Rolling stones concert

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Rolling stones concert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 21:33

Ik ben dus gisteren met mijn vader naar het Rolling Stones concert geweest.
En ik vond het super *LOL* Vooral het liedje Jumping Jack flash de titelsong van de gelijknamige film waar mijn paard naar is vernoemd Haha! .
alleen ben ik.... 14 Schijnheilig
Al die ruige rockers keken me de hele tijd aan, die conden het blijkbaar nogal apart dat ik daar liep Haha! .
IK heb maar 1 leeftijdsgenootje gezien en dat was een jongen Verward .
Vinden jullie het raar dat ik ervan houdt?
ik ben geen punker ofso hoor Haha! Ik hou ook wel is van pop.
Maar de sfeer en de liedjes die daar waren,waren echt helemaal top Haha!.
Goed ik wou het dus ff kwijt Pling . Aangezien iedereen het over de neiuwe look van christina aquilera heeft, en ik over mick jagger Haha! ,dacht ik dan vertel ik het wel op Bokt.nl *LOL*

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:40

Ik vind het juist stoer dat je op je 14e al gewoon weet wat je wel en wat je niet goed vindt aan muziek...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:31

Ik vind de Stones echt super. Ik ben naar hun concert geweest in de Vredenburg en dat was echt geweldig. Super close contact concert met ook veel BN-ers. Ik zat echt super vlakbij het podium en het was jammer dat ik geen fotocamera mee mocht nemen, want anders had ik echt prachtige foto's kunnen maken.
Ik zal de muziek zeker niet dagelijks luisteren, maar vind het echt niet slecht. Ik ken veeeeel slechtere bands. En bovendien was het concert in Vredenburg gewoon ontzettend legendarisch en dan is het geweldig als je daarbij mag zijn, samen met 1800 anderen. Er waren ook veel mensen uit Zweden, Duitsland, Belgie en Luxemburg, omdat daar niet van dit soort concerten gehouden werden, dus moet je eens kijken hoe uniek. Tja, en dan kan ik de kans niet aan me voorbij laten gaan. Ik durf ook te zeggen dat dat absoluut het gaafste concert is wat ik mee heb gemaakt. Echt heel erg apart. En die sfeer!! Super!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:51

Toen ik nog in Den Haag woonde, had ik een gratis concert van de Stones. Ze traden toen op in het Zuiderpark, dat was geloof ik begin of half 70tige jaren Verward . Ik woonde daar niet ver vandaan. Balkondeur open en genieten maar. Ik vind ze nog steeds goed. Ik denk dat het mijn leeftijd wel zijn. Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:59

Mijn ouders zijn ook geweest ze zaten best wel vooraan dus lekker van dichtbij alles kunnen zien!!!!!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 02:08

PhiaBink schreef:
Toen ik nog in Den Haag woonde, had ik een gratis concert van de Stones. Ze traden toen op in het Zuiderpark, dat was geloof ik begin of half 70tige jaren Verward . Ik woonde daar niet ver vandaan. Balkondeur open en genieten maar. Ik vind ze nog steeds goed. Ik denk dat het mijn leeftijd wel zijn. Haha!


Helemaal mee eens!!!! The Stones zijn echte keien!! OK dan!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 15:55

Ik ben vroeger ook naar een concert van The Stones geweest. Ik geloof dat ik ook 14 was. Het was de Urban Jungle Tour, geloof ik.
Kan me voorstellen dat je het leuk vond. Ik vond het ook geweldig