van les veranderd, zonder overleg.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

van les veranderd, zonder overleg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 08:33

Heyzz
Beetje laat maar de computer weigerde steeds.

Maandag kwam ik op de club voor de les kregen we allerlei papieren, lesindeling winter en startlijsten. Omdat ik mijn handen vol had aan Oki meteen in mijn jaszak gedaan, maar wel even gevraagd hoe de lessen werden. Commandante zei dat ze precies hetzelfde waren gebleven. Na de les onder de man naar huis met clubgenootje, hebben we het over de kür (viertallen, doen we elk jaar mee) en wanneer we daarvoor moeten oefenen. Omdat we dat elk jaar het laatste kwartier van de les deden gingen we daar weer vanuit, zegt haar moeder opeens dat we niet meer bij elkaar in de les zitten, nou wat is er dan veranderd? Bleek dat ik geruild was met iemand anders, zelfde tijd maar andere commandant. Opzich vind ik dat niet erg omdat ik de laatste tijd niet meer zoveel vertrouwen had in mijn commandante (zei tegen mij dit en tegen de ander dat) maar vraag me wel af 'waarom?'. Het wordt er niet makkelijker op als we de kür gaan rijden omdat we niet meer bij elkaar zitten, 3 in de ene les en ik in de andere. En ook het niveau klopt niet, met haike reed ik M1 (zou nu M2 zijn) en met Oki L1 maar onze lessen zijn niet op niveau ('oude' les: M2, M1, L2, L1, B, B, les waar ik nu inkom: L1, B, B en ik L1). Ben geruild voor die andere L1-er, terwijl zij jaren bij Roel leste en ik al sinds ik Haike heb (4 jaar) bij Heidi. Toch ben ik wel blij: kom in een kleine les, Roel geeft goed les en zijn vader, die de les eens per 2 weken overneemt, is mijn privé-instructeur. Maar blijf het raar vinden, zonder overleg en zeggen dat er niks verandert is.

Sorry, moest het gewoon even kwijt.


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 09:48

Inderdaad niet netjes dat ze dit zonder overleg opeens hebben veranderd. Daar zou ik ze ook zeker op aanspreken!

* To Belg, or not to Belg *


Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 11:35

Ja idd ik zou ze er ook even op aanspreken. Waarom niet? Je hebt toch niets te verliezen!!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 14:20

idd, gewoon over aanspreken, vind het niet echt beleefd, om het zo maar te noemen, om gewoon jullie zomaar te splitsen....

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 16:00

Ik vind het ook niet echt beleefd, als ik jou was zou ik ze er zeker even op aanspreken.
Dit is niet netjes, dat doe je niet zonder overleg.

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 16:11

maar, wat wil je zelf?
in de nieuwe les of in de oude blijven?
lijkt me wel handig om dat voor jezelf duidelijk te hebben voordat je iets gaat zeggen

Z1+1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 bezoekers