Met je pony per ongeluk bij de paarden rijden!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Met je pony per ongeluk bij de paarden rijden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 14:32

Hoi allemaal...

Ik had 2 weekjes geleden wedstrijd gehad met me pony..
Maar me moeder had per ongeluk een wedstrijd bij de paarden opgegeven terwijl ik een pony heb en normaal bij de pony's rij!!
Maar.. Weet iemand wat dr dan gebeurd ( of je dan bij de paarden moet blijven rijden ofzo??)

Als je het weet wil je dan antwoorden??
Thanks alvast!! XxXxXxX Danielle


newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 14:40

Als eerst welkom op bokt.
Volgens mij zeg je nu dat je 2 weken geleden die wedstrijd hebt gehad?
Ik Denk dat ze je gewoon bij de pony's laten rijden, maar kun je in zo'n geval niet gewoon nog een keer bellen en doorgeven dat er een foutje is gemaakt?
Of via e-mail of gewoon de post?

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 14:44

Ik heb geen id hoe t zit allemaal!! Daarom vroeg ik t ook!! Haha!! Bij mij op stal zeiden ze dat ik n brief kreeg met n waarschuwing... Maar of me pinstpunten dan meetellen?? Geen id!! Haha

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 15:11

Maar heb je die wedstrijd nou wel of niet gereden?

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 15:26

Ik heb hem wel gereden ja.. Ik heb we eens gehoord dat mensen de ring uit werden gezet omdat ze met hun pony bij de paarden reden.. Maar bij mij dus niet..

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 15:28

Waarom vraag je dan wat er gebeurd als je het al weet? Verward

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 15:30

Ze vraagt zich af of ze nu voor altijd bij de paarden moet rijden geloof ik..

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 15:31

Pff.. Als je nou is goed terug leest.. Je begrijp t niet denk ik.. Mn vraag was namelijk wat anders..

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 15:32

Dat vroeg ik ja!! Haha

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 15:33

En of die winstpunten die ik op die dag heb gehaald dan meetellen!!??

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 15:40

Als ik jou was, zou ik gewoon naar de KNHS bellen. Die kunnen je een antwoord geven op al je vragen. Het telefoonnummer vind je op www.knhs.nl .

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 15:41

Oke doe ik!! Thanks!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 17:11

als jij+je pony bij de paarden zijn gestart mag je NIET meer bij de pony's starten!

je mag wel altijd met een pony bij de paarden starten omdat er geen minimale stokmaat bij de paarden geldt om mee te mogen doen.
dus dat er mensen de ring zijn uitgezet omdat ze met een pony meerijden is onzin!!

maar ik wilde met mn pony bij de paarden gaan starten, toen is mij gezegd dat ik dan niet meer bij de pony's zou mogen starten(wat mij niet uitmaakte want ik was het zat om steeds via ponyclub mee te moeten gaan naar wedstrijden enz dus ik wilde graag met mn pony+paard naar paarden wedstrijden)

als jij met een paard bent gestart mag je volgens mij nog wel met een pony bij de pony's rijden

is jouw pony met een andere ruiter bij de paarden gestart mag jij er ook nog mee bij de pony's starten

maar als jij+je pony bij de paarden starten, mag je officieel geen ponywedstrijden meer rijden met die pony!

daar krijg je geen brief over of wat dan ook, want hoe kan de KNHS weten dat jij helemaal niet bij de paarden wilde starten?

enige oplossing is zelf de KNHS bellen, en zeggen dat je per ongeluk bij de paarden was gestart.

wel ongelofelijk dom(sorry hoor) van je dat je jezelf NU pas afvraagt wat de gevolgen daarvan zijn! had dat van te voren uitgezocht!of had je gewoon afgemeld, maar officieel mag je dus niet meer met deze pony bij de pony's starten.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 17:39

Ik zei tog ook PER ONGELUK!? Boos!
En t was zo gegaan: Iemand had tegen me moeder gezegd dat het een leuke wedstrijd was.. Dus zei ging het opzoeken op internet.. En we hadden dus die wedstrijd opgegeven! Maar je mocht je pas om 10 uur aanmelden en ik moest als 2e rijden! Om 10.08.. Dus toen ik klaar was zag ik allemaal paarden.. En toen kwamen we er dus achter dat het een paarden wedstrijd was!

N ik vind dat iedereen n btje dom reageer! Boos! Je kan ook wel wat aardiger doen hor! Je typt hier wat om je te vermaken, om plezier te hebben! Dan kan je tog ook wel n btje aardiger doen!?

