catalogus aangevragen, niet gekregen, wie ook?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

catalogus aangevragen, niet gekregen, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 13:00

Ik heb via de site van Pikeur de catalogus van Pikeur en Eskadron aangevraagt, maar heb deze nog steeds niet gehad.
Is er misschien iemand die ook eens deze catalogussen aan heeft gevraagt? Wel gekregen, of ook niet?


Alja

Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:33

ik heb ze ook eens aangevraagd en gewoon netjes gekregen

ONDERSCHRIFTLOOS

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:39

Nu je het zegt, ik heb het begin vorige week via internet aangevraagd: nog niets ontvangen!!! Misschien zijn ze door hun voorraadje heen? Ik wacht nog een week af, daarna ga ik ze een e-mail sturen!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:40

Ik heb de horselover een jaar geleden ooit eens besteld...Heb het een tijd terug weer geprobeert maar krijg niks.....

shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:42

Dat heb ik met de Divoza gids, kreeg wel een pasje maar geen gids. Al een paar keer geprobeerd maar niets. Horselover heb ik in de winkel maar aangevraagd.


Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:00

Ik heb ze net vandaag binnen gekregen. Had hem ongeveer 2 weekjes geleden aangevraagd

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:41

hoi, ik vraag altijd een catalogus bij horselover aan, maar ik kreeg die ook een tijd niet, toe nog een keer aan gevraagd, wat bleek nou (ik kreeg mailtje ofzo weet ik niet meer precies) ze hebben alleen winter en zomercatalogus en die delen ze maar 2x per jaar uit! Voor het komende seizoen dan dus he Haha!, dus misschien is dat de reden! xxx regina Tong uitsteken

Raiza

Berichten: 1608
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: In het mooie zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:43

Ik heb ook niet echt goede ervaringen met het bestellen van catalogussen.
De horselover catalogus kreeg ik +/- 4 weken nadat ik hem besteld heb, vind ik wel netjes. De Divozacatalogus heb ik +/- een half jaar nadat ik hem voor de eerste keer besteld had ontvangen. In dat half jaar heb ik nog twee keer de catalogus aangevraagd (dacht dat ik hem niet meer zou krijgen) met als resultaat dat ik er 3 in 1 keer kreeg Haha!
Het Divozapasje heb ik toevallig vorige week ontvangen. Ik heb het pasje al vorig jaar in December besteld. Boos!

Met de service als je iets besteld is het net andersom:
Bestelling bij Divoza was 2 dagen na bestelling compleet binnen Lachen
Bestelling bij Horselover: na 3 dagen werd ik gebeld dat ze de 2 rijbroeken die ik besteld had niet op voorraad hadden. Zou +/- 2 weken duren. De volgende dag werd ik gebeld dat de beugelzooltjes niet op voorraad waren, of ik ook accoord ging met 1 maat kleiner (ze snappen niet dat het dan niet past, denk ik Verward , dus daar ging ik niet mee accoord)
3 dagen later heb ik de rest van de bestelling ontvangen. Toen ik na 6 weken de rijbroeken nog niet ontvangen had, heb ik gebeld. Ze zouden dezelfde week nog verzonden worden. 3 weken later kreeg ik 1 broek. Ik weer gebeld: was de andere rijbroek al een half jaar niet meer leverbaar en waarschijnlijk werd dat model ook niet meer gemaakt!!! Fijn dat ze dat niet meteen meedelen. Dezelfde rijbroek heb ik bij Divoza besteld en toen was hij 2 dagen later binnen

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 14:42

Ik heb ze inmiddels nog steeds niet, terwijl ik toch heel nieuwsgierig ben.....

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:19

Ja de Divoza komt 1 keer in het jaar toch? of je krijgt het ene jaar een 2002/2003 en dan een 2003/2004.... Logisch dus dat je die niet krijgt...

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:32

Ik heb 'm ook niet gekregen, ik heb een half jaar terug van verschillende merken/winkels aangevraagd en de enige die ik gekregen heb is die van Horselover.
Misschien dat ie begin volgend jaar komt?

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:34

Ik had ook de Pikeur/Eskadron catalogus aangevraagd en na ongeveer 2 maanden kreeg ik een dikke envelop met folders.

Don't dream your life, live your dreams!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Googlebot en 112 bezoekers