een schep in mijn broekzak??????

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

een schep in mijn broekzak??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 13:24

Ik was laatst lekker aan het buiterijden met en vriendin, in de bossen
Laat mijn onbeschofte paardje een paar drollen vallen Bloos

komt er een vrij oud mannetje voorbij die zegt :
wil je even stoppen en die drollen wegscheppen? Verward

Dus ik schiet nogal in de lach en vraag denkt u dat ik een schep in mijn broekzak heb?

Gaat die man helemaal te keer; en die paarden vervuilen de bossen; dit is niet normaal, die jeugd van tegenwoordig.

Die man ging zo uit zijn naad dus ik dacht oke oke ik laat me van mijn goeie kant zien, dus ik stap af en schop met mijn voet die drollen van het paadje af OK dan!

Gaat ie nog meer lopen schreeuwen, en dat doe je toch niet zo...
Ik ben maar doorgereden want ik voelde een mega lachbui aankomen, en om die man nou uit te gaan lachen nee dat vond ik wel banketstaaf.

Volgende keer maar een zakje onder zijn kont doen dan he Haha!

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!


esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:34

In de meeste woonwijken zijn dit soort dingen inderdaad gepast, maar moet ik ook al een een pooperscooper te paard? Lijkt me niet...Als dit trouwens wel het geval is pas ik me graag aan Schijnheilig

...

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 13:36

Ja in een woonwijk is het wel zo netjes je drollen op te ruimen, maar in het bos???
daar groeit alles toch alleen maar beter van??

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:20

Op de weg van de ponyclub ligt ook om de 10 meter een paar drollen, ze zijn heus niet van mijn pony hoor Schijnheilig Knipoog
Nee echt, me knol die is echt ombeschoft loopt echt heel de weg te scheiten, misschien van de zenuwen (nu doet ie het ook niet meer zo vaak als eerst, maar de weg is nog steeds vies Clown )

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:27

nou zeg wat een sufferd is toch goed voor de plantjes een beetje mest
en hij dan met zn hond..of had tie geen hond...???

in de wijk ok, doen we ook niet eens want daar lopen ook
honden te poepen maar als het zou moeten dan doe ik dat wel
hoor wat een naar mannetje had zeker nix beters te doen ofzo..

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:27

hihi was het op het ruiterpad of in de woonwijk? en trouwens je paard is neit illegaal hoot want politiepaarden poepen ook lekker op straat Knipoog

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 14:38

nee idd, hij had geen hond bij zich,
Het was gewoon op zo'n bospaadje ( in de bossen Knipoog )
Ik ruim ook niet hoor in een woonwijk, alleen als ze er om zeuren of het vragen.
En ja politie paarden zijn ook niet echt netjes, maar hoor je daar welleens iemand over klagen??

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:10

Een bospaadje in de bossen ... Nog noooit van gehoord Haha!

Maar in het bos maakt het toch niet zoveel uit Verward

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'

Charaz

Berichten: 24263
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:19

whaha hij heeft wel gevoel voor humor, paardenmest die het bos vervuild?? hahaha Haha!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 17:13

Hij meende het echt serieus , hij werd echt boos

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 17:14

moet je s kijken naar al die honden,kinderen kunnen bijna nergends meer lekker spelen in het gras want overal ligt hondenpoep!en dat is viezer dan een paar paarden drollen....en zie je jezelf al met een peopzakje een buiterit maken ?wat een rare vent zeg!

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

Mellow

Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 17:25

in het bos laat ik het lekker liggen.
in de woonwijken schop ik het netjes aan de kant.
en als ze dan nog wat te zeiken hebben laat ik het de volgende keer lekker liggen.
je laat je van de goede kant zien en als ze dan nog meer zeuren tja..... Tong uitsteken

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 18:13

Bij ons wordt je ook al opgeroepen om als paardeneigenaar de 'rotzooi' op te ruimen! Nu rijd ik zowiezo niet in dorpen, alleen maar landweggetjes en dan ga ik ff in de berm. Ennuh paardenstront onder je schoen? Dat zie je wel liggen!

Barvrouwke
Berichten: 3703
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 20:35

HIHI,
ik had ook zoown muts aan me broek hangen.. Van jullie zijn onbeschoft
en je behoort die stront op te ruimen bladiebla. Dus ik zo, van ja doe ik mevrouw, ik heb me opblaasschepje bij me. En toen stond ze zo dom te kijken haha.
Groetjes Bar

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:12

Nou, dan zijn ze hier toch een stuk positiever, hahaha, had laatst een jochie met zijn ouders, paard begon te scheiten, dat jochie gaat achter me paard staan en zegt "ahhh, kijk nou eens, hij is aan het poepen" kon wel door de grond zakken op dat moment Bloos die ouders volgens mij ook:D

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:03

Zeg de volgende keer dat je hem ziet dat de grond vruchtbaar word van paardedrollen maar weet hoe je je voelt alleen bij mij gebeude het midden in Weesp maar dat is weef een verhaal apart

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:56

'Heeft u een auto?'
"Ja, maaa..."
'Wel, dit paard is míjn vervoermiddel en deze vervuiling valt dan nog wel mee vindt u niet?!'

www.homocaballus.net

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 06:44

hahaha goeie!

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.


newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 12:22

Haha die van die vervuiling is ook echt een goeie, die moet ik zeker onthouden.
Hopen dat ik die vent nogeens tegenkom, zal ik hem zeker even vertellen over vervuiling.
Thnx voor de reacties

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:01

mijn paard heeft het Klein-Duimpje-syndroom; hij mest op de heenweg om de 5 meter, in de hoop de weg terug weer te kunnen vinden Schijnheilig , het is wel handig, op stal weten ze precies dat ik weg ben en welke kant ik op ben gegaan

Laatst stond Moritz aan de kant van de weg te plassen, fietsen er een paar Gooise k*kdames langs die zeiden: "o bah wat is dat vies........"zouden ze zelf nooit plassen??? Haha!

Een ander keertje stond ie te plassen (vaste prik, altijd op dezelfde plek), fietst er een jongetje langs van een jaar of 8, die vraagt:"krijgt ze een baby?????" (ik heb een ruin Cool ), dus ik zeg:"kijk es goed, waarmee staat ie nu te plassen, denk je", kijkt dat jochie eronder, zegt ie":"o ja, ik zie het al, een piempeltje......!!!!!"

Ik viel er bijna af van het lachen..... Haha! Clown

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:08

Hmmm lastig lastig ja Haha! Mijn paard heeft er ook een handje van om midden op de weg te poepen maar ja, als je ver van huis bent en in een woonwijk, wat dan Verward Ben echt niet te beroerd om het op te ruimen, integendeel, vind het eigenlijk een verplichting die je als ruiter hebt.

Toch maar een schepje meenemen in het vervolg dan Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers