Ik was ook mee naar Lunteren maar....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Ik was ook mee naar Lunteren maar....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 20:38

dat was niet het enige wat ik dit weekend gedaan heb.
Eerst heb ik Albert geholpen Lisa en Händell voor de sleep te zetten.
[ITP] Lisa´s omscholing
Daarna ben ik met Lia meegeweest een nachtdienstje draaien bij de politie, en dat was echt leuk
Ik heb me prima vermaakt. ik wil jullie er wel alles over vertellen, maar ik heb geheimhouding moeten beloven Scheve mond
Als jullie het dus willen weten, kan ik het wel vertellen, maar dan moet ik jullie daarna doodschieten Afbeelding Haha!
Dus wie wat weten wil mag me pb'en Schijnheilig
Maar goed, uiteindelijk lagen we om een uur of 4 op bed, en werd ik om een uur of 8 wreed gewekt door Lia, die wakkerder was dan ik. Gaaaap
Even ontbeten (moest van Albert) en daarna de paarden uit de wei gehaald.
Hup, in de trailer en op naar Lunteren.
Toen we in Lunteren kwamen, waren we lang niet de eerste, er stond al een hele groep mensen en paarden. Maar na ons kwamen nog een paar deelnemers, dus het viel weer mee Haha!
Toen iedereen gearriveerd was, hebben we opgezadeld en zijn we gaan rijden.
Prachtige omgeving, een braaf paard onder mijn kont en heerlijk weer. Alle ingrediënten voor een heerlijk dagje waren dus aanwezig. OK dan!
Lia had voor het eerst Lisa mee naar een rit, en we hebben veel samen gereden omdat de paarden erg naar elkaar toetrokken.
De rengalop hebben we niet meegedaan, maar we hebben rustig even staan wachten totdat iedereen uitgeraasd was.
Daarna zijn we doorgereden naar het picknickpunt, waar een overvloed aan brood en drinken was. We hebben flink gebunkerd, lekkere broodjes drinken en cake van Sjimmy Vork voor ons, en Händell en Lisa hebben lekker staan grazen.
Na de lunch zouden we nog een uurtje rijden, maar lisa had op een steentje gestapt en liep wat onregelmatig. wij hebben dus de kortere route richting trailer genomen, en de paarden lekker afgezadeld.
Albert kwam de trailer met paarden ophalen, en wij konden met mijn auto richting pannekoekrestaurant. Vingers aflikken
Ik heb een heerlijke pannekoek op, en een ijsje toe. De sterkste verhalen vlogen over tafel, en ik heb erg gelachen. *LOL* Toen ik uit het restaurant kwam hoorde ik gegil uit de speeltuin. Half bokt op de familieschommel
Ik heb daar dus absoluut niet aan meegedaan, ik ben daar natuurlijk veel te bejaard voor Clown
Ik ben dus NIET, ik herhaal NIET op de familieschommel, de grote glijbaan, de schommel en de fietsjes geweest, ik heb braaf aan de kant staan te kijken hoe de bokkers gratis de speeltuin in gingen waar ze eigenlijk 2 euro voor moesten betalen Haha!
Al met al was ik na deze dagen zo moe, dat ik nog maar een nachtje ben blijven slapen, omdat het niet meer verantwoord was om naar Rotterdam terug te gaan.
Albert en Lia, onwijs bedankt voor de gastvrijheid en het lenen van Händell OK dan! , en de andere bokkers, tot volgend jaar.
Ik ben wel blij dat dit niet zo'n lang verslag geworden is Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:57

Hey, leuk verslag joh! Volgend jaar ben je toch weer van de partij?

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 20:59

Als ik Händell weer mag lenen wel hoor. met Bill naar Lunteren is een eind lopen jammer genoeg. Haha!

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:08

Je kunt natuurlijk ook de trailer pakken. Dat kennen jullie Rotterdammers natuurlijk nog niet Tong uitsteken .

Ik heb nog hele leuke speeltuinfoto's. Daar sta jij dan zeker ook niet op?

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 21:10

eveline_B schreef:
Je kunt natuurlijk ook de trailer pakken. Dat kennen jullie Rotterdammers natuurlijk nog niet Tong uitsteken .

Ik heb nog hele leuke speeltuinfoto's. Daar sta jij dan zeker ook niet op?

Daar sta ik vast niet op Haha!
En ik heb geen trekhaak en geen trailer, dus dat wordt wat lastig helaas. Huilen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:31

*heeft geen Billy op de schommel gezien, nee echt niet*

Dees

Berichten: 18914
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 23:46

Je geheim is veilig bij mij, Billy.
Ik zal ook alles ontkennen, voor zover ik mij herinners was jij de verstandigheid zelve...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 08:22

hmmm en toch hadden jullie aan tafel een politieverhaal verteld... Ik heb niets gehoord hoor, echt niet!!!
super verslag trouwens Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 10:49

Leuk verslag!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 13:57

leuk! Ik rijd volgend jaar ook weer mee.
Ik heb alle delen fanmatiek meegereden dus dan mag volgend jaar ook niet ontbreken he?