IP bannen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:07

Exactly. Het is een vriendelijk bedoelde waarschuwing voor de betrokkenen. Niet om de schoolmeester uit te hangen, maar om je tegen jezelf te beschermen. Ook uit eigenbelang: ik vind het niet gezellig als er hier mensen die zo lekker hun gepeperde mening durven te geven gebanned worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:08

wijzen is onbeleefd en ik zit te ver om naar t wijzen dus je kan beter naar bart zelf wijzen

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:08

Wie zegt dat ik naar jouw wijsde?? Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 16:08

lekker off topic, en het is gelijk mijn eerste berichtje die ik heb gemaakt. veel aandacht!!

Anyway: doe goed en kijk niet om. ik merk wel dat sommige mensen hier een krantenwijk moeten nemen, want ze hebben niets nuttig te doen.

gr,
bas

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:09

pj pj !
doe nou normaal!
of kun je dat niet?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:10

Oh uhm... Bloos Gedragscursus was eigenlijk stefs idee hoor Bloos
Heb er alleen wat invulling aan gegeven.
Ennuh stef die herhaling das altijd handig voor sommige mensen.
Ofnee; ik weet een betere:

Les4: Tekstbegrip

Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:10

Citaat:
Op 2001-10-03 16:08, schreef Prima:

Anyway: doe goed en kijk niet om. ik merk wel dat sommige mensen hier een krantenwijk moeten nemen, want ze hebben niets nuttig te doen


mee eens,

nou wil ik mijn mening ook ff geven, als mensen vinden dat bart te veel 'zanikt' stichten jullie toch lekker zelf een 'stijgert' oid op. Kunnen jullie lekker zo ver gaan als jullie willen....

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:28

Dit is een leuke site en moet zo blijven. Het valt wel op dat bij sommige mensen de handen boven het hoofd wordt gehouden. Ze worden beschermt door de moddie's. Soms is het nodig maar meestal niet. Er zijn bepaalde mensen die hun hele hebben en houwen hier op zetten. Ze krijgen commentaar en vinden het dan gek als iemand de waarheid zegt. Een uitbrander via PB of slotje erop is het resultaat. Soms is de waarheid hard en dat moet ook. Sommige vragen erom en ze krijgen de aandacht waar ze om vragen en dan komen de handen weer en de slotjes weer aan.
Sommige mensen zijn recht voor zijn raap en draaien er niet om heen. Ik noem dit eerlijkheid en eerlijkheid is nog altijd een mooie karaktereigenschap. Ga je schijnheilig doen dan kom je je zelf ooit eens tegen. Met schijnheiligheid maak je geen vrienden.
Wees eerlijk tegen elkaar en je mag best de waarheid zeggen in dit vrije land van meningsuiting.

Degenen die eigenlijk dingen uitlokken moeten verbannen worden, niet de eerlijke meninggever.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:39

helemaal mee eens phia!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:41

phia phia pihia rules!!!!!!!!!!!! Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:44

Er wordt hier niemand gebanned om het feit dat deze persoon zn mening geeft. Lezen is ook een vak...

En ik vind het wel erg grappig dat degene die het erg eens is met Phia 'Degenen die eigenlijk dingen uitlokken moeten verbannen worden, niet de eerlijke meninggever.' de grootste uitlokker is Schijnheilig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-10-03 16:45 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:48

haha arme laura toch, ik zeg phia rules haha zij is de enige die een nette tekst zet haha en ik geef eerlijk mijn mening en lok niets uit net zoals puck, volgens mij versta je geen nl meer na je amerikaans avontuur

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:57

Zie ik daar een berichtje? Een reactie op mijn bericht?
Oh nee verkeerd gekeken. Zal wel een brilletje nodig hebben. Dacht dat ik iets van PJ zag maar nee.. Schijnheilig

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 17:34

Dromen mensen,waar maken we ons druk om?
Het IP bannen vind ik zelf ook iets te ver gaan,maar van mij mogen ze Saskiaatje wel ipbannen met der eindeloze leugens,ik wist niet of dit het geval was met puck?

