wie helpt mij met mijn onderzoek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

wie helpt mij met mijn onderzoek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 14:18

Ik ben een onderzoek aan het doen.
Ik wilde daarom graag een paar vraagjes stellen.
Het gaat over paardenartikelen,zoals materiaal en kleding.

* Over welk merk ben je het meest te spreken? ( zoals,pikeur,eurostar,harry's horse enz)

*Is er een bepaalde reden waarom een bepaald merk jou aanspreekt? (doorgaand op vraag 1)

* Van alle dingen die je ooit hebt aangeschafd, welke ben je het meest blij mee geweest en houd zich het beste, en is dat een merk of juist merkloos? (kan kleding zijn maar ook materiaal voor paard)

* Als jij naar een product op zoek bent, koop je die dan waar je hem het eerst tegenkomt, of ga je op zoek naar waar deze het goedkoopst word aangeboden?

* Koop je liever in de winkel, of is het handiger via internet?

* welke producten koop je vaak en welke producten zelde?
Laatst bijgewerkt door holly op 25-09-03 14:38, in het totaal 2 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:28

Zou je de vragen misschien iets specifieker kunnen stellen? Er zijn namelijk zoveel produkten en voor rijbroeken zou ik op andere antwoorden uitkomen, dan voor zadels bijvoorbeeld...

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 14:32

Zal het meteen even bijschaven

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:53

* Harry's Horse (1 v.d. merken die ik goed vind)

* Betaalbaar

* Mijn oude stübben zadel.

* Ligt eraan of ik het dringend nodig ben of niet. Als het geen haast heeft en de prijs heeft een erg groot verschil dan koop ik natuurlijk de goedkoopste.

* Liever in een winkel, bijvoorbeeld als het produkt een hogere waarde heeft, dan wil ik graag wel echt zien wat ik koop.

* Verzorgingsspullen, zelden: zadels Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:59

* Pikeur, ik draag nooit geen andere rijbroeken meer dan de pikeur van micro2000, heel erg slijtvast en zitten als een 2e huidje. Voor mij dan, en voor dekens etc voor mijn paard Bucas, zelfde reden als pikeur, superkwaliteit.
* Mijn bucas deken, heb ik nu al dik 4 jaar, en ziet er nog uit als nieuw, elke keer als ie uit de wasmachine komt, en zo heb ik nog veel meer dingen.
* Ik ga altijd naar een bepaalde winkel, dat is dik een 45 min rijden, terwijl hyporama om de hoek is. Maarhier hebben ze gewoon hele goede spullen, krijg ik altijd heel erg goed en persoonlijk advies, en heb ik nog nooit een miskoop gedaan.
* Vrijwel altijd in de winkel, ook weer om het advies. kleine dingetjes weleens via internet
* ben niet zo koopziek, je zult mij nooit setjes zien kopen. Als ik dingen koop, heb ik ze ook echt nodig, zoals nieuwe peesbeschermers of een rijbroek, wormenkuren etc. Laatst een zadel gekocht, en dat hoop ik maar een keer in de tig jaar te doen, want het is een ripje uit mijn lijf, die mooie DK...

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:30

Tuurlijk doe ik ook mee !

1) Eurostar.
2) Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.
3) Mijn sporen van Stubben, gaan al 18 jaar mee en zien er nog als nieuw uit.
4) Dat ligt aan hoe dringend ik het nodig heb en of het de moeite loont om verder te shoppen.
Bijv. een zadel zal ik nooit het eerste de beste kopen, maar voor een zakje elastiekjes ga ik niet rondkijken.
5) Als het een product is dat niet gepast hoeft te worden, dan koop ik net zo lief via internet.
Een nieuwe zadel oid. zal ik niet via internet bestellen.
6) Vaak: verzorgingsproducten, kleine toebehoren (halsters, touwen).
Zelden: zadel (gelukkig ! Knipoog ), hoofdstel, ik koop ook zelden supplementen.

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 17:02

* Over welk merk ben je het meest te spreken?

Harry's Horse en S&K

*Is er een bepaalde reden waarom een bepaald merk jou aanspreekt?

Ze hebben dekens in shetlandmaat Haha!


* Van alle dingen die je ooit hebt aangeschafd, welke ben je het meest blij mee geweest en houd zich het beste, en is dat een merk of juist merkloos? (kan kleding zijn maar ook materiaal voor paard)

S&K winterdeken, ik heb hem al 3 jaar en zelfs na het wassen issie super OK dan!

