Hij is weer gefixt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Hij is weer gefixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:03

Omdat Lois behoorlijk hard had gewerkt in juni-juli en augustus had ik hem in september een beetje vakantie Cool gegeven. Gewoon een beetje simpel rondtuffen en vooral veel rennen aan de longe en wandelen. Omdat ik voor vandaag weer een les gepland had staan, ben ik vanaf maandag begonnen om dat lieve paarden beest weer een beetje aan het werk te zetten.
Nou, ik vreesde het al, dat was dus weer een drama Boos! . Lois wordt er bepaald niet fijner van als hij een tijdje rust heeft gehad. Lois wordt dan zo slecht dat ik serieus twijfel over allerlei ernstige blessures, iedere keer weer. Het gevolg is dat ik nog voorzichtiger ga rijden en dat Lois dus mooi wordt beloond voor zijn gedrag Haha!
Maar vandaag was daar dan weer het uur der waarheid: de les. Lois liep tijden het losrijden al een heel stukje fijner dan thuis. Hij is altijd behoorlijk onder de indruk van alle andere paarden die er rondlopen [ik ook hoor Knipoog ] en daardoor gedraagt hij zich altijd wat netter. De juf wist meteen de vinger op de zere plek te leggen: Lois was niet genoeg voorwaarts Bloos . Dat vermoeden had ik ook wel alleen lukte me het niet dat aan te pakken Scheve mond , Lois ging met mij alleen maar racen. Na wat aanwijzingen liep hij weer de sterren van de hemel, net als 3 weken terug.
Jullie kunnen begrijpen hoe happy ik ben want toch bereid ik me in zo'n slechte periode altijd weer voor op het ergste.

xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:11

Lachen Gaaf dat het zo goed ging.
=x3=

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:15

Gelukkig dat ie toch weer zo goed ging. Altijd weer effe spannend na zo'n lange tijd. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:26

Spannend, zeg dat wel. Ik ben altijd bang dat Lois dan misschien toch een blessure heeft.
Nu was ik, met mijn handige rijtalent, de oorzaak van zijn 'blessure' Haha!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 20:06

d
Laatst bijgewerkt door janna op 13-05-22 06:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 15:29

Ik wil ook nooit graag aan het werk na mijn vakantie Knipoog
Wel lekker dat je juf het in 1 keer gevonden had die blessure.
Op naar de vele winstpunten dus!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 15:40

Je zou haar haast geen vakantie meer durven geven!

Na een korte vakantie zijn ze vaak weer zo lekker fris en fruitig, het duurt even voordat je alles weer op de rit hebt, maar dat is het toch wel waard.