wat zou jij doen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
evelyn
Berichten: 254
Geregistreerd: 29-10-02

wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 19:00

ik heb een dilemma en vraag me af wat jullie zouden doen in deze situatie:
ik ben sinds een jaar niet echt actief meer met paarden bezig (nog steeds wel een beetje maar rijden en werken is flink verminderd vanwege tijdgebrek en het verliezen van een paard waar ik een hele sterke band mee had/heb) en met het werken op de manege ben ik ook al een jaar gestopt maar nou werd ik gister ineens gebeld... of ik wil ringmeesteren bij de indoors. ze wisten wel dat ik gestopt was met werken op de manege maar blijkbaar stond ik nog steeds wel op hun lijst. ik heb gezegt dat ik er even over na zou denken en dat ik het nog zou laten weten wat ik zou doen. nu denken jullie misschien van 'maarja wat maakt dat nou uit, is leuk toch' maar ik weet niet zeker of ik het nog wel wil, mede door de voorgeschiedenissen op de manege.
en nu komt mijn dilemma:
aan de ene kant lijkt het me hartstikke leuk om weer wat met paarden te gaan doen want tja ben er toch al heel wat jaar mee bezig en ik mis het best wel. maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van tja ik heb het hoofdstuk manege al afgesloten omdat dat gewoon niet meer lekker liep. (het hele verhaal erom heen is een beetje te lang om nu neer te gaan zetten.. Knipoog )
nu is mijn vraag aan jullie...
wat zouden jullie doen??


wipwop

Berichten: 205
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Opperdoes/Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:24

ik zou zeggen tegen hun je verhaal en of hun het dan de moeite waard zouden vinden

Lovers Heidi,Pamba,Donna Lovers
Heidi we zullen je nooit vergeten... Verdrietig

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:27

Moet je ringmeester zijn op die manege, dan? Als dat zo is en je hebt daar slechte ervaringen opgedaan, dan zou ik het niet doen.

* To Belg, or not to Belg *

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:39

Yorghos schreef:
Moet je ringmeester zijn op die manege, dan? Als dat zo is en je hebt daar slechte ervaringen opgedaan, dan zou ik het niet doen.

idd ik ga met je mee..Je moet het zelf denk ik allemaal even op een rijtje zetten..dan pas een beslisisng nemen

evelyn
Berichten: 254
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 21:19

tja ik denk dat ik het toch maar ga doen. ik moet inderdaad ringmeesteren op die manege maar het is van een andere 'stichting' (deze is er alleen voor de wedstrijden enzo) maar ben benieuwd hoe de mensen daar reageren.. het is opzich een hartstikke leuke manege en de mensen zijn er ook wel aardig, tis alleen wel weer een tijdje geleden dat ik er voor het laatst was. aan de ene kant kan het heel positief lopen maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik me er heel ongemakkelijk ga voelen, en die twee dingen liggen heel dicht bij elkaar. misschien doe ik er ook wel te moeilijk over en moet ik gewoon gaan Verward


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:27

T is mischien wel heel leuk om je 'oude hobby' weer op te pakken.
Het lijkt mij ook wel moeilijk om weer opnieuw daarna toe te gaan als t in t verleden niet zo leuk was, od.
Maar het is maar voor 1 dag (al las ik Indoors) en als ze willen dat je het daar vaker moet gaan doen kan je toch zeggen dat je het eerst 1 dagje wilt proberen.
Valt het tegen: ben je niks meer verplicht. Succes.

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 13:42

Ga er gewoon lekker heen.
Het is gewoon 1 dag,dus valt het tegen,dan ga je gewoon niet weer,je zit nergens aan vast.
Misschien is het hardstikke gezellig,en ben je blij dat je er weer eens geweest bent!

evelyn
Berichten: 254
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 14:38

thanx voor jullie berichtjes, het zijn twee dagen maar ik heb gezegt dat ik eerst de zaterdag wil doen en dan kan ik altijd zondags nog, en mocht het helemaal bevallen laten ze me op de lijst staan en dan werk ik vaker voor ze, maar heb er nu toch best wel weer zin in Haha!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 14:44

gelukkig! Lachen

Sharmila

Berichten: 4798
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 11:05

DOEN!!!!!!! Niks is geweldiger dan het paardenwereldje!

Sharmila's wijsheid: Schoonheid neemt onvermijdelijk toe met de haarlengte.

Instagram; tinkerparadijs


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers