so what naar de sportmasseur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

so what naar de sportmasseur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 20:07

Vandaag dus so what naar de sport masseur. Ik heb op de merriekeuring al wat commentaar gekregen,over haar lopen en doen, en vondt zelf ook dat ze eigelijk altijd stijve achterbenen had.
Dus naar de sportmasseur. IK so what halen, nou ze zei gelijk al dat het er niet zo goed uitzag (had eigelijk niks anders verwacht)
Maar goed toen moest ze beginnen om mn paard helemaal los te maken,
Ze begon en zei dus al gelijk dat ze nog nooit een paard had gezien dat zo erg vast zat! Oorzaak is al jaren geladen begonnen. Door hara verleden, en dat ze vorig jaar over de kop is geslagen enzz. Al de klappen die ze heeft gehad, daardoor zit ze volkomen vast over dr hele lichaam. Maar toen moest ze haar dus helemaal masseren, dat overgens niet zo makkelijk ging omdat so what verschikkelijk veel pijn had (wat opzich wel logisch is, maar het allemaal niet makkelijker maakt)
Na vandaag nog 2 behandelingen en dan is het goed.
Arme so what het is echt verschikkelijk erg, ze kon het alleen bijna niet geloven dat ik hem gewoon kon poetsten en helemaal in kon buigen met rijden enz. Wel houd ze regelmatig vast, maar oke.
Het is wel weer duidelijk dat dit paard ze gewoon lettelijk dood kan lopen, want ze moet tijdens het rijden toch een pijn hebben gehad.

arme what en ook nog aan de antibiotica, maar goed gelukkig komt alles weer helemaal in orde

niets is onmogelijk voor hen die willen


mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:15

ooh maar wel fijn dat het weer goed komt!
Ja dan zal die wel 'pijn'hebben gehad tijdens de massage als alles helemaal vast zat!
ik denk dat ik zelf ook maar weer es naar een of andere masseur ga, want ik zit zelf ook helemaal vast Haha!
haha toen ik telkens so what in dat bericht van jou last... dacht ik echt van... so what??? maar nou snap ik dat dat de naam van je paard is Haha!

prompter

Berichten: 11034
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 22:20

Hee, wat fijn dat daar met massage aan gedaan kan worden. Door wie heb je haar laten masseren?

Ik ga volgend jaar in Engeland de cursus sportmassage voor paarden volgen, een pittige cursus van 8 volle dagen, en nog een flinke praktijkperiode er achteraan. Ik hoop dat ik mijn eigen paarden dan ook kan helpen wanneer ze ergens vast zitten.

Hou je ons op de hoogte of het helpt?

Extremely rare and Beyond Compare

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 23:13

Volgens mij is Ellen Immink(www.spierproblemen.nl) bij je geweest nadat ze bij ons geweest is.Die vrouw verricht werkelijk wonderen.Flair is 5 weken geleden voor het eerst door haar behandeld.Ze had altijd moeite met de oefeningen.Gewoon rechtuitlopen ging prima.Sinds ze behandeld is gaat ze echt met sprongen vooruit.Ze is superontspannen en begint alle oefeningen zonder moeite te doen.Ik kan nu eindelijk na 4 jaar zeggen dat ik heerlijk gereden heb(en niet een toevallige keer,maar al 5 weken achter elkaar).

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 12:55

Citaat:
haha toen ik telkens so what in dat bericht van jou last... dacht ik echt van... so what??? maar nou snap ik dat dat de naam van je paard is


Hij is wel leuk he!!!!!! Haha! Haha! Haha!

