Ben blij!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Ben blij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 13:11

Oeh, ik ben gewoon helemaal blij ineens. Nike, m'n bijrijdpaard, is een poosje geleden in de wei in elkaar getrapt. Sindsdien staat hij op stal eigenlijk, eigenaresse was aardig geschrokken, vooral omdat we niet wisten was er gebeurd was en welk paard het had gedaan. Nu kreeg ik net een mailtje van Nike's baasje, dat een eigenaresse van een ander paard haar had gevraagd of ze Nike met haar merrie Melody in de wei mocht zetten. Voor zover ik heb kunnen zien is dat een ontzettend lief en rustig paard, dus dat zit wel goed. Ze is er nog even bij blijven staan en ze stonden gezellig te grazen allebei.

Ik vind het echt helemaal geweldig dat Nike weer de wei in kan, lekker een beetje rennen, grazen, voor je uit staren, en dat nog met z'n tweeën ook, ideaal toch voor een paard?! De hele dag op stal staan en 's avonds een uurtje rennen in de bak is ook niet je van het, hij werd er aardig chagerijnig van i.i.g. En met mooie dagen stond hij ook nog eens alleen op stal. Mijn dag is weer goed! OK dan!



Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:11

Dat is zeker iets om blij van te worden.. Het is heerlijk voor ze om lekker op de wei te staan..

xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 15:05

Echt gaaf dat je paard weer lekker de wei op kan.
Ik ben het er mee eens dat dat een van de beste plekken is waar een paard kan zijn.
Ben heel blij voor je Lachen *LOL*

Haifa Is een Meisje
Mijn Meisje Go jij! Go jij!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 15:33

Lekker hoor dat hij de wei weer op kan. Nu maar hopen dat het mooi weer blijft!

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 17:35

Ik vind het best belangrijk dat een paard veel naar buiten kan, als ik een eigen paard zou hebben zou dat een belangrijk criterium zijn bij het uitzoeken van een stal. Bij de vorige stal kon dat vrij vaak en sowieso stond hij daar in een buitenstal met uitzicht op het erf, aandacht genoeg dus. De stal waar hij nu in staat heeft geen uitzicht naar buiten, hij kan alleen naar de stal aan de overkant kijken. Met het zonnige weer van de afgelopen tijd stond hij ook vaak alleen, niet ideaal voor een kuddedier als een paard lijkt me. Daarom ben ik ook zo blij dat hij weer naar buiten kan, is veel beter voor hem (en het scheelt uitmesten Haha!). En nu inderdaad maar hopen dat die grote kraan in de hemel voorlopig even dichtgedraaid blijft!

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 17:39

heel fijn dat hij weer naar buiten kan !

wij hebben 2 best grite weides die nu vol staan met veulens dus er kan niets bij.....

maar als de veulens straks weg zijn mogen ze waarschijnlijk ook niet er in hier kan ik me zo boos om maken maarja wat kan ik er aan doen ?

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 16:21

Nou, ik ben gisteren nog even naar 'm toegeweest (was 'mijn' dag). Op stal was ie lekker rustig (terwijl hij de afgelopen tijd juist heel druk was als ik kwam), maar op de poetsplaats en in de bak... Als iemand in Pijnacker of Zoetermeer een raar geluid heeft gehoord gistereravond was het dus die verzorgknol van mij. Het was duidelijk te merken dat hij weer even buiten was geweest, hij bleef roepen naar de andere paarden. Pfff, wat een herrie kan dat beest maken zeg, ik schaamde me dood!

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 16:22

wat een leuk nieuws! wel leuk voor je dat het goed gaat, ik zou wel nog altijd allert blijven maar als ze mekaar eenmaal kennen worden ze echte vriendjes Haha!

macho Is MiJn LiEvErD!!! EgT WaAr! Me LoVeS MaT! Lovers Party!!:#
[ToPhOrSiE!]

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:24

lekker joh! kan die weer fijn dartelen in de wei met een fijn vriendje Haha! echt goed nieuws ja!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 bezoekers