welke ruiterwinkel?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

welke ruiterwinkel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 20:08

Welke ruiterwinkel vinden jullie nou het leukst/fijnst??
Ik ga zelf graag naar 't gareel in schijndel en ik kom ook welleens bij langeraap in berlicum.
Bij mij penvriendin ben ik bij Divoza in zoetermeer geweest en ik vond het opzich wel leuk maar alleemaal van die kakdozen (sorry Haha!)

Laat jullie eens horen Haha! Haha!


Bianca22

Berichten: 655
Geregistreerd: 11-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:31

hoi
ik ga meestal naar horsepower in heino. verder zit er hier weinig bijzonders,
divoza ben ik nog nooit geweest. volgens mijn vriendin was het wel mooi maar niet beter of mooier dan horsepower.
als ik een goedkoop halster ofzo zoek ga ik ook wel eens naar nijland in ruurlo

fiesta
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: aarle rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:38

Voor kleine dingen ga ik naar een klein winkeltje bij ons in de buurt. En anders ga ik naar van Berlo (is vaak toch wat goedkoper dan het gareel) zit in Lierop. Mensen nemen alle tijd om vragen te beantwoorden en dingen mee te kijken etc. Fijne winkel

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:02

ik ga meestal ook naar het gareel Haha! lekker groot
voor kleine dingetjes naar de boerenbond
er zit er hier vlakbij een in oirschot, ruiterstad, maar die is niet echt de goedkoopste en ik geloof dat er ook een in best zit... 1 x geweest of zo Bloos

in eindhoven heb je cvs, in veldhoven kempisch ruiterhuis, in weert hypoweert (heel groot en leuk Haha!, maar beetje ver weg voor mij om elke keer heen te gaan)
en we gaan soms naar wat kleine winkeltjes overal eigelijk, vind ons pap ook altijd wel leuk Haha!

divoza wil ik ook wel eens naartoe, lijkt me wel leuk Haha!


Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:11

Paardensport Loosdrecht!!!! Daar loop ik ook stage, het is echt een fijne winkel vind ik, dat vond ik al voordat ik er stage liep. Ze nemen echt de tijd voor je en zijn heel geinteresseerd in het hoe en waarom met de paarden.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:18

Hypoweert in Weert. Het is een hele fijne winkel. Ze hebben alle tijd voor je.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:54

Voor byzondere dingen of gewoon om ideetjes op te doen ga ik weleens naar Divoza in Zoetermeer.
Ben er ook niet zo wild mee dus het meeste neem ik gewoon uit de winkel waar ik werk mee.
Is maar klein assortiment maar lekker wel alles wat ik nodig heb *handig hoor spullen inkopen Schijnheilig *

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 22:45

Heja in Garderen, niet echt groot, maar aardig personeel, en aangezien ik er wel vaker kom ken je de mensen ook en dat vind ik wel heel prettig.Je weet wat je r aan hebt.En je hebt er veel aan Lachen

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 22:49

Heja in Garderen is idd wel een fijne winkel, ze hebben ook best wel veel, voor zo'n kleine winkel Haha!

Ik ga in principe altijd naar Horsepower in heino.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 22:59

Alleen qua kleding kan je r amper iets kopen, wel rijbroeken, jassen.Maar niet die ankyvesten enzo, das wel jammer.

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 23:13

Divoza in Leek en Harry van de Bosch

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 03:18

Kleinere winkels vind ik altijd wat fijner. Ik ga wel eens naar Boer & Peerd, maar kom ook wel bij Divoza. Maar meestal ga ik naar een westernshop!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Finesse

Berichten: 533
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 10:30

Voor als ik eens iets snel moet hebben ga ik naar de Welkoop of ruitershop Beerens in Scharnegoutum (dat is lekker dichtbij, maar Beerens vind ik in verhouding tot prijs-kwaliteit minder en als ze iets in de aanbieding hebben is het heel vaak troep). Het prettigst vind ik Bosgra in Hardegarijp: klantvriendelijk, niet al te duur/gewone prijzen en ik kan daar korting krijgen omdat ik een startkaart heb Haha! We gaan ook nog wel eens naar Divoza in Leek maar daar vind ik het over het algemeen vrij duur.

