11 oktober>>Jong KWPN naar de ijzeren man weert!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

11 oktober>>Jong KWPN naar de ijzeren man weert!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 15:05

Wie gaan er allemaal mee met het jong kwpn naar stal de ijzeren man?? Ik heb vandaag de uitnodiging gehad!


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 15:26

Jenneke dus MissHis, jullie zitten dan 5 minuten bij mij vandaan

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 16:14

Wij (mijn vriend en ik) gaan er ook naartoe, het lijkt me weer erg interessant . Voor ons alleen wel ong. 2,5 uur rijden, maar dat hebben we er wel voor over.

Sarabande, kunnen we na de IJzeren Man de rondleiding niet bij jou voortzetten Haha! ?


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 16:29

Tiffy schreef:
Wij (mijn vriend en ik) gaan er ook naartoe, het lijkt me weer erg interessant . Voor ons alleen wel ong. 2,5 uur rijden, maar dat hebben we er wel voor over.

Sarabande, kunnen we na de IJzeren Man de rondleiding niet bij jou voortzetten Haha! ?


Wat schuift dat Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 16:34

sarabande"]
[quote="Tiffy schreef:
Wij (mijn vriend en ik) gaan er ook naartoe, het lijkt me weer erg interessant . Voor ons alleen wel ong. 2,5 uur rijden, maar dat hebben we er wel voor over.

Sarabande, kunnen we na de IJzeren Man de rondleiding niet bij jou voortzetten Haha! ?


Wat schuift dat Haha!
[/quote]

Waarschijnlijk niet veel Tong uitsteken . Het JongKWPN heeft nog niet veel budget, daar moet natuurlijk wel rekening mee gehouden worden Schijnheilig Haha! .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 16:36

Grapje hoor

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:14

Ow ik heb de post ammel nog niet gezien, maar ik ben vast ook wel van de partij Haha! Heb ik trouwens mijn contributie al overgemaakt vraag ik me nu af Haha! haha

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 12:03

Ja er stond wel ind e brief dat er nog mensen waren die hun geld over moeten maken dus.... Haha! Wie gaan er allemaal vanuit het noorden heen dan?? Kunne we poolen!

Prully97
Berichten: 14
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 08:26

Wat houd het precies in! De IJzeren Man ligt 5 minuten van ons af en ik heb er elke woensdagavond les!

Groetjes Hanneke

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 08:29

Prully97 schreef:
Wat houd het precies in! De IJzeren Man ligt 5 minuten van ons af en ik heb er elke woensdagavond les!

Groetjes Hanneke


wat er staat

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:12

Ehm, ik ben geen lid van Jong KWPN, houdt dit dan ook in dat ik op geen enkele manier binnen kom Haha!?

Spaar me, ik benblont Knipoog. Maar het lijkt me nl. erg leuk, heb ik meteen een excuus om langs Sarabande te gaan *LOL*.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:22

Merilyn en ik komen ook, als alles goed gaat Knipoog

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:29

sarabande"]
[quote="Prully97 schreef:
Wat houd het precies in! De IJzeren Man ligt 5 minuten van ons af en ik heb er elke woensdagavond les!

Groetjes Hanneke


wat er staat
[/quote]

Dat is weer uiterst vriendelijk Scheve mond

Ik weet niet wat het inhoudt maar ik kan je verzekeren dat het interessant is om eens bij de IJzeren Man een rondleiding te krijgen, enfin, dat weet je zelf ook aangezien dat je er elke woensdag les hebt Haha!

Ik ga er zelf niet naar toe (met het jong KWPN), ben er wel al een aantal keren geweest en dat was zeker de moeite waard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 15:23

Ben weleens geweest, en zou nog wel een keer willen.

Maar ik mag niet...........................ben te oud Huilen

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:08

Dan ga je incognito Knipoog


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:13

chantal1 schreef:
Dan ga je incognito Knipoog


hmm, zou twee vlechtjes werken?
Word meestal al ouder geschat!!

Ga gewoon een klachtenbrief naar het kwpn sturen, op basis van leeftijdsdiscriminatie.............................

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:36

Ik vind het eigenlijk wel logisch dat er grenzen aan de leeftijd worden gesteld. Tuurlijk is het jammer als je er net buiten valt, maar ze moeten natuurlijk ergens de grens trekken. Het is tenslotte de jongerenafdeling...

Er zijn al meerdere die hebben gevraagd of ze met hun 27 jaar er nog bij mochten, maar helaas.

MissPPP

Berichten: 261
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:43

Ik ben het wel met MissHIS eens, het is niet een vorm van leeftijdsdiscriminatie, het is toch JONG KWPN?? Okay misschien een vorm van positieve leeftijdsdiscriminatie, maar er moet toch ergens een grens getrokken worden, als deze bij 30 jaar wordt gesteld dan zijn er 31-er die zeuren. Helaas zijn er dus altijd mensen die net pech hebben, heeft iedereen welles toch?

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:03

Pipo schreef:
hmm, zou twee vlechtjes werken?
Word meestal al ouder geschat!!


Wie weet, schattig! Haha!

Dat "probleem" ken ik.

Ach dan ga je toch eens zonder het Jong KWPN, moet ook mogelijk zijn.

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 11:58

Pipo schreef:
Ben weleens geweest, en zou nog wel een keer willen.

Maar ik mag niet...........................ben te oud Huilen


Mijn vriend is ook 27 en die kon WEL lid worden van JongKWPN en is dat dus ook geworden. Was geen probleem.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 11:59

27 is ook de grens Lachen
Hee dat betekent (net in prof gekeken) dat pipo wel mag!!!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 12:03

Als Misshis ooit 28 mocht worden zal de grens ieder jaar met 1 jaar worden verhoogd........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 12:12

Nee joh dan is ze officieel lid van de hkcomm

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 12:17

Zou het daar beter van worden ? Haha!

.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 12:32

Ja, maar dat mag samen!

In de gedragscode-omschrijving van een HK-lid staat geloog ik niet dat het lidmaatschap van Jong-KWPN expliciet niet toegestaan is.

Letterlijk staat er:
Artikel 13b, lid 2
Het lid (geweest) zijn van een organisatie als Jong-KWPN wordt als een pré beschouwd....... Een bestuursfunctie kan echter niet gecombineerd worden met een lidmaatschap aan de HK-commissie ........

Verder staat er nog:
Artikel 16b, lid 9
....... Het actief deelnemen aan chatforums op Internet, waarbij het KWPN-paard en in het bijzonder het Bestuur van het KWPN alsmede de keuringsmeesters in een positief daglicht worden gesteld is toegestaan en wordt zelfs financieel ondersteund vanuit het KWPN.........

En deze:
Artikel 83, lid 4
........ het onderhouden van correspondentie in welke vorm dan ook, met aanhangers van het vierkantstype, dient ten sterkste vermeden te worden.

Artikel 102, lid2a
...... Leden van de HK-commisie dienen hun eventuele kinderen geen namen te geven met het woord Shagya erin. Ook de samenstelling der initialen S.H.A.G.Y.A. dient vermeden te worden alsmede naamgeving gebaseerd op hengsten en merries welke als de grondleggers van Shagya-fokkerij worden gezien.........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kla4tje, Sabine_95 en 47 bezoekers