Ja klopt door elllen immink, ik hoop dat het help, maar volgens haar moet ik het wel gaan voelen omdat ze zich al amper voor kon stellen dat ik zo goed nog op haar kon rijden, gisteren merkte in geen verschil, maar ook logisch, vandaag moet ik denk ik wel veel verschil gaan voelen, zoals ik hoorde van andere dan. Ik moet echt een heel ander paard hebben over een paar weken haha, vanmiddag verslag!

niets is onmogelijk voor hen die willen


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 14:18

Jeetje, arme So What....wat zal hij een last hebben gehad. En nu spierpijnen door de massage? Maar goed dat je er wat aan gaat doen nu!!! Dat zal jullie een hoop meer plezier bezorgen tijdens het rijden! Sterkte en een knuf aan So What! Lachen

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 17:06

vandaag gereden resultaat:

ze liep toen ik harr uit het land haalde al gelijk beter, al veel beter dr acherhand eronder. Ook met rijden al veel beter. Ik voelde wel verbetering. Maar denk dat het morgen nog beter zou gaan omdat dat bij mensen wel zo is daarna doet het nog 2 dagen zeer en daarna gaat de pijn pas afnemen dus ben benieuwd

niets is onmogelijk voor hen die willen

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 19:31

Als het gaat zoals het met Flair is gegaan zal ze morgen inderdaad beter lopen dan vandaag.Ik stap al na 2 behandelingen van Ellen lachend Haha! van mijn paard omdat ze zo lekker ontspannen is

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 19:52

Webster is vrijdag ook voor de tweede keer gemasseerd. Het rijden gaat echt lekker OK dan! .

Alleen meneer vind het niet zo fijn en laat mij alle hoeken van de box zien Boos! . Op zulke momenten heeft hij weinig ontzag voor me Bloos .

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 12:43

Leuk voor je dat het gelijk beter gaat!Gelukkig dat het goed komt. Mijn paarden worden ook 1 keer in de maand gemasseerd, niet dat ze wat mankeren maar om gewoon lekker losgemaakt te worden. Sterkte!!!

** Nu eindelijk mijn profiel af **

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 17:26

Latoy wordt ook regelmatig door Ellen behandeld, ze is echt goed!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 19:24

ze is zeker goed, vandaag voelde ik dr achterbenen onder me komen, dat is echt al een super verbetering. Over 2 weken moet ze weer worden behandelt, Ik vraag me af hoe ik over 2 weken zal rijden?? Ik kijk er naar uit|!!!!

niets is onmogelijk voor hen die willen

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 13:04

lars schreef:
ze is zeker goed, vandaag voelde ik dr achterbenen onder me komen, dat is echt al een super verbetering. Over 2 weken moet ze weer worden behandelt, Ik vraag me af hoe ik over 2 weken zal rijden?? Ik kijk er naar uit|!!!!


Dat worden dus gelijk een heleboel winspunten de 12e OK dan!

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 13:06

jammer dat Opperdoes te ver is voor Ellen, ben jaloers op Sonja en haar Webbie

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 23:55

Ellen heeft, nadat ze een paar paarden op stal gisteren behandeld had,ook mij even onder handen genomen.Ik heb twee weken last van mijn scheenbeen .Ik snap nu dat de paarden het de eerste keer niet leuk vinden.Jeetje wat deed dat zeer.Over 2 weken komt ze weer en dan doet ze de zelfde behandeling nog een keer.Bij een andere vrouw op stal(die kan haar hoofd niet goed draaien)heeft ze ook even ,,gevoeld,,Die stond dus even met tranen in haar ogen en Ellen vroeg zich toch even af wat de fysio het afgelopen jaar bij deze mevrouw gedaan had.Ook zij is de volgende keer aan de beurt bij Ellen Bloos!

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 12:25

haha weet er alles van mn moeder is namelijk ook sportmasseur,
weet wel wat mn paardje meemaakt.

niets is onmogelijk voor hen die willen

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 12:29

Houdt je moeder van paarden?Ellen gaat cursussen geven voor paarden-sportmasseur.Volgens mij is het dan wel gunstig als je al een beetje weet waar je over praat.

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 12:53

ze is dus masseur voor mensen.(om het even zo te zeggen) Ik zal eens vragen ofg ze niet zn curses wil volgen haha is wel makkelijk

overengs heeft ze mn andere pony( die van mn zusje) ook gedaan maar ze had nog nooit zn monster meegemaakt, moet ook zeggen dat die erg gevaarlijk uit de hoek kwam

niets is onmogelijk voor hen die willen

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 12:55

Die had dus heel erge spierpijn denk ik!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dancer, Hanneke137, janneke_S, Pellelilly, Poety, sterregoud en 139 bezoekers