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 11:54

Als ik echt iets nodig moet hebben ga ik naar de Divoza in Leek, lekker dichtbij.
Maar als ik echt snel iets nodig heb, zijn er ook nog twee kleine paardenwinkeltjes hier in de stad zelf
En als ik iets te duur vind ga ik naar "de Stal" (geloof in Noordwijk) waar het vaak net iets goedkoper is Haha!:D

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

kenyn

Berichten: 694
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Surhuisterveen (friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 19:15

Ik ga altijd naar de Stal in Noordwijk is lekker dichtbij en niet duur, en soms naar Divoza in Leek.
Laatst bijgewerkt door kenyn op 27-09-03 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

hiltomfan

Berichten: 441
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: almere-haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 19:19

horse plaza en hypo rama of drama of zo iets die zijn MEGA!!!

ben gehackt sorry mensen.....

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:32

nynke schreef:
Ik ga altijd naar de Stal in Noordwijk is lekker dichtbij en niet duur, en soms naar Divoza in Leek.


De eigenaresse van De Stal ken ik, dus daar kom ik ook nog wel eens, maar het meest ga ik toch naar Divoza. En ik ga nog wel eens naar Hippo Assen (heel af en toe) en naar Gombert en Kootstra in de stad voor kleine dingetjes. Ben een poosje geleden bij een winkel in Belgie geweest net over de grens bij Weert op aanraden van Sarabande en dat was echt super OK dan! , was er in de buurt, normaal gesproken een beetje ver weg Haha!

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 23:56

Hypo brabant of Hyporama, nog nooit problemen mee gehad. Dus voor mij geen Hypodrama

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:03

De Heja in Garderen en Vrielink in Apeldoorn.
De Divoza (Leek) vind ik niet zo heel veel aan, wel groot maar erg veel van het zelfde.
Met Ineke (Billy) ben ik laatst bij Sta-Rho en Mr. Ed geweest, allebei leuke zaken (met veel mooie dekjes Tong uitsteken ).

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:10

Drunens ruiterhuis in Drunen Ze hebben er altijd alles, en hebben er teminste verstand van.. wat je niet bij alle ruitershop's kan zeggen!

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:54

Horsepower (heino), Vrielink (Apeldoorn) of Nijland.
Ligt er onder andere aan wat ik moet kopen. Voor halsters, borstels, etc. ga ik het liefst naar Nijland. Voor een hoofdstel of een goede deken liever naar Horsepower of Vrielink.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:08

Liesje_Lover schreef:
Welke ruiterwinkel vinden jullie nou het leukst/fijnst??
Ik ga zelf graag naar 't gareel in schijndel en ik kom ook welleens bij langeraap in berlicum.
Bij mij penvriendin ben ik bij Divoza in zoetermeer geweest en ik vond het opzich wel leuk maar alleemaal van die kakdozen (sorry Haha!)

Laat jullie eens horen Haha! Haha!


Ik woon bij Langeraap om de hoek, en kom er dus veelste vaak.
Bij het gareel ben ik laatst voor de tweede keer geweest, erg grote en mooie winkel, maar de service is flut. Bij Langeraap word je altijd netjes geholpen en perfecte service, maar bij het gareel

Leukste ruiterzaak vond ik in Canada, dat was wel zo'n enorm grote zaak, helaas ( Haha! ) veel western.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:41

Bij Langeraap ben ik vaste klant, het Gareel is 3xFRUT en Hypoweert vindt het moeilijk een bestelling goed uit te voeren (ik zit al 5 weken te wachten op een GOEDDDDDD naamplaatje... Boos! ). Divoza Zoetermeer is één keer vereerd met mijn bezoek en dat was wel leuk, al was de service belabberd.

Verder ben ik 1x bij Ruyters voor Ruiters geweest en dat beviel ook wel goed.

Toos paardloos

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:12

hm ik vind juist dat je bij het gareel toch wel goed geholpen wordt.
Dat vrouwtje kijkt alleen altijd kwaad, maar ze is best aardig.

Ruyters vind ik ook een leuke winkel, vooral de 2ehands markt Haha!, maar de winkel zelf is zo duur. Aardige mensen en je wordt goed geholpen, maar de prijzen mogen iets lager

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:16

xtostarlight schreef:
hm ik vind juist dat je bij het gareel toch wel goed geholpen wordt.
Dat vrouwtje kijkt alleen altijd kwaad, maar ze is best aardig.



Getsie, nee! Als ze een klant zien daar waarvan ze DENKEN dat die persoon meer uit gaat geven als de klant waarmee ze bezig zijn, wordt betreffend klantje in de steek gelaten en moet het maar uitzoeken. Wat een service, laat me niet lachen Boos! !

Toos paardloos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, Angeladh, Benita, bente_sat, Cjuan, desireeee_x, Exorcizamus, Getty_Maan, Hanjan, KaasSouffle_, lina1998, LotusT, nafkedemi, Patriesje, Syb_sem en 119 bezoekers