Eigelijk heeft bart wel gelijk,bokt is voor de gezelligheid,en bart kan best aardig zijn hoor Clown ik weet niet op welke manier puck het te bont heeft gemaakt,maar volgens mij moet je daar heel wat voor doen op ge IP bant te worden,ik heb namelijk ook al vaak de boktwet overtreden Clown

Ej bart,kan je geen boktwet o.z.d openen? dan kunnen mensen lezen wat ze wel en niet kunnen maken Knipoog

Mazzel

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 18:16

drie dingen:
eerlijkheid
openheid
en respect.

een aantal van de grote mondjes hier hebben een gebrek aan beide. Maar das niet de reden van de topic. ik vind dat bannen niet zomaar moet gebeuren omdat iemand na waarschuwing off topic blijft schrijven. dat gebeurt namelijk bijna bij elke topic. verder is het zo dat als iemand maar lukraak te pas en te onpas overal onzin loopt te verkondigen, dat zo'n iemand een ban moet krijgen van drie maanden, dan kan hij/zij bedaren...


daarmee wil ik het onderwerp graag afsluiten. bedankt voor jullie reakties

gr,
bas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:17

ik mis er 1 : respecty!!!!!!!!!!!!! en dat heb ik niet voor mensen die iemand uitsluiten!!!!!!!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:22

euh respect staat erbij ja

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:24

Iemand wordt niet zomaar gebanned omdat hij/zij een paar keer offtopic gaat... Puck was meerdere malen gewaarschuwd, aan het einde ook met een ban (omdat ze bezig BLEEF en ik wel wat beters te doen heb). Ze wist wat de consequenties waren als ze nog een reactie zou plaatsen op dat topic (die ik tot 2x toe had weggehaald).

Ik heb haar een alternatief geboden (namelijk het opnenen van een nieuw topic of het verder prive regelen), snap dus niet echt wat ik dan fout heb gedaan.

Wat had ik dan moeten doen? Niks? 'Oh sorry Puck, als jij zo graag topics verziekt moet je dat vooral doen'? Alternatieve oplossingen voor dit soort kwesties zijn meer dan welkom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:27

je er niet in moeien! dat doe je ook niet bij sanne als die wordt afgekraakt en bij die saksiatje ook niet dus waarom stef wel ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:28

ik zou gewoon een regelement opstellen.
Ja, het klinkt kinderachtig maar dat is het hier soms ook.
Hier moet dan o.a. heel duidelijk instaan dat je na b.v. 3 waarschuwingen geband kunt worden.
Ben je het er niet mee eens zout je maar op. I'ts simpel
Achteraf kan er niet gezeurd worden van ik wist het niet want het stond er immers zwart op wit.

verder heb ik me nooit geergerd aan de uitspraken van puck.
Ze is recht door zee en zegt dingen die wij misschien denken maar te laf zijn om op te schrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:29

goed idee rk we love rk Lovers Lovers

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:30

Voor de 20e keer... HEt gaat niet om de mening van Puck, het gaat niet over Stef, niet over Sanne, niets van dat alles.

Enige dat hier van belang is dat Puck willens en wetens (veel) te ver ging. Ze wist dondersgoed wat er zou gebeuren als ze te ver ging en dan moet ze IMO de gevolgen ook maar accepteren. Het is haar keuze geweest..

'nuff said.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:34

Citaat:
Op 2001-10-03 18:28, schreef runningkawa:
verder heb ik me nooit geergerd aan de uitspraken van puck.
Ze is recht door zee en zegt dingen die wij misschien denken maar te laf zijn om op te schrijven.




Go Go Go kawa!! helemaal met je eens. Maar dat beni k bijna altijd met jouw Lovers

Complimentje voor Bart dat er hier nog niet eens een slotje op zit!!