Rambo Supreme Ervaringen gevraagd!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Rambo Supreme Ervaringen gevraagd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 15:27

Twee van mijn Rambo dekens gaan nu de 7de winter in. En eigenlijk zijn ze nog goed. Maar wel net een pietsje te klein (vorig paard was 1.63, Pablo is 1.71). Omdat de dikke Rambo nu na 6 jaar niet meer zo dik is (of ik denk dat maar) zit ik te denken om de nieuwe Rambo Supreme aan te schaffen. Zijn er bokker met ervaringen met deze nieuwe deken met speciale extra buiksingel en afneembare hals! Zeker dat laatste lijkt me een super oplossing.

Of kan ik beter de nieuwe Rambo Wug Plus kopen naar mijn eigen goede Rambo collectie? Wel een betere investering (de horseware variant is nu in de aanbieding bij Drunense Ruiterhuis voor aantrekkelijke prijs).

Kelan

Berichten: 1626
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 16:15

Daar ben ik ook erg benieuwd naar!. De Rambo Wug van mijn paard begint op te raken, en ik zit te twijfelen wat ik zal kopen:
een nieuwe Rambo Wug, een Rambo Wug Plus of een Rambo Supreme.

Misschien dat iemand ook weet waar de Rambo Supreme in NL te koop is? Tot nu toe heb ik ze alleen nog maar op sites van US winkels gezien....

SallJarig

Berichten: 6708
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 16:15

Is Rambo niet gewoon een deken van het merk Horseware? Of begrijp ik iets niet helemaal....
Ik heb namelijk altijd dekens van Horseware, (de Rhino lite, turnout en vroeger de rambo) Ik zweer bij die dekens, vind ze echt een investering waard..
Jammer genoeg heb ik geen ervaring met de Supreme... succes verder!

SallJarig

Berichten: 6708
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 16:17

Staat de Supreme niet in de Divoza gids? dacht ik 'm daar had gezien...

Kelan

Berichten: 1626
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 16:20

ik zie alleen de Wug Plus (met vast hals) in de Divoza gids, de Supreme (met afritsbare hals) heb ik niet gezien, maar misschien kijk ik er overheen, of heb ik niet de meest recente gids.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 17:08

De supreme staat niet in de Divoza gids. Wel in de nieuwe aanbieding van Drunens Ruiterhuis. En op www.horseware.com .
De blauwe/paarse en nu nieuw rode deken is de dure versie. Er is ook een goedkopere variant van Rambo, die hebben een ruitje ingeweven. Daar heb ik een Wug van en bevalt me ook uitstekend. Vandaar dat ik aan het overwegen ben om een Wug plus die in de aanbieding is bij Drunens te kopen. Maar voordeel weer van de Supreme is dat je gelijk een super deken hebt waarvan je de hals zo weer aan kan doen en de Supreme het nieuwe ontwerp buikriemen e.d. heeft. Ikweet het ff niet meer.....

Kelan

Berichten: 1626
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 17:26

Interessante info Eleonoor!
Hmm, dat wordt inderdaad moeilijk, die aanbieding is wel heel interessant: de Rambo Supreme voor 319.50 euro. (Op die US site waren ze 325 dollar, maar daar komen natuurlijk nog verzendkosten bij).
Misschien dit weekend maar eens even naar Drunen rijden....

DubbelFun

Berichten: 88665
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 18:51

Kijk eens op de Duitse ebay, daar worden ze vaak voor € 150 aangeboden.