Zwangerschapsbuikje zakt al af...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Zwangerschapsbuikje zakt al af...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 08:23

Zie ook de topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=154084

Ik heb gisteren weer gereden op mijn nieuwe paard. Ze staat daar nog tot vrijdag en dan ga ik haar ophalen en komt ze 'thuis'.
Het ging weer heel erg goed en ze loopt super. Sinds vorige week vrijdag is het veulentje is het veulentje gespeend en mijn nieuwe paard (Secret) moest nog een weekje daar blijven om het uier in de gaten te houden.
Dat gaat heel goed.
Ook is haar buik al een heel stuk opgetrokken; ze staat momenteel dan ook op zaagsel.

Maar goed; ik ben nu 27 maar gedraag me als een puber: ben gewoon apetrots en superblij met haar!!!
Grappig, dat je van die kriebels in je buik hebt omdat je een nieuw paard hebt!!! Voel me net een kind!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 08:26

Ik ben 37, maar als ik er een paard bij zou krijgen ga ik me zeker weten ook weer als een pennymeisje gedragen, dus schaam je niet!! Veel plezier met haar!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:49

Haha, ik dacht je eigen buikje, weet niet eens of je zwanger was Haha! Was al helemaal jaloers....

Ik ben ook penny de pony bij vlagen hoor

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:25

Dat van dat penny meisje gevoel had ik ook toen ik Simba kreeg (nog steeds trouwens). Heb een week lang met een bigsmile rond gelopen...