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 17:42

En t is heus geen onzin want je mag volgens een paar mensen niet op je 14e al bij de paarden rijden!!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:06

Je mag vanaf je 12de bij de paarden. En wat maakt het uit als jij bij de paarden hebt gereden. Als je maar plezier hebt gehad! Ik vind dat ze ook een beetje vreemd tegen je reageren. Fouten maken kan toch iedereen?

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 18:07

Hehe eindelijk iemand die n normaal berichtje schrijft Haha! Thanks!! Hahaha

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:17

Danielle14 schreef:
Ik zei tog ook PER ONGELUK!? Boos!
En t was zo gegaan: Iemand had tegen me moeder gezegd dat het een leuke wedstrijd was.. Dus zei ging het opzoeken op internet.. En we hadden dus die wedstrijd opgegeven! Maar je mocht je pas om 10 uur aanmelden en ik moest als 2e rijden! Om 10.08.. Dus toen ik klaar was zag ik allemaal paarden.. En toen kwamen we er dus achter dat het een paarden wedstrijd was!

N ik vind dat iedereen n btje dom reageer! Boos! Je kan ook wel wat aardiger doen hor! Je typt hier wat om je te vermaken, om plezier te hebben! Dan kan je tog ook wel n btje aardiger doen!?


zoals jij het schreef leek het alsof je van te voren al wist dat je voor een paardenwedstrijd was opgegeven

en nog ff een detail:

als je je voor pony-wedstrijden opgeeft moet je opgeven of je een A, B C, D of E pony hebt

je geeft je dan op voor de E klasse L of D klasse B

als je moeder bij het inschrijven niet heeft moeten doorgeven welke categorie je mee moet doen maar alleen de klasse, had ze meteen geweten dat het geen pony-wedstrijd was.

verder geef ik je een heel normaal en serieus antwoord, en gaf ik je als advies dat je het beste de KNHS kan bellen, omdat je eigenlijk niet meer met deze pony bij de pony's mag starten, omdat jullie samen bij de paarden zijn gestart.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:18

Tanneke schreef:
Je mag vanaf je 12de bij de paarden. En wat maakt het uit als jij bij de paarden hebt gereden. Als je maar plezier hebt gehad! Ik vind dat ze ook een beetje vreemd tegen je reageren. Fouten maken kan toch iedereen?
ze mag natuurlijk gerust met haar pony bij de paarden starten, dat is ook het probleem niet

maar ze wil nu met dezelfde pony weer bij de pony's starten, probleem is dat dat officieel dus niet mag, omdat deze combinatie bij de paarden is gestart.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:20

Ja, weet ik. Maar hopelijk als alles uit gelegd word. Komt alles weer goed.
Dat was ook s bij een vriendin van me. Ze heeft toen alles uit gelegd, en nu rijd ze weer bij de pony's. Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:22

dus daarom moet ze de KNHS bellen en het uitleggen, dat is ook hetgene wat ik zei, maargoed ik reageerde blijkbaar niet aardig genoeg ofzo Verward

maar omdat je dus meteen bij het opgeven al merkt of het een pony of paardenwedstrijd is, dacht ik dat ze dus van te voren al wist dat het een paarden wedstrijd was, omdat je dan dus alleen de klasse hoeft op te geven en niet de categorie(dus de maat vd pony)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:46

Nou Renske20 ik vind er helemaal niks mis mee hoe je reageert hoor!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:51

Het had idd iets minder gekund Renske, vooral het laatste stukje van je reactie.

Maar goed, de tip om de KNHS te bellen was al gegeven, ik hoop dat ze daar willen inzien dat het een foutje was om aan een paardenwedstrijd mee te doen. Volgende keer gewoon iets beter opletten waar je je voor opgeeft, Daniëlle! Knipoog

En idd is het zo dat je vanaf je 12e bij de paarden mag starten.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:56

Normaal gezien moet de vereniging waar je inschrijft zien dat je een pony was. Zo hadden wij laatst een paardencombinatie voor de pony's Maar dat zagen we gelukkig Haha!

Ik weet niet of je winstpunten meetellen, ik verwacht van niet omdat je fout geweest bent.


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 15:51

Zou de KNHS bellen en het uitleggen dan mag je denk ik wel weer bij de pony's starten. Je wp zal denk ik niet meetellen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, FleurSandro, GaitMonster, JackAebe, Lotusje555, MyWishMax, pol013, Sabbientje en 7 bezoekers