* Als jij naar een product op zoek bent, koop je die dan waar je hem het eerst tegenkomt, of ga je op zoek naar waar deze het goedkoopst word aangeboden? Waar ik het eerst kom

* Koop je liever in de winkel, of is het handiger via internet?
Liever in de winkel (ik wil hem in mijn handen gehad hebben Knipoog )

* welke producten koop je vaak en welke producten zelde?
Euhm, vaak toch wel dekjes en bandages Haha! en zelden zadelzeep Schijnheilig
[/quote]

Luna *21/06/2018 zadelmak
Donovan *01/07/2009 - ꝉ 23/06/2021(paarden) M2+10 (pony's) L2+11 kringkampioen 2018 klasse B, kringkampioen 2019 Klasse L1, reserve regiokampioen 2019 Klasse L1
Zorro *26/06/1990 - ꝉ 29-12-2014

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 14:40

Gaat goed bokkertjes Hier kan ik wat mee.

Nog meer mensen die even de moeite willen nemen om dit in te vullen?

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 16:01

holly schreef:
Ik ben een onderzoek aan het doen.
Ik wilde daarom graag een paar vraagjes stellen.
Het gaat over paardenartikelen,zoals materiaal en kleding.

* Over welk merk ben je het meest te spreken? ( zoals,pikeur,eurostar,harry's horse enz) Harry's Horse

*Is er een bepaalde reden waarom een bepaald merk jou aanspreekt? (doorgaand op vraag 1) Betaalbaar en rijbroeken passen gewoon heel goed, andere merken vaak niet.

* Van alle dingen die je ooit hebt aangeschafd, welke ben je het meest blij mee geweest en houd zich het beste, en is dat een merk of juist merkloos? (kan kleding zijn maar ook materiaal voor paard) Zadel, merkloos, leren rijlaarzen Petrie

* Als jij naar een product op zoek bent, koop je die dan waar je hem het eerst tegenkomt, of ga je op zoek naar waar deze het goedkoopst word aangeboden? Eerste tegenkom en goedkoop Haha! Ga namelijk altijd naar hetzelfde winkeltje en krijg daar erg veel korting.

* Koop je liever in de winkel, of is het handiger via internet? Winkel

* welke producten koop je vaak en welke producten zelden? Niks vaak, zelden borstels.


Hopelijk heb je er iets aan.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:15

* Over welk merk ben je het meest te spreken? ( zoals,pikeur,eurostar,harry's horse enz)
Verschilt per produkt.
Vroeger had ik veel van Harry's Horse, tegenwoordig hebben wij S&K spullen in de winkel en die kwaliteit bevalt me erg goed.
Dus S&K beenbeschermers, dekjes en dekens.
Desnoods maken ze een deken of dekje voor je op maat, in de kleuren en materialen die je wilt.
Erg handy dus.
Voor andere spullen hebben wij bijvoorbeeld Hofmans Lieves, de voorlichting is goed, veel info boekjes en gewoon goede producten en ene heleboel keuze in medicijnen en supplementen.
Vooral hun eigen lijn vindt ik erg goed.
Plus je kan als particulier op internet bij hun bestellen, en dan wordt het naar het dichtbijzijndste ruitersportzaak gestuurt.

*Is er een bepaalde reden waarom een bepaald merk jou aanspreekt? (doorgaand op vraag 1)
Redenen staan dus al hierboven.....de service telt ook mee en die is bij zowel S&K als Hofmans Lieve erg goed.

* Van alle dingen die je ooit hebt aangeschafd, welke ben je het meest blij mee geweest en houd zich het beste, en is dat een merk of juist merkloos? (kan kleding zijn maar ook materiaal voor paard)
Rapide antiklit, werkt erg goed en scheelt zomaar de helft in prijs vergelen met andere antiklitspul.
Mijn beenbeschermers van S&K.
Zijn superstoer bordeauxrood, erg mooi om te zien en blijven goed.
Zelfde als mijn dekje, na wasbeurten nog steeds dezelfde kleur bordeaux.
Kan ik helaas niet van alle merken zeggen.

* Als jij naar een product op zoek bent, koop je die dan waar je hem het eerst tegenkomt, of ga je op zoek naar waar deze het goedkoopst word aangeboden?
Nog niet eens naar het goedkoopste, ik wil gewoon goede kwaliteit.
Dus daar kan ik weleens naar doorzoeken....en kan helemaal verliefd zijn op een product, bv een dekje, en dan toch de kwaliteit tegen vinden vallen, dan koop ik het gewoon neit en blijf doorzoeken tot ik iets soortgelijks zie met wel de kwaliteit die ik wens.

* Koop je liever in de winkel, of is het handiger via internet?
Winkel, alles zien en aanraken.

* welke producten koop je vaak en welke producten zelde?
Voer natuurlijk, wormenkuren en loldingetjes.
De rest van mijn spullen is gelukkig van die kwaliteit dat ik er extra lang mee doe.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:30

* Over welk merk ben je het meest te spreken? ( zoals,pikeur,eurostar,harry's horse enz)

Eurostar, Eskadron, Global

*Is er een bepaalde reden waarom een bepaald merk jou aanspreekt? (doorgaand op vraag 1)

De rijbroeken van Eurostar zitten erg fijn en gaan lang mee, de hlasters van Eskadron blijven lang mooi en gaan lang mee, de shbrakken van Global zijn lekker dik en blijven lang mooi Lachen

* Van alle dingen die je ooit hebt aangeschafd, welke ben je het meest blij mee geweest en houd zich het beste, en is dat een merk of juist merkloos? (kan kleding zijn maar ook materiaal voor paard)

M'n Global dekjes, ze zijn nog steeds mooi terwijl ze vaak om de twee dagen in de was gingen.

* Als jij naar een product op zoek bent, koop je die dan waar je hem het eerst tegenkomt, of ga je op zoek naar waar deze het goedkoopst word aangeboden?

Bij ons in de buurt is maar 1 echte "paardenwinkel" dus koop ik daar meestal m'n spullen, maar soms laat ik iets komen van Divoza

* Koop je liever in de winkel, of is het handiger via internet?

In de winkel, is niet zo'n gedoe met terugsturen als het niet past / niet goed is

* welke producten koop je vaak en welke producten zelde?

Halsters en zadeldekjes, hoofdstellen en dingen als hoefvet en lederolie

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:44

*Over welk merk ben je het meest te spreken? ( zoals,pikeur,eurostar,harry's horse enz)

Eskadron en Horseware

*Is er een bepaalde reden waarom een bepaald merk jou aanspreekt? (doorgaand op vraag 1)

Horseware --> Gewoon super dekens, 100% waterdicht, schuurt niet, schuift niet, blijft lang schoon. Gewoon perfect

Eskadron --> M'n beenbeschermers en sjabrakken bevallen gewoon heel goed


* Van alle dingen die je ooit hebt aangeschafd, welke ben je het meest blij mee geweest en houd zich het beste, en is dat een merk of juist merkloos? (kan kleding zijn maar ook materiaal voor paard)

Uhm, m'n Rambo Turnout deken, en m'n K&K bit

* Als jij naar een product op zoek bent, koop je die dan waar je hem het eerst tegenkomt, of ga je op zoek naar waar deze het goedkoopst word aangeboden?

Ik ga op zoek naar waar hij het goedkoopst wordt aangeboden, alleen voor kleine dingetjes niet (zoals halstertouwen, hoefvet ed)

* Koop je liever in de winkel, of is het handiger via internet?

Vaker via internet, alleen voor kleine dingetjes (alweer *LOL* ) ga ik naar de ruitersport zaak die hier op de markt staat

* welke producten koop je vaak en welke producten zelde?

Vaak: Kleine dingen, halstertouwen, verzorgingsproducten, wormenkuren
Zelden: Zadel (alhoewel ik nu net aan het zoeken ben *LOL* ), hoofdstel, rijbroeken

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:05

* Over welk merk ben je het meest te spreken? ( zoals,pikeur,eurostar,harry's horse enz)
eurostar, petrie

*Is er een bepaalde reden waarom een bepaald merk jou aanspreekt? (doorgaand op vraag 1)
bij eurostar blijven de rijbroeken super.. netjes op kleur en stevig als je de goede koopt

* Van alle dingen die je ooit hebt aangeschafd, welke ben je het meest blij mee geweest en houd zich het beste, en is dat een merk of juist merkloos? (kan kleding zijn maar ook materiaal voor paard)
me grijze eurostar rijbroek. en me western hoofdstel en me petries

* Als jij naar een product op zoek bent, koop je die dan waar je hem het eerst tegenkomt, of ga je op zoek naar waar deze het goedkoopst word aangeboden?
ligt eraan wat ik ga kopen maar meestal koop ik wat ik leuk vind.

* Koop je liever in de winkel, of is het handiger via internet?
via de winkel wil het zien en voelen

* welke producten koop je vaak en welke producten zelde?
vaak snoepjes, halsters
zelden hoofdstellen..

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 08:43

* Over welk merk ben je het meest te spreken? ( zoals,pikeur,eurostar,harry's horse enz)

BR en Mondoni

*Is er een bepaalde reden waarom een bepaald merk jou aanspreekt? (doorgaand op vraag 1)

De broeken van Mondoni (huismerk Divoza) pas ik altijd, in tegenstelling tot bijv. Eurostar (veel te kort)

* Van alle dingen die je ooit hebt aangeschafd, welke ben je het meest blij mee geweest en houd zich het beste, en is dat een merk of juist merkloos? (kan kleding zijn maar ook materiaal voor paard)

Zou t zo gauw ff niet weten :S

* Als jij naar een product op zoek bent, koop je die dan waar je hem het eerst tegenkomt, of ga je op zoek naar waar deze het goedkoopst word aangeboden?

