Voor het eerst weer bij paaardjes geweest!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Voor het eerst weer bij paaardjes geweest!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 19:01

Vanavond heeft m'n vriend me even naar m'n bijrijdpaardje Keyoma gebracht en naar Cinzano, het paardje waar ik afviel.

Keyoma vond de rolstoel eerst maar niets, tot ze zag dat ik een zak met brood had die de eigenaresse me te voeren gaf. Heel stom, zo lang heb ik dat paard niet gereden maar het was toch wel ff "slik" Lovers en hoe jammer want het is zo'n leuk beest en bovendien klikte het zo onwijs fantastisch tussen ons. Keyoma zal altijd voor me beschikbaar blijven als ik dat wil, maar ik heb nog geen idee hoe mijn paardentoekomst eruit zal gaan zien.

Cinzano vond de rolstoel helemaal niet eng en dacht gelijk, heeeeeee daar hebbie die griet die opeens naast me lag Haha! Was ook zo lief want die kwam toen gelijk bij me snuffen zo van "wat doe je hier liggend" ..........naar zeggen hoor, want ik weet er niets van.
Anyway, ik heb hem geknuffeld en 2 dikke zoenen op z'n mond gegeven, gevaarlijk paard toch die Cinzano........

Het was heerlijk weer even paardengeur op te snuiven enzo en al weken hangt de vraag in m'n hoofd "hoe gaat mijn paardentoekomst eruit zien" ................mag ik nog rijden/kan ik nog rijden/WIL ik nog rijden na 2 redelijk ongelukkige ongevallen en zo nee, wil ik dan gaan mennen (heb al een aanbod als groom mee te kunnen met iemand... Lachen ) Of ban ik het hele paardengebeuren uit m'n leven..........??????
Vragen die door m'n hoofd spoken maar waar ik nog geen antwoord op kan geven, eerst maar 'ns weer normaal gaan lopen, dat zou al heel wat zijn.......

Maar toch he..................paarden............................. Rolleyes


Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:23

Wat fijn dat je weer eventjes bent heengeweest!
Logisch dat dat je even moet slikken,lijkt me zwaar voor je,want het ging zoals je zei fantastisch tussen jou en je paard.
ik wens je alle succes!,en hoop voor je dat je "paardetoekomst"je nog heeel erg veel geluk zal brengen!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:24

Jeetje meid! Het is ook niet niks allemaal...

Heel veel sterkte nogmaals, en ik hoop dat je voor jezelf een beslissing kan maken waarin je je rust vind.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:27

Ik heb al die tijd weinig van me laten horen... weet eigenlijk niet waarom. Stom van me.
Maar goed, hierbij dan eindelijk mijn woordjes om je sterkte te wensen.
Ontslagen uit het ziekenhuis, nu sta je er alleen voor om het leven weer op te pakken...
Hou vol...

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:55

ik heb je net gezien maar toch leuk om even je verslagje te lezen Haha! ik wist ook eigenlijk niet hoe het gegaan was...
als je niet meer kan/wil rijden is het natuurlijk altijd leuk om keyoma gewoon lekker te gaan poetsen en beetje wandelen als je dat weer kan natuurlijk Lachen het lijkt me iig wel moeilijk om paarden helemaal uit je leven te verbannen, naast rijden zijn er nog genoeg dingen die je met paarden kan doen Knipoog

Gamble

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 20:20

He Ing, ik vond het leuk je weer even op stal te zien (en Cin ook). By the way.... mocht je het willen dan weet je het he.... Cin staat altijd tot je beschikking als je weer wilt gaan beginnen met paarden, of het nu om tutten of om rijden gaat, Cin laat zich voor van alles graag uitlenen. Knipoog

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:02

he, dat heb je snel voor elkaar gekregen toch even samen met Ries de paardenlucht opsnuiven (vond Ries vast een heel goed idee *LOL* ) lekker hoor dat je weer zo snel "op de been" bent! doe rustig aan hoor!je bent hier ook altijd welkom groetjes!!
ps. moet ik nu nog steeds kaartjes blijven sturen???

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:00

gaaf voor je dat je ff bij de paarden bent geweest hoop voor je dat alles goed komt

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 23:16

rhijnauwen schreef:
(vond Ries vast een heel goed idee *LOL* ) lekker hoor dat je weer zo snel "op de been" bent! !je bent hier ook altijd welkom groetjes!!
ps. moet ik nu nog steeds kaartjes blijven sturen???



ja vond rich heeeeeeeeeel lekker ruiken maar wel lief van hem he Lovers

ik ben nog niet op de been, maar in de rol hahaha gaat voorlopig nog wat sneller

enne, bunnik staat ook zeker op de agenda, misschien volgend weekend ofzo, dat is een stuk langere rit en dus zit dus dat moet 'ingepland' worden

p.s. kaartjes zijn altijd leuk Schijnheilig
ik zit nu op 11 welkom thuis kaartjes, ik ga dan toch wel voor de 25 he...........kom ik totaal toch nog op meer dan 150 uit Schijnheilig

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 23:20

Cinzano schreef:
ik vond het leuk je weer even op stal te zien (en Cin ook).

By the way.... mocht je het willen dan weet je het he.... . Knipoog


Ja wat zei Cin ?????? Haha!

enne ik weet het inderdaad je bent een lieve meid straks heb ik allemaal "verzorgpaarden" ipv bijrijdpaarden hahaha

tot donderdag!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 07:03

jeeej wat leuk dat je even bent weze kijken... zou wel apart zijn geweest!
en ja paarden.. ik denk dat het altijd zou blijven kriebelen..Lachen

Dag lieve mama...

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:23

nog steeds veel sterkte gewenst ik hoop voor je dat je toch nog veel plezier aan paarden kunt beleven

ONDERSCHRIFTLOOS

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:57

IngridM schreef:
Ja wat zei Cin ?????? Haha!



Ehhh ik verstond het niet helemaal, maar het klonk als: "Leuk dat Ing er weer eens was" Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 10:58

volgens mij stond hij me gewoon uit te lachen of niet
he dat domme blondje Blond


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:59

IngridM schreef:
volgens mij stond hij me gewoon uit te lachen of niet
he dat domme blondje Blond


Welnee, hij was gewoon blij je te zien, dat zag je toch, hij dook gelijk met zijn neus in je schoot!! Tong uitsteken

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 11:08

tja het is en blijft een man he en eens in de maand................ Nagelbijten / Gniffelen Haha! Haha!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 11:09

IngridM schreef:
tja het is en blijft een man he en eens in de maand................ Nagelbijten / Gniffelen Haha! Haha!


Oeps, periodes..... ach vrouwen Knipoog

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 11:32

IngridM schreef:
enne, bunnik staat ook zeker op de agenda, misschien volgend weekend ofzo, dat is een stuk langere rit en dus zit dus dat moet 'ingepland' worden

p.s. kaartjes zijn altijd leuk Schijnheilig
ik zit nu op 11 welkom thuis kaartjes, ik ga dan toch wel voor de 25 he...........kom ik totaal toch nog op meer dan 150 uit Schijnheilig


18 oktober hebben we een boktmeeting, kom je dan kijken?
enne die kaartjes...tja.....ik weet jouw huisadres niet Bloos

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 11:36


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 11:36

Wat leuk dat je weer bij de paarden bent geweest! En idd, ik kan me voorstellen dat er van alles door je hoofd schoot, vooral 'zal ik ooit nog kunnen rijden?'. De tijd zal het leren, maar ik gok dat een leven zonder paarden voor jou niet tot de mogelijkheden behoort. Knipoog

Anyway, heel veel succes gewenst met je herstel! Ik hoop dat de stijgende lijn erin blijft, en wie weet ben je weer sneller met de paarden in de weer dan je ooit had gedacht! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 14:16

Leuk dat je er weer even was! Jammer dat ik je niet gezien heb maar moest werken..
Hoop dat je snel naar Mirage kan!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 14:18

Lief, geloof me. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. Ik vind het rijden zelf niet zo heel erg leuk meer, wel de omgang en het beleren, dat vind ik geweldig...... Kijk er zijn zo enorm veel facetten aan het paardrijden je kan zo veel doen........ en jij vind je draai daar ook wel in hoor.

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 14:25

Aramat schreef:
Hoop dat je snel naar Mirage kan!


ja, dat hoop ik ook(, alleen moet ze wel wat afstand van Mirage nemen, want die heeft nu een ander baasje ) want dan komt Ingrid gezellig bij mij op bezoek!! Hyper!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 16:10

[quote="rhijnauwen"][, alleen moet ze wel wat afstand van Mirage nemen, want die heeft nu een ander baasje :


dat zit wel goed hoor Knipoog

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 17:11

Zo te horen fijn dat je de paarden weer eens op gezocht hebt!
Mennen is ook erg geweldig Ingrid!
Veel succes verder!
(een kaartje van mij voor jou ligt te wachten op de postbode Haha!)

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers