Frikandellen maken van onze paarden (ik niet hoor)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Frikandellen maken van onze paarden (ik niet hoor)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 18:15

Ik ging vandaag weer voor het eerst naar school, na m'n val van Sydney. Ik kom dus in de klas, beginnen een paar leerlingen WE MAKEN VAN JE PAARDEN FRIKANDELLEN. Wanneer heb je wedstrijd dan gaan we mee frikandellen maken.
Alleen m'n vriendinnen deden normaal, en een leraar. En sommige andere leraren waren aan het lachen, dat ik niet kon blijven zitten op een paard.
Later ben ik ook gewoon naar huis gegaan. Ik was het gez**k zat. Ze maakten onze paarden helemaal slecht.

Sorry, voor dit verhaal, maar ik moest het effe kwijt.

Wat zouden jullie dan zeggen tegen die leraren of leerlingen die zoiets zeggen?

Sall

Berichten: 6708
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:21

Mag ik vragen op wat voor school je zit?

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 18:22

Sall schreef:
Mag ik vragen op wat voor school je zit?


Op een normale middelbare school, voor het 3de jaar. Waarom wil je dat weten?

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:43

Nou ja dat leraren je gaan uitlache dat je van je paard bent afgevallen! Verward
Ik ben er zovaak afgedonderd Bloos! , nou dan zouden ze nog lang niet uitgelache zijn! Schijnheilig

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:46

Nou , dat doe je toch gewoon niet.
Ik heb ook zo een K*t school...

Eva19
Berichten: 1
Geregistreerd: 24-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:48

Knipoog

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:51

Joh gewoon niet op reageren joh! Er boven blijven staan zeg maar Lachen

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:51

Zet hun is op een paard pffff dan zouden ze der al zoveel x afgevallen zijn.Gatver wat een zeikmensen lopen er toch rond hoor.Je echt nix van aantrekken , zoiets doe je toch gewoon weg niet !Kan ik me zo boos inmaken.Je moet gewoon zeggen , nou kom jij dan is mee naar mijn paard en ga jij er is op ofzo.Of zeggen van ja heb jij al wel eens op een stout paard gezeten ofzo ?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:09

Leraren lachen je uit?
MET JE OUDERS PRATEN! Heel snel... en ze een klacht in laten dienen etc. etc.
Dit moet niet kunnen, leraren zijn er om je op school te begeleiden. Niet om je lastig te vallen met dit soort dingen!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:17

idd ik sluit me aan bij faire dit is echt te raar voor woorden

Sall

Berichten: 6708
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:31

Fairie schreef:
Leraren lachen je uit?
MET JE OUDERS PRATEN! Heel snel... en ze een klacht in laten dienen etc. etc.
Dit moet niet kunnen, leraren zijn er om je op school te begeleiden. Niet om je lastig te vallen met dit soort dingen!


Dat bedoel ik dus.... vroeg me alleen af, of je mischien op een agrarische/paarden opleiding zat... Niet dat dat, zulk gedrag goed zou praten..

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:41

nodig ze eens uit...

EN ZET ZE ZELF OP DAT PAARD!!!! wedden dat ze binnen de halve minuut zand aan het eten zijn Knipoog
Zo iemand kende ik ook (nu de ex van mijn zus), een heel toffe gast, maar die dacht dus ook dat paardrijden voor mietjes was...

totdat ik hem toen ik aan het rijden was uitnodigde om er zelf eens op te kruipen...
en hij heeft geluk gehad dat ik een heldendaad heb gedaan door voor mijn paard in te springen toen die ineens op hol sloeg en hij hem na 5 minuten volle vaart crossen nog altijd niet stil kreeg terwijl hij alle kanten op botste in het zadel Haha! En dan staan ze je stomverbaast aan te kijken als je er dan zelf opkruipt en na een middengalop terug overgaat naar een arbeids en dan opeens halthoud zonder dat je aan de teugels ligt te trekken Haha!

mensen denken heel vaak dat paardrijden potgemakkelijk is, maar deze hebben er zelf nooit opgezeten. Dus zij kunnen er ook niet over beoordelen Knipoog

en wat die leerkrachten betreft, gaan melden bij je ouders en op school! Zij zouden wel beter moeten weten Ach gut

Stal_Fiore

Berichten: 9342
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:42

pffff belachelijk zeg. Zoiets doe je toch niet! Stomme lui zeg!

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:42

Naar de directie stappen....een grapje is leuk, maar ze moeten je natuurlijk niet gaan uitlachen om het feit dat je van je paard bent afgevallen.....en ze moeten al helemaal niet zeggen dat ze van je paarden frikandellen gaan maken..

SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 20:53

1 leraar heb ik al beet genomen. Hem zijn dochter rijd ook bij ons. Ze mag altijd mee naar de keuringen, en gewoon overal waar wij zijn met de paarden. Die heb ik dus net opgebeld, dat ze niet meer hoeft te komen. En dat ze de reden maar aan haar vader moet vragen.
Misschien dat ze naar een tijd weer terug kan komen, maar daar moeten we toch eerst nog over denken. Ze begon nog net niet te huilen aan de telefoon.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 22:27

Tanneke schreef:
1 leraar heb ik al beet genomen. Hem zijn dochter rijd ook bij ons. Ze mag altijd mee naar de keuringen, en gewoon overal waar wij zijn met de paarden. Die heb ik dus net opgebeld, dat ze niet meer hoeft te komen. En dat ze de reden maar aan haar vader moet vragen.
Misschien dat ze naar een tijd weer terug kan komen, maar daar moeten we toch eerst nog over denken. Ze begon nog net niet te huilen aan de telefoon.


Vind ik wel zielig voor die dochter Tong uitsteken

Tsjah, das wel een vervelende situatie.... Nodig die *******leerlingen eens uit om paard te rijden.... nee, wat zeg ik: DAAG ze uit om paard te rijden.... kijken hoe leuk het dan nog blijft... bbbrrrr, ik zou ze echt kunnen slaan, dat soort mensen (lees: kinderachtige kindjes!) zijn gewoon echt zielig Boos!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132040
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 22:41

banketstaaf reacties, maar ik denk niet dat je er iets mee opschiet om dan je tasje te pakken en naar huis te gaan.
Ik kan me goed voorstellen dat je er van baalt (zou ik ook doen), maar juist door zo te reageren hebben ze weer aanleiding om er op terug te komen.
Soms helpt het om pesters te vlug af te zijn.
Op de opmerking om van je paard frikandellen te maken zou ik persoonlijk iets zeggen in de trant van "prima, hoe laat worden ze geserveerd ?".
Zijn ze meteen uitgekletst en je kunt weer verder waar je mee bezig was.

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 08:48

Had je dan wat gebroken ofzo ik kon het niet helemaal volgen.
groetejs Danielle

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:55

Ik denk dat je het allemaal niet zo letterlijk moet nemen, het is gewoon een onbehouwn manier van reageren, maar waarschijnlijk niet zo bedoeld als het overkomt. Om nu meteen dat meisje te pakken op iets wat haar vader doet vind ik dus echt laag. Zij weet niet waar het over gaat en kan er ook niks aan doen, dat moet je met haar vader uitvechteen en haar erbuiten laten. Sorry, maar ik vind dat echt niet kunnen eerlijk gezegd.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:29

Dat deden ze bij mij op school ook toen ik een trap had gehad en me been had gebroken onder het rijden...
Het eerste wat de concierge zei toen ik na een week weer op school kwam was "zo en waarneer krijg ik me stukje biefstuk want daar ga je vast niet meer op rijden"... Dat vond ik ook heel erg maar heb net gedaan of me neus bloede en ben doorgelopen..
Dus ik weet precies hoe je je voelt en dat het echt niet leuk is...

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 15:52

dan had ik gezegt .... KOM ER ZELF DAN OPZITTEN ALS JULLIE HET ALLEMAAL ZO GOED WETEN !!! kke zou echt kei Boos! zijn geworden ... Wij gaan de jongens toch ook niet uitlachen als ze met voetballen een blesure hebben opgelopen ?

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 16:06

Ik heb vandaag een gesprek gehad met die leraar. En gezegd dat z'n dochter weer mag komen. Ik vond het toch erg zielig voor haar. Ik heb de leerlingen en leraren uitgenodigd voor 's te komen rijden. Ze komen dus ook als ik weer helemaal beter ben.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:24

Goed zo, dat is een stuk beter ZIjn we weer trots op je Lachen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132040
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:31

Goed zo Tanneke, laat de eer aan jezelf !!!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 17:19

Tanneke schreef:
Ik heb vandaag een gesprek gehad met die leraar. En gezegd dat z'n dochter weer mag komen. Ik vond het toch erg zielig voor haar. Ik heb de leerlingen en leraren uitgenodigd voor 's te komen rijden. Ze komen dus ook als ik weer helemaal beter ben.


goed gedaan!
ps: vergeet je fototoestel niet Haha! (of videocamera is ook goed Tong uitsteken )