vandaag weer gereden in de bak

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 18:50

Na twee dagen met alleen maar regen heb ik vandaag weer eens in onze bak gereden.
Gister had ik hem op het veldje gelongeerd en toen kwam er eenfries aan en toen was hij zo gek als een deur. Meneer da cht even dat hij nog hengst was. Staart omhoog en lopen zoals hij nog nooit heeft gedaan.

Vandaag was de bak al weer aardig droog... enkel in het midden nog wat plassen maar de hoefslag was goed te rijden.
Pablo was vrij druk, steeds maar willen galoperen maar op het einde was hij e cht heel ontspannen en ging het weer super.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:50

wat is het toch heerlijk om over een binnenbak te beschikken. Haha!

Maar fijn dat je weer hebt gereden en natuurlijk nog fijner dat het lekker ging.

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 19:53

tja we hebben niet allemaal de eer om een binnenbak te hebben. Haha!
Maar ja mij maakt het niet zo veel uit of ik in de regen , sneeuw of zo rijdt... ben ik wel gewend ... ehb ik altijd gedaan.
Maar ja soms verlang ik wel naar een binnnenbak... maar ja dan wordt de stalling ook meteen duurder en dat kan dit meisje niet betalen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 21:45

nana.. ik kan ook in binnenbak rijden Haha! nee grapje fijn dat je vandaag weer kon rijden en dat ut goed ging ik heb ook gereden, in de binnenbak Tong uitsteken