't Is definitief.. ik ben té goed! (GRMBL!!!!!!!!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

't Is definitief.. ik ben té goed! (GRMBL!!!!!!!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 10:12

Té goed.. in de woorden.. ik heb té veel voor iemand over.
Oftewel.. San gaat weer de rommel achter iemands kont opruimen.

Ik werd vanochtend door mijn ex wakker gebeld met de vraag... San? Heb jij vannacht kranten gereden? Ik: Nee, zou ik dat doen dan? Hij: Nee, maar ik kan me niet herinneren dat ik de rit heb gereden.
Een kwartier geleden werd ik dus weer gebeld.
San? Zou jij nu de kranten willen rijden? Ik: Huh?

Nou goed, hij heeft dus vannacht inderdaad de gehele rit NIET gereden. Iets wat ik dan nu nog maar even voor 'm ga doen. Oftewel.. de laatste abonnee krijgt ongeveer zeven uren te laat de ochtendkrant.
Ik vermoed... (weet het eigenlijk wel zeker) dat ik genoeg scheldsalvo's van abonnee's over me heen zal gaan krijgen.

En hij.. heeft nu in ieder geval zijn laatste waarschuwing gekregen bij zijn baas. (alsof dat iets zal uithalen )

Gaan jullie voor me duimen? Scheve mond

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:16

Een vraagje: WAAROM ga je die kranten rijden?
Dat is toch zijn probleem? Jij hoefde niet te werken vannacht, hij wel
Als je nu gaat rijden kan je er donder op zeggen dat je hem spaart voor zijn baas en dat hij je nog wel een keer zal vragen.
Laat het er maar eens op aankomen, hij is niet op komen dagen op zijn werk. Zijn dag, zijn probleem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:18

Juist Cody! Honeybee, je bent idd te goed voor deze wereld! Enne, ik moet vandaag nog wat uitmesten, zou je... kan je misschien....? Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:18

Jij bent gek hij heeft een probleem en jij gaathet oplossen?. Aan me nooit niet zeg. En dan krijg jij de scheld salvo's.

San hou de eer aan jezelf en zeg een keer nee dat doet best goed.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 10:19

Cody schreef:
Een vraagje: WAAROM ga je die kranten rijden?
Dat is toch zijn probleem? Jij hoefde niet te werken vannacht, hij wel
Als je nu gaat rijden kan je er donder op zeggen dat je hem spaart voor zijn baas en dat hij je nog wel een keer zal vragen.
Laat het er maar eens op aankomen, hij is niet op komen dagen op zijn werk. Zijn dag, zijn probleem


Eeeh.. ik had het zo bedacht.. dat als ik nu iets voor hem zou doen.. ik weer wat centjes zou hebben zodat ik in ieder geval met mijn verjaardag een zakje chips ofzo op tafel zou kunnen zetten.
Overigens zal dit op deze manier niet nog een keer gebeuren, dan volgt namelijk meteen ontslag.
Wat waarschijnlijk betekend dat dan dat ik alsnog kan gaan rijden, want de kans is groot (eigenlijk wel zeker) dat zijn baas MIJ belt om hem te vervangen of zijn route over te nemen. Haha!

Maar voor nu... ga ik er echt van tussen.. voor het nóg later wordt.. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Honeybee op 24-09-03 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:21

Honeybee schreef:
Eeeh.. ik had het zo bedacht.. dat als ik nu iets voor hem zou doen.. ik weer wat centjes zou hebben zodat ik in ieder geval met mijn verjaardag een zakje chips ofzo op tafel zou kunnen zetten.


Okee dat maakt het al een stuk anders.
Hierboven lijkt het namelijk alsof je niet wilt en alsof je het voor hem doet. Omdat je te goed bent.

Maar op deze manier kies je gewoon voor jezelf en ga je lekker aan het werk om geld te verdienen, daar lijkt me niks mis mee Dan kies je er immers zelf voor Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 10:23

Cody schreef:
Okee dat maakt het al een stuk anders.
Hierboven lijkt het namelijk alsof je niet wilt en alsof je het voor hem doet. Omdat je te goed bent.

Maar op deze manier kies je gewoon voor jezelf en ga je lekker aan het werk om geld te verdienen, daar lijkt me niks mis mee Dan kies je er immers zelf voor Lachen

Eigenlijk.. wil ik het ook helemaal niet.. en normaal gesproken (ik heb nog een schuld bij mijn ex open staan) wordt het werk ingehouden van wat hij nog van me krijgt. Maar nu.. omdat ik hém uit de penarie help (hij kan namelijk nu niet werken omdat ie elders aan het werk moet), vond ik dat hij die schuld maar even moest vergeten en mij wat geld moest geven. Dát is eigenlijk de enige reden. Had ie dat geweigerd, had ik het ook niet gedaan. Want inderdaad het is ZIJN probleem en niet het mijne. Hij is nu lekker aan het werk bij een andere baas op dit moment. En anders had ie een dubbel probleem gehad.

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 11:01

wat een sukkel dat hij het vergeten is

en wat lief dat jij het nu gaat doen Lovers

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 14:38

Pffff... nou, ik heb het weer gehad. En ben weer klaar.
Ik kan in ieder geval zeggen dat ik heel wat boze mensen te woord heb moeten staan.
Overigens is het 's nachts rijden van de kranten al niet echt fijn, overdag is het een nog grotere ramp. In plaats van ruim twee uren heb ik er nu zo'n vier uren over gedaan. Frusty
Maar goed, het is weer klaar.

Ik weet wel... dit is een eenmalige actie en los het niet weer voor 'm op.
Hij presteert het zowiezo wel vaker om vlak voor middernacht nog even te bellen met de vraag of ik tóch niet even voor 'm wil rijden.. dit meestal omdat ie dan al een slokje teveel op heeft.
Mijn hart zegt dan.. je laat 'm dan toch niet rijden.
Maar mijn verstand zegt dan.. dat wist ie ook van tevoren, dus barst ie er maar in!

Dus mijn nee'tjes komen de laatste tijd wel vaker de kop op steken.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 14:41

gewoon regelen dat er dan extra van je schuld afgaat als jij voor hem in moet vallen
en natuurlijk wat harder voor hem zijn. niet zo makkelijk over je heen laten lopen.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 15:46

Honeybee schreef:
Mijn hart zegt dan.. je laat 'm dan toch niet rijden.
Maar mijn verstand zegt dan.. dat wist ie ook van tevoren, dus barst ie er maar in!

Dus mijn nee'tjes komen de laatste tijd wel vaker de kop op steken.


Ik had een ander tel.nummer genomen.
Djiezz, wat een eikel zeg Scheve mond

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 15:52

Jeetje, wat een eikel! Wat extra geld is voor jou wel mooi meegenomen, maar je ex gebruikt je volgens mij wel. Voor hem is het wel makkelijk dat jij zijn fouten gaat herstellen...

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 16:42

Nou, kun je die schuld niet aflossen en bij iemand anders oversluiten? Enne: als je een klacht stuurt naar Lays krijg je genoeg chips voor je verjaardag... Maar dat heb ik niet gezegd Schijnheilig

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 17:28

Ik zou ook zeggen: dan heb jij je schuld bij deze afgelost Haha!

Overigens vind ik het niet geheel kloppen als je nog schuld bij je ex heb openstaan.
Als ik had gewild had mijn ex mij ook kunnen afbetalen, maar dat heb ik gelaten voor wat het is, was al blij genoeg dat ie weg was Knipoog
(En dat ging niet om een paar centen, maar om een lening die op mijn naam was afgesloten, en daarbij de studiefinanciering met lening waarvan hij ook heeft genoten aangezien hij geen inkomen had).

Als zo'n volgende keer nog eens voorkomt, en het niet om het geld zou gaan zou ik het dus mooi niet doen als ik jou was.
Nu heb je het idd voor jezelf gedaan, maar daarmee is hij er ook vrij makkelijk af gekomen.

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 08:14

Gelukkig heb je het inmiddels achter de rug, wel heel lief van je. Ik weet niet of ik het zelf gedaan zou hebben...

Maar over wat centjes op je verjaardag: als je bv. de spullen had verkocht die op EA staan, had je al een extraatje . Misschien kun je alsnog reageren?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:00

Mooi Sandra... Dat je hem daarmee nu even klem kon zetten, en tegelijkertijd het voor jezelf een momentje makkelijker maakt...
Ik had nit gedacht dat je het voor hem zou doen, dacht gelijk: mooi, dat zijn weer een paar centen...En nu hopen dat je snel zijn route over mag nemen...