doorwaakte filosofieen van een mama

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

doorwaakte filosofieen van een mama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 02:06

Jaja, zit ik midden in de nacht te typen en te duimen dat Jurrian gaat slapen Knipoog.
Die arme baby. Is nu weer ziek, denk ik Verward Hij heeft al 2 dagen hele rare luiers en hele erge luieruitslag, maar geen koorts, tandjes dus volgens de HA.
Maar nu vanavond is hij opeens heel erg zwaar aan het hoesten soms, dus wij extra puffen, paracetamol na de 15e keer dat hij wakker werd, en maar troetelen Ach gut . Moet eerlijk zeggen dat ik er nu wel genoeg van heb, tijd voor mijn bedje. Maarja, als papa morgenvroeg opmoet en ik niet, wie is er dan de sjaak 's nachts? Precies Schijnheilig , die arme huismoeder Pauline. *zucht en gaap* Ik ga het er maar eens op wagen, maar het is erger om weer wakker te moeten worden dan even wakker te blijven. Dromen

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 23:01

Zo klein als ze zijn, ze kunnen je hele ritme in de war sturen Knipoog . Hopelijk gaat het gauw beter met je kind en kun je je slaapgebrek weer ruimschoots inhalen.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 12:30

Toch nog lekker geslapen daarna? ik hoop dat je kindje snel beter wordt.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 16:44

Lekker geslaen :/ Nee, helemaal niet meer Hij ging heeel zwaar ademhalen, en aangezien hij toch wat ziekelijk is ben ik ieder uur gaan kijken...Overdreven misschien maar dat kon ik niet laten.

Maar nu gaat het weer wat beter, gelukkig

radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 10:58

Zou toch maar weer eens voor de zekerheid naar de HA gaan??? Dit lijkt me toch een aankomende bronchitis, gewoon onschuldig verkoudheidje kan zo omslaan hoor. (Spreekt deze moeder uit ervaring). Sterkte met hem!
Check wel regelmatig zijn temperatuur

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 11:25

Ik weet het, ik denk dat we afstevenen op longontsteking nummero 4 Boos! Hij heeft dat nu eenmaal, en ik kan wel naar de HA, krijgt 'ie niks en kan ik 2 dagen later (morgen dus) terug voor een kuurtje...Morgen ga ik dus *zucht*