me paardje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marijkiej
Berichten: 4
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: gelderland

me paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 22:00

mijn paard genaamt sunny is superlief maar crosst graag ervandoor Haha! en als er een springbalkje ligt gaat het een supergrote sprongmaken omeroverheen te kome! Haha! als je sunny inhoud doet ze niets Scheve mond maar nu was me vraag: Scheve mond
sunny is me enigste paard nu vroeg me vader als ze zig jiet eenzaam voelt zonder een paarenvriendje ik wist het andwoord niet weet iemand van bokt het andwoord????

groetjes marijke! Haha! Pling

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:02

staat ze bij je huis?
of ergens in een wei?
tja ieder paard vind het natuurlijk gezellig met een vriendje erbij Haha! als je nu makelijk een shetlandertje erbij kunt houden zou ik het wel doen,maar als het moeielijk word om er eentje bij tekopen,en je paard kan best alleen,dan is het niet nodig vind ik.

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:32

ja idd! als ze helemaal alleen staat is een paardenvriendje wel erug leuk! kunnen ze samen dollen! Lachen
Lachen

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:56

Een shetlandertje is niet duur! helemaal niet als het shetje nog helemaal niks kan enzo... Lachen Dus een shetje kopen is vast een goed idee!

marijkiej
Berichten: 4
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 18:20

ik zal erove vragen aan me vader als hij het wel goed vindt als ik een vriendje voor hem koop me paardje staat trouwens gewoon bij me huis.
wat voor ras zou het beste zijn? Scheve mond

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 18:23

een shetlander is heel leuk als maatje..maar als je iets zoekt om op te rijden dan kun je beste een grotere nemen..

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 22:16

als je nog goedkoper uit wil zijn kan je er ook een geitje bij zetten.Naast mijn verzorgpaarden staat ook een zwart paard bij een geitje.zij zijn ook DIKKE vrienden geworden.Echt leuk om te zien zon stel!

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 08:58

Mijn paard is ook een 1ling zeg maar.
En dat vindt ik best zielig want ik merk gewoon aan hem dat hij een vriendje mist.
Volgende maand krijgt hij er een vriendje bij Lachen.

Succes met jouw pony.