haha! Kijk eens wat beter om je heen, dan zul je echt zien dat er nog wel aardige kerels rondlopen hoor Knipoog

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:49

Ik ben een gelukkige vrouw met een supervent OK dan! Ik klaag niet!
Er zijn genoeg eikels op deze planeet en ik heb er ook behoorlijk wat ontmoet. Maar ik heb ook wat goede kerels ontmoet hoor!

Gelukkig ben ik behoorlijk bedreven geraakt in het scannen van mannen. Ik weet redelijk snel waar het ze om te doen is. Haha!
Laatst bijgewerkt door Jennygirl op 28-09-03 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:52

Jennygirl schreef:
Er zijn genoeg eikels op deze planeet en ik heb er ook behoorlijk wat ontmoet. Maar ik heb ook wat goede kerels ontmoet hoor!


De spoeling is blijkbaar dun als ik het zo lees *LOL*

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:54

Hahaha, zolang er nog een heleboel vrouwen zijn die mannen teveel hun zin geven, en ze daardoor 'verpesten', worden het er steeds minder. Verdrietig
Maar ik ken er wel een paar die in het kolommetje GOED passen. Haha!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:03

defineer 'Goed' (ajb Haha! )

Misschien doet jouw uitleg Orionneke inzien dat er ook 'goede' kerels bestaan en dat je echt wel wat aan mannen kunt hebben Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:23

Moeilijke vraag Maarten... ga het proberen. Haha!
Goede kerels zijn, mannen die...
- respect tonen naar vrouwen
- duidelijk aangeven wat ze willen (sex of relatie)
- meehelpen in het huishouden (pijnlijk!!!)
- moeite doen om een vrouw te leren kennen
- die attent zijn (massage als je gespannen bent, chocola meenemen, sterfdag van je *** herinneren etc)
- een goed gevoel voor humor hebben
- open zijn en kunnen praten
- begrijpen wat belangrijk voor jou is
- de tijd voor hun partner nemen
- betrouwbaar zijn
- afspraken nakomen
- ballen genoeg hebben om aan te geven dat een relatie niet werkt
- eerlijk zijn

En ik heb er zo-eentje, JIPPIE!!!! OK dan!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 02:11

Okee, ik ga even wijze woorden spreken Haha!

Volgens mij zijn vrouwen echt van Venus en mannen echt van Mars. Mannen denken en gedragen zich gewoon anders dan vrouwen (duh) en hoewel iets soms hard aan kan komen bij een vrouw, is de man zich vaak van geen kwaad bewust. Ik denk dat vrouwen veel gevoeliger zijn ook. Maar goed, heb je nog weinig aan. Overigens ben ik ook enorm gekwetst door een aantal mannen, ik stond echt op het punt vrijgezel te blijven voor de rest van m'n leven. Dan maar alleen, maar dat is beter dan gekwetst te worden. En ik maakte nooit de eerste stap, dus het waren altijd de mannen die naar mij kwamen ipv andersom. Dus dan zou op z'n minst verwachten dat ze daadwerkelijk in jouw geiteresseerd zijn. Maar nee hoor, als je niet onmiddelijk met ze in bed duikt dan laten ze je barsten. Maar goed, ik was het dus zat, was enorm afstandelijk naar mannen toe. Had er gewoon echt geen zin meer om gekwetst te worden (en ik heb al een nogal teer hartje). Toen kwam Mr. Right op m'n pad. Het heeft hem een paar maanden gekost om mijn interesse te wekken, maar we zijn nu super gelukkig. Dus ja, beetje cliche, maar op ieder potje past wel een deksel. Gewoon lekker afwachten is vaak het beste. Oja, nog iets, zoek naar mannen die uit uit gezinnen komen waar ze goed opgevoed zijn. Mannen zijn wat dat betreft net paarden, als ze in hun jeugd goed zijn opgevoed en ze hebben een afstamming met betrouwbare merries en hengsten erin, dan heb je vaak een stuk beter gemanierde vent wanneer ze volwassen zijn

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 08:20

Maarten schreef:
dames dames dames... wat zijn we toch weer lekker positief! Haha! Kijk eens wat beter om je heen, dan zul je echt zien dat er nog wel aardige kerels rondlopen hoor Knipoog

die zijn al bezet slimmerik! En het restant deugt niet. Daarom is het ook restant. En dat is eigenlijk het grootste gedeelte van de mannen. *LOL*

sja, met vrouwen en homo's valt beter te leven. Ik vind homo seksuele mannen aardiger dan hetero seksuele mannen. Je weet meer wat je aan ze hebt, en ze hoeven niets van je. Dus doen ze ook niet vaag.

het is wel zo dat vrouwen over het algemeen gevoeliger zijn, maar ze zijn zoals ze zijn. En als het nog te veel is voor mannen om daar rekening mee te houden, dan pleit dat niet voor ze.

De hond is de betere mens

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 08:41

Zullen we dan maar niet zeggen de vrouwen altijd maar wat lopen te klagen? Lips are sealed

Wanneer leren de mensen nu eens om niet iedereen over 1 kam te scheren Scheve mond

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 08:43

Jennygirl, goed omschreven Haha! Wat overigens voor de 1 een verkeerde man is, kan voor de ander de ware zijn....

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 08:53

Romkabouter schreef:
Zullen we dan maar niet zeggen de vrouwen altijd maar wat lopen te klagen? Lips are sealed

Wanneer leren de mensen nu eens om niet iedereen over 1 kam te scheren Scheve mond

welja, iemand schoppen en hem dan verwijten dat ie klaagt als ie moppert over het feit dat ie geschopt is? Dat is wat mannen doen.

De hond is de betere mens


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chita, elske_, Jaydee_WP, Kaplaars, katinker, Malissaa1, mino1, Misslev, rocky_1995 en 37 bezoekers