Aaah, hij zoekt echt het verkeerde moment op!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 15:17

Gisteren zou ik gaan rijden. Lekker springles. Ik had er al heel erg zin in. Eerst even stappen. Ging gewoon goed, maar toen moest ik draven. Dat ging ook nog goed, totdat ik een volte in ging zetten. LIEP HIJ KREUPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! J*zus! Hij zoekt wel een lekker moment uit, net nu hij te koop staat. Ik ga straks naar de manege toe en even afspuiten en even longeren. Ik hoop dat het weer beter is. Ow, hier baal ik wel van! De eikel!! Boos! Boos! Boos! Lovers

_________________
Ik wil een nieuw onderschrift, maar welke?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Brando-S op 2001-10-02 15:18 ]</font>

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 15:20

Goh, das balen!

Ik heb er ook zo een: kaminka: elke keer als ik de DA wil bellen om haar te keuren voor de verzekering heeft ze wat!! En daarom wil ik haar ook verzekerd hebben, omdat ze altijd wat heeft... Vicieus cirkeltje...

Ik hoop voor je dat Brando zich gewoon wat verstapt heeft en na een paar dagen weer rad is. Even geduld hebben ,ben ik bang.

Succes! Mieke

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 15:27

Dank je wel. Vervelend he? Die paarden! }> Lovers

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 15:43

Misschien doet ie het expres, omdat ie voelt dat ie weg moet. Zo weet ie dat hij langer bij jou blijft. Want wie wilt nou een kreupel paard kopen............

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 16:56

Nou daar wordt joleen denk ook niet vrolijker van pregnini!
Ik hoor het de laatste tijd veel, kreupele paarden. Die van mij is nu kreupel en ik kan er zo nog 10 opnoemen. Vreemd. Ik hoop dat brando snel weer de oude is! Veel succes!!

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 17:24

Mirte, het was helemaal niet negatief bedoeld hoor. Ik schreef meer de gedachten gang van het paard op. Het is heus niet dat ik een paard kreupel wens, en tuurlijk hoop ik voor Brando-S dat alles goed komt. En ik hoop dat Brando-S mijn "geintje" wel kan inzien.

Je moet alles POSITIEF bekijken en niet zo snel op je teentjes getrapt voelen.

Greetz.........

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 17:35

Pregini, ik snap je wel hoor! Maakt niet uit! Ik moest zelf toch ook wel een beetje lachen, niet omdat hij kreupel was, maar wel net op dit moment.
En Mirte bedankt voor je lieve reactie. Ik hoop ook dat hij snel weer goed is.

_________________
Ik wil een nieuw onderschrift, maar welke?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Brando-S op 2001-10-02 17:36 ]</font>

priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 12:58

hoi hoi...ik hoop voor je dat ie weer snel beter is! heb je al kopers gehad??