Ik ga op vakantie en ik VERGEET...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Ik ga op vakantie en ik VERGEET...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 19:42

Ehm ja, dat overkomt mij altijd, dat ik altijd iets vergeet. Meestal is het mijn handdoek (oh, fijn!), maar gelukkig had ik dan nog een behulpzame reisgenoot of zagen we toevallig ergens een supergoedkoop handdoekie hangen.

Wat vergeten jullie altijd?

Ik ben nu aan het pakken voor mijn vakantie van maar liefst 3 weken, helemaal in mijn uppie naar een stad die ik niet ken, waar ik de taal nauwelijks van spreek en ik heb zo'n vermoeden dat ik weer eens iets ga vergeten... Scheve mond Iemand sowieso nog tips over wat je mee moet? Mijn handdoek gaat iig wél mee, mijn absolute levensbehoeften zoals medicijnen, tandenborstel + pasta (wil ik helaas ook nog wel eens vergeten) en ondergoed (hey, been there too) heb ik al genoteerd... Het is al eens voorgekomen dat ik met alleen mijn medicijnen, de onderbroek die ik aanhad en ook nog eens zonder handdoek en tandpasta vergeten aankwam *ouch*. Dat gaat me nu iig NIET gebeuren... Pling (wat wel, da's de vraag)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:43

Euhhh, woordenboekje? Belangrijke-papieren-die-je-nodig-hebt-voor-je- intake gesprek? (oid, dat zou een actie van mij kunnen zijn nl! Lachen )

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:46

Bankpasje Boos! . Echt niet handig om die te vergeten! (I know)

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:46

Paspoort, mijn man kwam er vanmorgen achter dat zijn identietijdskaart niet geldig is in Polen, dus snel een nieuw paspoort aangevraagd, volgende week vrijdag klaar dus dat is mooi op tijd als je 2 dagen later naar Polen vertrekt.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 19:46

Woordenboek heb ik ook al staan, goed boek over de stad gaat ook mee (als ik die niet had gehad... oh mèn), paspoort + rijbewijs gaan ook mee. Pinpas uiteraard ook, tickets (ik heb ze al onder mijn kussen liggen). Misschien is een engelse versie van mijn CV ook niet zo'n slecht idee... Ik heb nog tot maandagavond trouwens!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:47

check pb

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:49

Naja, toen ik op vakantie ging met mijn paard, was ik mijn singel vergeten! Echt zo stom! Zadel enzo mee... Lachen
Verder vergeet ik altijd spelletjes (UNO, dat is een spel) en mijn camera.
Succes Haha!

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:49

Laui! schreef:
tickets (ik heb ze al onder mijn kussen liggen).


Oei gevaarlijk Haha!. Zorg je ervoor dat die niet nog steeds keurig onder je kussen liggen, terwijl jij al op het vliegveld bent?

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:50

Goed humeur? Lachen Scheve mond

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:51

Iboya schreef:
Paspoort, mijn man kwam er vanmorgen achter dat zijn identietijdskaart niet geldig is in Polen, dus snel een nieuw paspoort aangevraagd, volgende week vrijdag klaar dus dat is mooi op tijd als je 2 dagen later naar Polen vertrekt.


Is hij in ieder geval slimmer als mijn baas, die kwam erachter toen hij met z'n hele gezin voor de grens van Polen stond. Ze zijn toen maar naar Italie gegaan Haha! .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 19:53

Lalalalalala Lalalalalalalala Lalalalalala Vergeet je haarborstel niet! Tong uitsteken
Goed humeur zit wel snor hoor, ik weet al hoe ik van het vliegveld naar het hotel moet komen, heb het adres al op internet opgezocht op een plattegrond (geweldig, zitten vrijwel alle europese steden in trouwens). Er kan vrij weinig meer mis gaan. Ja hoogstens dat je over een week of 2 een imboorling op tv ziet met wilde en ongekamde haren, that would be me!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:55

Craignethan"]
[quote="Iboya schreef:
Paspoort, mijn man kwam er vanmorgen achter dat zijn identietijdskaart niet geldig is in Polen, dus snel een nieuw paspoort aangevraagd, volgende week vrijdag klaar dus dat is mooi op tijd als je 2 dagen later naar Polen vertrekt.


