Arwen verslaat Lunteren...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Arwen verslaat Lunteren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 14:26

(nou ja, zoiets...)

De dag begon voor mij ook vroegjes. Eerst maar even een tas ingepakt (een wissel kleren etc) en ontbeten. Toen met de auto op weg naar paardlief, die een beetje verontwaardigd keek - de rest van de paarden stond al buiten en hij mocht niet. Tja, dan worden z'n mooie witte voetjes natuurlijk weer zwart...

Met enige moeite in m'n eentje de trailer aangekoppelt gekregen, Rowan even toonbaar gemaakt en ingepakt, bal en zadel en tuig ingeladen en met het hele zooitje op pad gegaan. Na enige manouvres dan toch in de parkeerweide aangekomen en daar even mensen begroet.

Toen gingen we eens even voetballen. Helaas was de bak erg zwaar, maar we zijn toch een kwartiertje ofzo lekker bezig geweest. Eveline_b liet Lucien kennismaken met de bal, en die had het zo door - en het WelshxFjord schimmeltje van Marjolein na enig overtuigen ook. Leuk! Zo win je zieltjes he... Haha!

Toen verzamelden we voor de rit, waarbij er enkele paarden vrolijk over het veld bokten en stuiterden. Een aantal anderen stonden lekker met de neus laag op de actie te wachten, waaronder Rowan - zodra we gingen rijden werd deze verdeling echter grotendeels omgekeerd. Rowan besteedde het eerst gedeelte van de rit aan explosief druk zijn en anderen inhalen. Toen hij eenmaal voorop liep werd hij beter, maar nog steeds bloedheet. Ben dus de verdere rit voorop gebleven samen met Dennis en Marjolein met 'het leuke schimmeltje'. Had wel flink moeite om Rowan onder me te houden, want elke keer dacht 'ie zoiets van "Hey! Zie mij voorop lopen! Zullen we effe rennen?" en deed verwoedde pogingen om onder me uit te sprinten. En ik maar zeggen dat 'ie thuis toch heus heel makkelijk en koel is...

Toen we op de hei waren besloten we met een groepje een lekker galopje te maken. Naar verwachting kwam Rowan snoeihard weg, direct achter Dennis en MarjoleinP, en wist daar heel lang te blijven - totdat ik 'langzij!' hoorde roepen en uitweek om Nimber met Lodewijk voorbij te zien blazen. Even later zag ik nog iemand proberen voorbij te komen, maar Rowan zette de afterburner er nog even op en wist z'n vierde positie te behouden. Niet slecht voor m'n ponnie Knipoog

Daarna ontmoetten we de grooms weer even, waarna we terug gingen richting Lunteren, naar het zandgat. Rowan was nog steeds gek als een deur, dus dat 'stilzetten om te lunchen' zag ik nog niet helemaal gebeuren. Eerst nog even omlaag gegaan om door het water te banjeren (ik zat te wachten op de noodstop met vliegles en modderwater-landing, maar hij ging er zo in! Wilde niet onderdoen voor het schimmeltje denk ik). Daarna nog een rondje gestapt in een poging om die twee druktemakers te kalmeren, en de heuvel weer opgeklommen. Lekker geluncht (wel teveel gegeten, had ook zo'n honger) en verder gegaan op m'n dribbelding. Da's niet fijn als je net flink gegeten hebt... Daarvan konden meer mensen getuigen.

Op de terugweg (nog steeds vooraan) een lekkere draf ingezet, en Rowan vond het nog steeds prachtig, demonstreerde me even het idee van een echte stuwende achterhand - naast ons zat Harald al lang in galop. Oeps. Dat ging dus wat harder dan de bedoeling was en opeens kwamen er een paar galopperende paarden voorbij banjeren die de rem duidelijk kwijt waren. Mijn excuses, die galop was absoluut niet de bedoeling...

Niet veel later kwamen we terug bij de trailers. Hoewel Rowan wel in was voor nog een rondje (die zomerconditie is dus nog steeds 100% aanwezig..) vond ik het toch leuk geweest. Paardlief in een stal van Ilona geparkeerd (opnieuw mijn dank) en lekker pannenkoeken wezen eten en in de speeltuin gespeeld Haha!

Leuke dag gehad, en Rowan geloof ik ook wel. Bedankt voor de super-organisatie, Ilone en Roy! Foto's te vinden op deze site:

Foto's Lunterenrit Part Three



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 14:29

Ik ga gelijk kijken Lachen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 14:33

Leuk verslag en nog veeeeeeel leukere foto's Gaaf hoor en ik ben er volgens mij best weer goed af gekomen (1 verschrikkelijke foto maar Haha! )

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 14:42

Die voetbalfoto's zijn nog leuk geworden Lachen Goede camera wel, en jij was blijkbaar wel genadiger voor me, want ik sta er nog een aantal keer op Lachen

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 14:44

Ik heb ze niet gemaakt, volgens mij had Petra (Sjimmie) de camera toen in handen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 15:07

Hartstikke leuk verslag en idd erg leuke pics, jammer dat de speeltuin foto's zo donker zijn!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 16:45

Leuk verslag....
Ga snel de foto's bekijken (voordat dennis me komt halen om naar de paardjes te gaan)

*vreest bij de stuiterende paarden te horen*

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 16:51

Zitten hele leuke foto's bij
En ik geloof dat ik nog maar een keer naar jou toe moet komen om met Regina het voetballen uit te proberen, dat hadden we door laadproblemen helaas gemist.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 18:05

zie alweer dat ik heel wat gemist heb en ik toch maar ook eens mee moet gaan met mijn paard...

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:40

Leuke foto´s
Het klikte goed tussen onze paardjes, kom dus onderhand eens een keer de kant van Otterlo op.

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 00:54

Mooie foto's. Die van Lucien en Lady aan elkaar is ook leuk geworden.

Ik zocht de foto's van Hoog Buurlo. Staan die er niet bij?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 09:03

Die komen nog, zal kijken of ik vanavond tijd heb om ze te verkleinen en neer te zetten.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 09:15

Hmm, ik zie 4 speeltuinfoto's, laat ik er nu eens op 3 ervan staan Scheve mond *LOL*

Maar voor de rest echt leuke foto's

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 10:44

Het eerste deel van de foto's heb ik idd gemaakt, dus ik heb je niet overgeslagen hoor maya Haha! En maaike heeft ook nog een aantal pic's gemaakt.

:evaw:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 10:45

Kijk evelien:
Afbeelding
hij is gelukt!

:evaw:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:33

Sjimmy schreef:
En maaike heeft ook nog een aantal pic's gemaakt.

de foto's bij het allerallereerste groompunt heb ik gemaakt dacht ik. Daarna heeft Doree ook nog foto's gemaakt, bij t punt waar even lekker gecrosst kon worden als ik het goed heb onthouden

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers