Gevaarlijke Bucephala!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-01 19:21

Ik was klaar met uitmesten dus haal Motje uit de wei en ga haar poetsen.
Naast de bak liggen een paar balken ofzo, en daar gingen een stuk of 5 jochies tussen de 7 en 11 jaar spelen met een bal.
Toen gooide een jochie die bal over het hek van de bak, aangezien er schrikdraad langs het hek zit kon hij er niet even snel overheen klimmen om hem te pakken.
Dus komt hij naar me toe of ik hij die bal mocht pakken.
Ik zeg met mijn stomme kop; Ja hoor kom maar.
Dus ik maak de staldeur open en dat jochie loopt de bak in, naar de bal toe, die lag helemaal achterin.
Boesje kreeg dat jochie in de gaten en loopt erna toe. Hij bleef even staan en dat jochie had die bal gepakt en loopt terug naar de stal.
Opeens rent Boesje op dat jochie af en ik roep: BOESSSSSSS Boos!
Helemaal haar oren in d'r nek en stijgeren en bokken. Dus dat jochie rennen ik naar Boes rennen om haar weg te krijgen. Maar Boes rent dat jochie achterna en dat jochie schuift de staldeur open dus Boesje ontsnapte bijna dus liep ze bijna op de straat! Echt eng! Maar ik kon haar nog tegenhouden.

Ook wel een beetje stom om dat jochie zo alleen in die bak te laten lopen Frusty
Ik denk dat Boesje gewoon wou spelen, maar met haar oren in haar nek Verward
Stombeest! Ik was eg boos!

En ja hoor, je raad het al....
5 Minuten later ligt ie er weer overheen!
Komen 2 andere jochies: Mevrouw mogen we die bal pakken? *LOL* whaha moest wel lachen! Maar leke me niet verstandig, dus ik zei: als je effe w8 dan gooi ik heb zo terug.
Motje snel opgezadelt, en naar bal gelopen en teruggeooit.
En ja hoor weer 5 minuten later en weer eroverheen! Maar toen kwam de eigenaar van Charmotte dara ook spelen (jongetje van 10 of 11) en die zei: laat maar liggen ik pak hem wel, dus hoefde ik er niet weer af! Boes ging ook op de eigenaar af maar die weet hoe hij er mee om moet gaan.

Echt ene eng beest zo af en toe! Maar ook wel een schatje hoor! Lovers



Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 20:51

Peoh dat is idd gevaarlijk!! Ookal is het (misschien) maar spelen, dat moet ze zo snel mogelijk afleren. Dus een knal kan hier echt geen kwaad! Het monstertje!! }>

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-01 19:27

Ja ze heeft ook flink op haar donder gehad!
Gek beest!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 21:21

wat een monstertje zeg gelukkig is alles oke afgelopen zeker ff schrikken & slikken Scheve mond\ zielig vooor dat jochie ook...

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _MelissaV, Afanaisa91, Emese_Flower, KikiCelinevs, Mark0919, Sanet, SusanH, Vagabondo en 36 bezoekers