Is hij in ieder geval slimmer als mijn baas, die kwam erachter toen hij met z'n hele gezin voor de grens van Polen stond. Ze zijn toen maar naar Italie gegaan Haha! .
[/quote]

dat gaat in dit geval niet aangezien ze voor zaken gaan, lijkt me trouwens leuk van de 3 vertegenwoordigers waren er 2 die geen goed paspoort hadden Clown sta je ook lekker dom te kijken aan de Poolse grens.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:00

Ik vergeet altijd iets van een pyama omdat ik die thuis nooit gebruik Bloos!
Maar als je ergens anders gaat slapen is iets van een extra t-shirt nooit weg.

Verder zou ik ook iets van een goede zaklamp meenemen en ga ik nooit weg zonder mijn zakmes (altijd handig ).

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:10

Mijn jas... elke keer weer als we op vakantie gaan en rijden of vliegen halverwege zeg ik hardop denkend.. ik voel dat ik wat vergeten ben...
En altijd, maar dan ook ALTIJD vergeet ik mijn (wij onze) jas Frusty
Nu hebben we een soort van bijgeloof ontwikkeld, want tot nu toe hebben we dus altijd knap weer gehad Haha!
Volgende week gaan wij een week op vakantie, de eerste sinds 2 jaar doordat ik zo nodig mijn rug moest breken en ik ben dan ook benieuwd wat we dan vergeten..
Handig dit topic Laui! Zo kan ik ook even meeschrijven met dingen die ik niet moet vergeten Haha!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 20:12

Moet je ook de waslijst van Irish_Lady? Die had wel een handige, daar stond bijvoorbeeld mijn haarborstel op (ben ik nou echt nog nóóit vergeten natuurlijk... Schijnheilig )

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:17

Crosspost:

vvtjuh"]
[quote="Laui! schreef:
Die baalt... geen condooms én geen seks... Tong uitsteken


Vergeet je je condooms niet op vakantie anders kan jij dat andere ook wel vergeten. Tong uitsteken Scheve mond
[/quote]

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 20:19

*duikt onder bureau* Ik zat te denken, of heel beschaafd 12, of gewoon 24, elke dag ééntje... Maar goed, daar had ik ook al aan gedacht, maar die verkopen ze daar ook wel, ze zijn er niet helemaal achterlijk mag ik hopen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:22

Laui! schreef:
*duikt onder bureau* Ik zat te denken, of heel beschaafd 12, of gewoon 24, elke dag ééntje... Maar goed, daar had ik ook al aan gedacht, maar die verkopen ze daar ook wel, ze zijn er niet helemaal achterlijk mag ik hopen!


24 en dan elke keer 4 over elkaar, je weet maar nooit. Scheve mond

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:23

ik vergeet mijn pyama soms Verward

Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:27

Of je gaat op duikvakantie en je vergheet je duikbrevet Schijnheilig Bloos
Niet ik, wel iemand die net vanavond is teruggekomen Haha!

Fiesta, freiberger, what else?

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:04

Laui! schreef:
Moet je ook de waslijst van Irish_Lady? Die had wel een handige, daar stond bijvoorbeeld mijn haarborstel op (ben ik nou echt nog nóóit vergeten natuurlijk... Schijnheilig )


Ik had ooit een handige op mijn pc staan maar door een crash is die vertokken en nooit meer terug gekomen, vast ook op vakantie Schijnheilig Haha!
Heb je die waslijst in de buurt? Heel graag dan

Belker... wat zal die gebaald hebben zeg! Bloos!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:48

rijbewijs en je zorgen Haha!


Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:56

uhm.. m'n tandenborstel
Was op ponykamp, gelukkig was het niet zo heel ver van me vandaan, en kon m'n zus 'm wel even komen brengen.. want tja, wat moet je nou zonder tandenborstel Clown

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:59

Ik vergeet altijd mijn tandpasta, ook als ik ergens een nachtje blijf logeren. Tandpasta is iets wat overal wel te koop is en ook iets wat je wel van anderen kunt lenen.

Alleen wordt het wat vervelend als alleen m'n vriendje in de buurt is. Die gebruikt namelijk Parodontax. Misselijk

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 22:26

Heb je lenzen? Dan doosje en vloeistof niet vergeten, dat doe ik regelmatig en dat is echt heel vervelend Scheve mond .
En ik zou het toch wel vrij vreselijk vinden als ik mijn make-up zou vergeten Bloos . En telefoon (als die daar werkt natuurlijk). Geld/bankpasje is soms ook best handig.
Waar ga je heen trouwens?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, Amazonbot, anji, Balou_k, Bloodymary, Butterfly, hiphorse, iphyn, manonnevot, meintje, MissJeanny, NinaCharlie, Pieke_Gwen, Selina, spookyskippy, Votti, Walkure, ynskek en 129 bezoekers