Wat een poedersuiker is het toch ook

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Wat een poedersuiker is het toch ook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 16:50

Ja sorry voor de bewoordingen. Op mijn werk, op zich leuke collega's op een twee of drie na. Een ervan is wel een ongelooflijk t e r i n g wijf. Gatverdamme.

Ik zit sinds april voor een nieuwe wethouder. Hardstikke leuke vent, goed mee te werken en ik ben er bij gezet van wege mijn karakter en het feit dat ik fulltime werk. Ben nogal pittig en daardoor houden we elkaar goed in de hand. Hij is minder chaotisch en ik zorg op mijn beurt dat ie af en toe wat adem kan halen. Topteam dus tesamen met onze communicatieadviseur en bestuursadviseur. Maar goed, buiten dat kleine team hebben we no gde rest van de secr. Zit ik niet bij op dekamer maar wel op de gang.

Goed, krijgen we bloemen voor mijn wethouder en de oude burg. Ik loop met dozen bloemen naar boven en vraag aan mijn wethouder: 'wat doe jij normaliter met bloemen'? Zegt hij: die zijn voor jou!. Dus ik': eeh nou bedankt. Ik heb hem natuurlijk nog niet zo lang dus ik weet nog niet precies wat hij daarmee doet.

Breng vervolgens de doos van de oude bm naar kamer van t a k k ewijf en zet ze neer en vertel het verhaal van wat mijn wethouder zei op mijn vraag. Zegt ze met zo'n pieperig stemmetje: nou dat ligt er ook wel dik bovenop he? . Dus ik sta zo te kijken en zeg vervolgens 'Tja, ik kan moeilijk ruiken wat hij er mee wil he dus zal ik het wel moeten vragen'. En ben weggelopen.

Direct naar mijn collega gegaan die hem al langer kent en die verzekerde mij dat ik correct gehandeld had. Tja, je wordt er toch onzeker van natuurlijk. Althans ik wel.

WAT EEN ONGELOOFLIJK K U T WIJF is het toch. Bah. Blij als ze op vakantie gaat. Voor mijn part blijft ze er.

Zo, stoom is er uit.

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 17:00

tja, ik ken dat soort collega´s!! De jaloerzie druipt ervan af, vind ik... typisch een vrouwen steek onder water, bah!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 17:12

hmmm ook niet leuk van die miep maar misschien wil ze zelf graag die bloemen ontvangen, je weet het nooit. en het is echt geen not done om eens bloemen te ontvangen van je baas hoor. kom op dat moet toch gewoon kunnen zonder verdere 'verwachtingen'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 18:10

Nou ja het blijkt gewoon dat mijn wethouder geen giften aanneemt. Hij ziet dat als slijmen (en dat is het ook) en dan doet ie liever een ander een plezier.

Zat er aan te denken dat ze overigens zelf bij etentjes echt zo asociaal is. Ze kijkt het eten van andermans borden af en krijgt ze het niet dan vraagt ze het gewoon. Wat zeg ik? Ze pakt het gewoon. 'Jij hoeft niet meer he? Nou dan neem ik het wel'. En je praat niet over 1 bord, nee hoor ze eet rustig vier borden weg en begint dan nog aan een toetje. Hoezo het ligt er dik op.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 18:11

Het zijno verigens 25 prachtige rode lange rozen Haha!. Krijg ik toch nog eens rozen.

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:16

Je heb van die mensen.... wat een verschrikking!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 18:17

nou echt, als je er een vindt, erger dan haar, mag je haar van mij neerknallen. Onvoorstelbaar. Di eheeft geen plaat beton voor haar hoofd maar een hoofd van beton.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:23

Fasel schreef:
Zat er aan te denken dat ze overigens zelf bij etentjes echt zo asociaal is. Ze kijkt het eten van andermans borden af en krijgt ze het niet dan vraagt ze het gewoon. Wat zeg ik? Ze pakt het gewoon. 'Jij hoeft niet meer he? Nou dan neem ik het wel'. En je praat niet over 1 bord, nee hoor ze eet rustig vier borden weg en begint dan nog aan een toetje. Hoezo het ligt er dik op.