Kijk waar ie het goedkoopst is.

* Koop je liever in de winkel, of is het handiger via internet?

In de winkel.

* welke producten koop je vaak en welke producten zelde?

Vaak: vliegenspray Tong uitsteken in de zomer dus. Wormenkuur etc. Maar dat is logisch. Verder koop ik de dingen als ik ze nodig heb, kan het me niet veroorloven om elk seizoen weer een heel nieuw setje te kopen in de nieuwe modekleur.
Zelden: setjes in modekleuren

Brent mijn stoere vent !

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 09:49

* Cavallo, bucas.

*Goede kwaliteit

* Mijn dressuurzadel van Hulsebos(zadelmaker)

* Voor grote uitgaven eerder dan voor bv. een manenkam

*Liever in de winkel, je krijgt goed advies.Maar sommige producten waar ik goede ervaringen meeheb koop ik via internet

* Ik koop vaak paardensnoepjes,elastiekjes en dat soort frutseltjes.Ik koop zelden een zadel.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 12:26

* niet een specifiek merk, ik heb echt vanalles

* nee, merk zegt niet zoveel, als de spullen maar fijn zijn en passen

* mn dressuurzadel Haha! merkloos (ja wel merk, maar dat is best onbekent volgens mij)

* waar het het goedkoopst is, of ik moet het heel hard nodig hebben, maar meestal kijk ik even rond tot het ergens goedkoper is

* liefst in een winkel, dan kan ik goed zien en voelen enzo wat ik koop (shabrakjes, dikte voelen enzo)
Via internet ook het een en ander gekocht, maar die verzendkosten altijd Boos!

* vaak koop ik: snoepjes, shabrakken, spullen zoals zadelzeep enzo.
zelden koop ik: zadels, hoofdstellen, enz


Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 15:40

* Over welk merk ben je het meest te spreken? ( zoals,pikeur,eurostar,harry's horse enz)

*Is er een bepaalde reden waarom een bepaald merk jou aanspreekt? (doorgaand op vraag 1)

* Van alle dingen die je ooit hebt aangeschafd, welke ben je het meest blij mee geweest en houd zich het beste, en is dat een merk of juist merkloos? (kan kleding zijn maar ook materiaal voor paard)

* Als jij naar een product op zoek bent, koop je die dan waar je hem het eerst tegenkomt, of ga je op zoek naar waar deze het goedkoopst word aangeboden?

* Koop je liever in de winkel, of is het handiger via internet?

* welke producten koop je vaak en welke producten zelde?

1: Eurostar
2: De rijbroeken zitten lekker, en redelijke prijs
3: Mijn global dekjes zijn heel goed, zelfs na het wassen waren ze nog mooi
4: Ik gaat op zoek naar waar deze het goedkoopst word aangeboden
5: In de winkel
6: Koop vaak halsters/shabrakken/kleine dingentjes/verzorgingsdingen en zelde een zadel/hoofdstel/dekens/rijbroeken

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 15:58

* Over welk merk ben je het meest te spreken?
Pikeur voor kleding, verder ben ik niet heel merkvast Kieffer, kavalkade, eskadron...

*Is er een bepaalde reden waarom een bepaald merk jou aanspreekt?
Pikeur spreekt bij aan door de goede pasvorm en de goede kwaliteit. De kwaliteit spreekt mij het meeste aan bij een bepaald merk

* Van alle dingen die je ooit hebt aangeschafd, welke ben je het meest blij mee geweest en houd zich het beste, en is dat een merk of juist merkloos? (kan kleding zijn maar ook materiaal voor paard)
Toch weer pikeur, over de rijbroeken ben ik heel tevreden.

* Als jij naar een product op zoek bent, koop je die dan waar je hem het eerst tegenkomt, of ga je op zoek naar waar deze het goedkoopst word aangeboden?
Ik bekijk de verschillende soorten (merken) wat mij het meest aanspreekt qua kwaliteit, gebruik en uiterlijk dat koop ik.

* Koop je liever in de winkel, of is het handiger via internet?
Winkel, hier kan ik de kwaliteit beter beoordelen en ruilen kan makkelijk.

* welke producten koop je vaak en welke producten zelde?
Poeh, ik koop alleen iets als ik weer eens wat nodig heb. Maar dit kan heel wisselend zijn. Deze vraag kan ik dus moeilijk beantwoorden.

Heb ik zo weer mijn best gedaan? Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 bezoekers