wie weet welke paarden verzekering oke is

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
simone_m

Berichten: 1281
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: nijnsel

wie weet welke paarden verzekering oke is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 19:02

en niet te duur natuurlijk
ik moet een uitgebreiden verzekerig hebben
wie kan mij helpen Haha! Knipoog


Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:30

Tja duur..... voor hoeveel wil je verzekeren? Kijk op de sites van Amev, Interpolis en efo en bereken je premies. Ikzelf ben verzekerd bij Interpolis. Standaard en veterinaire kosten.

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 00:58

Wij zijn bij Interpolis verzekerd en dat is ons altijd heel goed bevallen. We hebben het helaas enkele keren meegemaakt dat we een paard af moesten laten maken en ook daar doen ze niet moeilijk over. Als je wilt kun je je paard zelf brengen en er gewoon bijblijven (geen buitenlandse transporttoestanden dus). We hadden ook een keer een pony, waar absoluut niet meer mee gereden kon worden. We wilden haar een goede oude dag geven en mochten haar gewoon houden (ging de slachtprijs van het bedrag af).

Petri
Berichten: 92
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 12:55

Interpolis en AMEV zijn de grootste verzekeraars op het gebied van hippische verzekeringen. Ook London heeft een soortgelijke verzekering.
Op de internetsites van deze maatschappijen kun je alle informatie vinden.

Je kunt om te beginnen de premies van deze maatschappijen met elkaar vergelijken. Maar let niet alleen op de premie.
Vergeet vooral niet de kleine lettertjes in de voorwaarden te lezen!

Succes


Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 13:04

op de zoekmachine paardenverzekering ingeven. Goed vergelijken en inderdaad kleine lettertje lezen. Zelf heb ik verzekering bij AMEV HIPPO.
groetjes

http://endurancemowtje.mijnalbums.nl/" target="_blank
dag lieve Mowgli bedankt voor de mooie tijd
welkom Melis, onze mooie tijd gaat komen

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 15:40

dat weet ik helaas niet want mijn moeder doet alles voor mij ik weet wel dat je volgens mij per jaar rond de 75 € betaalde als ik het goed heb en dan is het een verzekering waarvoor het zorgt dat het een spuitje krijgt als het echt ernstig is en niet dat de verzekering zegt van jah dan word het maar 1 ding en dan weten jullie wel wat ik bedoel.....
en gelukkig is het de verzekering die we hebben heel goed en als je paard heel ernstig is dan gewoon een spuitje en later als je paard overleden is(liever niet natuurlijk) dan krijg je uitbetaald

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bytespider en 14 bezoekers