Jemig... ongelofelijk, wat een mens zeg... Probeer het maar zo te zien: zij is degene die zichzelf voor schut zet (en niet zo'n beetje ook Haha!).
Die heeft gewoon 4 borden voor haar kop Bloos.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:30

oeh joh zoooo herkenbaar. Je hebt echt van die takketrollen. ik heb er ook een tijd geleden met zo een moeten werken en het is dat ze zwanger was anders had ik haar waarschijnlijk toch echt een keer het hele pand doorgeschopt. Ik ben ook door haar daar weggegaan. Het was op een gegeven moment echt zij of ik. Zo ontzettend achterbaks, zo gemeen JEUGH Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:52

Fasel schreef:
nou echt, als je er een vindt, erger dan haar, mag je haar van mij neerknallen. Onvoorstelbaar. Di eheeft geen plaat beton voor haar hoofd maar een hoofd van beton.


Die zijn er, let me tell you Haha!.

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 19:49

Geniet maar van de rozen, die zijn mooier en die zie je vaker dan je collega,

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 19:52

daar heb jij gelijk in Belker. Ga ik vanaf nu lekker doen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 20:53

Ander zeg je gewoon tegen haar dat je een Venclub hebt!! Gna gna.. zij vast niet...Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 20:54

jaaaa inderdaad, draai je venclub pagina's uit en laat het per ongeluk op haar buro liggen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 20:56

hihi, natuurlijk wel in GROTE letters!!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:54

Lovely"]
[quote="Fasel schreef:
nou echt, als je er een vindt, erger dan haar, mag je haar van mij neerknallen. Onvoorstelbaar. Di eheeft geen plaat beton voor haar hoofd maar een hoofd van beton.


Die zijn er, let me tell you Haha!.
[/quote]

Je mag wel 1 van mijn collega's hebben hoor:

Vorige week hebben we een hoop heibel gehad over een personeelsuitje.
Omdat ik niet op mijn ENE vrije dag dat uitje wilde en zij maar 2 dagen werkten, moest het dan TOCH op mijn vrije dag. NO WAY, en toen ik dat dus zei, kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik onbeleefd en onbeschofd was en dat met mij niets te beginnen valt. Ik heb toen heeeeeel duidelijk gezegd dat ze dat dan nu van mij wist, maar dat ik al 5 jaar wist wat voor kolerewijf zij is.... GRRR soms zou je ze zo het raam uitdouwen!! Boos!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 22:40

Geef haar een magnum Jaloezie cadeau Knipoog

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 22:48

JoyLady schreef:
Geef haar een magnum Jaloezie cadeau Knipoog


en een vraatzucht Haha!
(doe mij maar een ijdelheid die is jam)

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 22:58

Jemig, wat banketstaaflig voor je! Ach gut
En idd. geloof me dat er ergere mensen zijn.. Scheve mond

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 23:30

JoyLady schreef:
Geef haar een magnum Jaloezie cadeau Knipoog


ja die is vast jaloers!...voel je gevleid in plaats van boos Knipoog jij kan er toch ook niks aan doen dat je veeel leuker bent Bloos

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 23:51

ja ze zal inderdaad wel jaloers zijn
lekker niks van aan trekken joh
echt een trut

Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 08:12

gijsenkim schreef:
jaaaa inderdaad, draai je venclub pagina's uit en laat het per ongeluk op haar buro liggen


zorg er dan wel even voor dat je hier niet onder werktijd gepost hebt, anders kan ze je daar weer mee kl o ten Knipoog

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 08:44

Je vergeet een smiley: Stoom uit je oren

Wat een irritant wijf zeg, BAH Scheve mond

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 09:44

Fasel schreef:
Het zijno verigens 25 prachtige rode lange rozen Haha!. Krijg ik toch nog eens rozen.


oeeee dat verranderd de zaak, rode rozen.........
nee hoor grapje, maar euhhh was het thuis wel te verklaren.
een ouwe brom collega van mij (schat van een vent maar altijd brommen) bracht ook wel eens zomaar rozen mee als ik bijv. tijdens zijn vakantie zijn accounts had waargenomen. als dank. nou thuis was het wel evn uitleggen hoor.
rozen van wie, van een collega.....
gelukkig weet tijn dat ik voor hem ga maar t zou een lastige sit. kunnen zijn. Haha!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 09:45

faseltje,
wees er helemaal vol van van je rozen. misschien komt de hint dan door en krijg je straks vaker rozen! Knipoog)