De NS doet ook nog wel 'ns iets goeds...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

De NS doet ook nog wel 'ns iets goeds...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 18:40

Zaterdag ben ik naar "Spijkers met koppen" geweest, samen met 2 vriendinnen. Dat was echt leuk! Maar ik moest ook weer terug naar venlo en ik moest eerder, want ik moest werken om kwart voor 6 beginnen met werken. Dus ik stapte ruim op tijd om 10 voor 3 in de trein richting Nijmegen aan. Dat was al 'n omweg, want de NS was natuurlijk weer op het traject waar ik over moest aan het knutselen Frusty .
Ja hoor, kom ik op Nijmegen aan, is er 'n ongeluk in Cuijk gebeurd, dus de treinen van 2 uur en 3 uur hadden niet kunnen rijden. En iedereen die daardoor niet had kunnen reizen ging dus met de trein van 4 uur, waar ik ook in moest. Die slimme NS had maar 1 treinstel in gebruik, die oenen Boos! Je raad het al, superdruk, geen zitplaatsten meer, dus ik stond op het 'balkon', bij het hokje van de machinist. Bij mij stond nog 'n jongen met 'n fiets (en natuurlijk een hoop andere mensen want het was propvol).
Bloedheet in de trein, want met al die mensen loopt de temperatuur natuurlijk snel op.

Oke, tot zover is het nog niet echt positief wat de NS heeft geregeld, maar dat gedeelte gaat nu wel komen Lachen

Opeens begon die vent met die fiets een doosje sigaretten open te maken, terwijl er erg duidelijk een sticker hing, met NIET roken. Hij gooit het doosje en de verpakking op de grond. Ik en 'n meisje keken elkaar al aan: "Jezus! Lekker aso!"
Dus dat meisje zei: "Je laat wat vallen!".
Hij:"He? Zei er iemand wat?"
Zij: "Ja, je hoorde me wel, raap dat nou maar gewoon op en stop het in je zak ofzo"
Maar nee hoor, hij ging gewoon door. Maar gooide nu, om te treiteren alleen maar extra hard de papiertjes op de grond. Daarna haalde ie extra lange vloeitjes tevoorschijn en begon zich 'n jointje te draaien. Rollen vind ik niet zo erg, maar aansteken wel, dat geeft zo'n stank. Maar ik besloot er nog ff niets van te zeggen, als ie hem maar niet zou opsteken. Toen ie hem op wilde steken, zei ik er wel wat van. "Eh, sorry hoor, maar hier mag je niet roken! Zie dat bordje". Hij heel stoer: "Zie jij hier ergens politie dan?" en steekt ie hem nog wat beter aan Boos! . Dat meisje werd ook boos, dus zij zegt: "Als je hem nou aansteekt, meld ik het hiernaast even." En ja hoor, hij ging gewoon door, echt met zo'n uitdagende blik in z'n ogen.
Dus dat meisje klopt op de deur van de machinist, deur open, man komt naar buiten, wordt half boos en die jongen moest de joint uitmaken. Met wat gemompel deed ie dat, terwijl hij ook nog zei: "Ja, maar ik had aan hen gevraagd of ze er problemen mee hadden." Eh, yeah right...
Even was het rustig, terwijl de joint stiekem toch nog 'n klein beetje aan was. Maar daarna begon hij aan de wodka en pleegde toen 'n telefoontje, met de mededeling dat ie net vrij was, erg op z'n vrijheid gesteld was, zich hier opgesloten voelde en iemand ging vermoorden als het hier nog lang ging duren.
Toen bedacht ik me toch wel ff voor ik wéér wat zei. *Bibber* "daar bedoelt ie mij niet mee toch Scheve mond "
Na 2 stations, waaronder ie steeds ff snel de joint aanstak, dat je even snel zo'n walm kreeg had ik er genoeg van. Maarja, wat kon ik doen, kon moeilijk die joint uit z'n handen rukken.
Maar 2 sec later begon de trein af te remmen, terwijl we nog lang niet bij het station waren, wat bleek, de machinist had ook die wietgeur weer geroken. En was het zat. Hij stopte dus de trein bij 'n spoorwegovergang en gooide jongen inclusief fiets de trein uit. Toen keek die jongen toch even wat benauwd, hij moest nl nog naar Roermond, en nu was ie pas in Venray. Eigen schuld dikke bult dus Haha!
Errug goede actie van de NS hoor OK dan! . Ik stond 'n heel stuk relaxter in de trein zonder die vent. Mogen ze van mij wel vaker doen, lastige mensen eruit flikkeren

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 18:50

hehe wel lachen als zo iemand de trein uitgegooit word.
ik had z'n kop wel eens willen zien Knipoog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:06

Super verhaal! Wou dat ik het meegemaakt had, idd, ben erg benieuwd wat hij toen dacht.

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:16

whahaha, als iemand een sigaret opsteekt waar je niet mag roken durf ik daar dus echt nooit wat van te zeggen, voor je het weet heb je een klap te pakken. Maar wel lollig hoor Haha! ik had het gezicht van hem wel willen zien, en hoe komt hij nou van venray naar roermond? Haha!:D

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:24

De NS is zo gek nog niet (blijkbaar Haha!)
Zeer goede actie, hoop niet dat dit de orde van de dag wordt, nu de meeste treinen rookvrij zijn...!

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:24

whahahahha goedzo!! Goeie actie van de NS!

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 19:25

Volgens mij dacht ie iets als: "Eh oliebol, want hij vroeg heel erg 'lief'/onzeker/balend of ie niet toch mocht blijven als ie die joint uitliet. Maar nadat wij zeiden dat ie ook aan de wodka zat, werd ie er toch écht uitgegooid.

Ik was daarna trouwens ook wel keitrots op mezelf dat ik er iets van had durven zeggen Haha! En even later toen ie dat telefoontje pleegde, dacht ik: "HELP! Ik denk dat ik maar 'ns lief ga doen en niets ga zeggen Scheve mond "

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:38

Hahahaha ge-wel-dig!!

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:33

Nimber schreef:
hehe wel lachen als zo iemand de trein uitgegooit word.
ik had z'n kop wel eens willen zien Knipoog

Jah percies dat wou ik ook net zeggen! Tong uitsteken

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:09

Wow zeg, echt goed dat die machinist dat gedaan heeft!! OK dan! Ook ik had graag het gezicht van die kerel gezien,terwijl hij de trein uitgeflikkerd werd...hahah..

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:17

Geweldig *LOL*

Zo had ik vandaag ook weer wat. Mijn trein rijdt meestal wel redelijk optijd. Zijn we bijna in Utrecht, wordt er omgeroepen... "Over enkele minuten rijden we precies op tijd station Utrecht Centraal binnen. Deze trein zal verder rijden naar...."
Ik had echt weer zoiets van, ja, tuurlijk Verward

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 21:31

Haha, waren ze zeker ff heel trots dat ze OP TIJD waren Haha!
Nouja, zonder de NS had ik bakken meetings niet gehad, dus ben ze wel wat verschuldigd

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:35

Jooo, beter dan! Dit is echt een compleet nieuwe dimensie van de Ns.....haha (hoewel ik ook niet mag zeuren want mijn trein is bijna altijd op tijd). Jullie hebben dat figuur wel ff uitgelachen toch?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:08

Geweldig!!!!! En terecht dat ie er uit gegooid is.
Hij heeft iig wel genoeg vrijheid buiten... Haha!

- Offline -

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 22:14

Eh nouja, uitlachen... Ik stond meer beduusd te kijken: Jeetje, hij wordt er écht uitgegooid Scheve mond

En ja, die vrijheid, daar zal ie zeer blij mee zijn geweest, het is zo'n 60 km fietsen naar Roermond denk ik... Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:26

Hihihi, GEWELDIG!!! Nog jammer dat ie een fiets bij zich had, wat mij betreft had ie kunnen lopen.. De mafkees...

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 16:25

Nouja, fietsen/lopen, allebei geen pretje Tong uitsteken

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:58

Die machinist verdient echt een loonsverhoging
Super actie van die man! OK dan!

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 17:28

hahaha moet ie maar niet zo dom doen.
boontje komt om z''n loontje.
net goed!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 18:34

Wat een fantastische actie! En wat een afgang voor die jongen, maar ja, die had hij ook zeker wel verdient.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:00

heb zelf ook al een goede actie meegemaakt van de ns.Ik zat toen (een jaar geleden)samen met een oud vrouwtje(rond de 80 jaar;slecht ter been)alleen in t treingedeelte,toen er ineens een hele vieze,gore,vreemde man (ongeveer 40 jaar)erbij kwam zitten.Hij liep een beetje in zichzelf te kletsen en dreigende taal te uiten.Toen hij ff weg ging om te plassen vertelde het omaatje dat ze een beetje bang was omdat die vent zo raar deed en ze vroeg of ik een beetje op haar wilde letten omdat ze slecht ter been was en dus niet zo snel weg zou kunnen gaan als er wat zou gebeuren.Ze had t praktisch nog niet gevraagd of diezelfde rare man komt t treinstel weer binnen,loopt op t oude omaatje af met zn gulp open Verward en begint zomaar zichzelf voor haar snufferd "ëen handje te helpen",en haar te bedreigen etc. Wist ff niet wat te doen,maar ben toen naar haar toegelopen en zei:"kom oma,we moeten er zometeen uit"!(was zelf ook bang,maar kon dat vrouwtje natuurlijk niet zomaar achterlaten).gelukkig waren we bij t station aangekomen en ben ik met haar de trein uitgestapt.Ik heb haar op een bankje neergezet en ben toen naar de conducteur toegelopen en heb t hele verhaal verteld.Hij pakte meteen de portofoon en schakelde de spoorwegpolitie in.Ze deden ook meteen de treindeuren op slot zodat er niemand meer in of uit kon.Toen de spoorwegpolitie kwam moest ik alleen de man nog identificeren en toen werdt ie direct afgevoerd!!!! Petje af dus voor de snelle reactie van de NS OK dan! OK dan! OK dan!

elke gek heeft zijn gebrek!!

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 19:09

Jeetje, ook goed verhaal!
NS personeel zelf is super vind ik! De NS in het algemeen is stukken minder (en oke, die norse conducteur die ik 1 keer in de zoveel tijd weer tegenkom is ook minder) Maar echt OK dan! Voor het NS-personeel

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 20:50

Ook een beetje jammere actie... wordt er omgeroepen. De ICE international heeft een nog onbekende vertraging. Wordt je toch ook niet vrolijk van.
Maar het personeel is idd OK dan! (de meeste dan)

Nog steeds lief verlegen en onschuldig


Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:55

Ik heb nu 2 keer gehad dat mn trein precies genoeg vertraging had dat ik m nog kon halen (nadat de bus bijna een half uur later op het station aankwam dan normaal Frusty )

Maarre erg fijn zoiemand in de trein, kan me voorstellen dat je opgelucht was dat ie eruit gezet werd!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 07:48

Go NS! Vet stoere actie. Moeten ze inderdaad vaker doen

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benita, DDDara, Esperanza, ikkedus, Jet_33, Mark0919, Mila17, MissMarije, MissSicarius, Nalonyda, sterregoud, tienus63 en 32 bezoekers