morgen begin ik aan de dressuurcurses!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-01 18:47

hoihoi

morgen heb ik mijn allereerste les van de dressuurcurses in een reeks van 10 lessen. Dan krijg je les van een bij ons in de regio bekend instructeur die nu op nationaal niveau rijd ik geloof zz zwaar. Ik les in een groep van 3 en doe dit elk jaar. En elk jaar is het echt super tof. Ik heb ook een tijdje priveles van hem gehad en dat ging ook erg goed dus heb er ook erg zin in. Ik ben wel wat zunuwachtig omdat we in het nkb centum moeten rijden en ik dus al anderhalve week niet heb kunnen rijden! vanwege griep en hevige regenval! BAH en lesley super heet is! dus ik denk dat het vlieg les wordt! Haha! Haha! Haha! Haha!
Het is trouwens niet duur want je betaald nog geen f20,- per les en je mag gebruik maken van alle bakken! mooie oefening voor de komende wedstrijden. Hebben ze bij jullie ook zoiets?
Oja als iemand zin heeft of wel eens in wanroy komt op het nkb centrum kom maar een keertje kijken hoor dan maken we er een boktmeeting van!
Echt supertof
oja hopelijk kan ik mijn vader leren hoe een videocamera werkt dan kan hij er wat beelden van maken!! En ik zet ze dan natuurlijk weer op bokt!!!
groetjes jeannette en een hinnik van les!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 19:18

Kun je misschien een lijstje opgeven van alle data waarop je moet rijden. Het lijkt me heel leuk om jou en Lesly nu een keertje te bewonderen.


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-01 22:04

Ik krijg het lijstje morgen dus ik laat het wel weten. Ik ben overigens degene die in de laagste klasse rijd (dus waarschijnlijk ook de slechtste) want de andere 2 meiden rijden z2 en denken erover om zz-licht te gaan rijden. Dus dat is niet moeilijk voor mij ik hoef ze dan alleen maar na te doen en het gaat vanzelf hahahahahahaha! Nu het nog even aan lesley vertellen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 10:24

van welke instructeur krijg jij les?

groetjes von

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-01 20:07

Jan bouwmans, zelf krijgt hij les van Jo willems!

Het ging vandaag erg goed. Op een paar keer na want toen heb ik dus echt bijna vliegles gekregen want een keer stond ie dus echt helemaal recht over eind! was eingelijk best wel grappig! hoor je de mensen langs de kant zeggen oh dat is zeker weer zo'n jonge ferro! Maar op het einde zeiden ze dat niet meer toen ik effe een dijk van een uitgestrekte draf liet zien samen met wat eenvoudige galopwissels en wat apuyementen, keertwendingen etc. Ik ben echt dik tevreden en de instructeur ook hij vond lesley zelfs beter als voor het ongeluk! dus ik ben weer helemaal gelukkig! hahahahaha Enne nee het is geen ferro maar een echte MICHELANGELO

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 21:09

leuk joh
ik zou dat ook wel willen *LOL*

Love the life that you live, live the life that you love


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wiifke en 34 bezoekers