Foto's Endurance Leersum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Foto's Endurance Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 18:56

Ja ja, ze zijn laat - dat heb je met analoge camera's. Ik ben matig tevreden; er is het 1 en ander mislukt, maar niet bijzonder veel gezien het moeilijke licht die dag. (heel erg scherp contrast in het bos)

Als jullie mensen herkennen, wil je dan op 'comments' onder de foto klikken en de namen invullen?

Foto's Endurance Leersum!

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:41

ik heb een paar nummers ingevuld.
maar kon niet alle nummers duidelijk ontcijferen dus daar ik twijfelde heb ik niet in gevuld.
als je wil kan ik je wel een lijst met nummers sturen, laat maar weten als je dat wil.
verder leuke foto's Huilen alleen bij eentje ben ik onthoofd Tong uitsteken

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 22:08

Sorry, je paardje liep er zo vrolijk bij, heb ik daar op ingezoomd. Ik heb er nog 1 met een onthoofde ruiter, ik lette meer op de paarden... Bloos

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 07:59

ja inderdaad liep ze er heel vrolijk bij.
oortjes mooi naar voren.
je kan aan haar zien dat ze er lol in had.
moet ook zeggen dat het niet makkelijk is volgens mij galoperende paarden op je af krijgen en die juist op de foto zetten.

mandymonica

Berichten: 802
Geregistreerd: 31-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 08:53

Arwen, echt mijn complimenten! Ik vind het mooie foto's, die van mezelf natuurlijk Knipoog, maar ook die van die klasse II-ruiter: schimmel, blauw hoofdstel: echt een supersfeerplaat!

Waarom wordt jij geen fotograaf bij de DER??

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 10:46

mandymonica schreef:
Arwen, echt mijn complimenten! Ik vind het mooie foto's, die van mezelf natuurlijk Knipoog, maar ook die van die klasse II-ruiter: schimmel, blauw hoofdstel: echt een supersfeerplaat!


Die's mooi he? Ik heb haar later laten bellen en geholpen toen ze zich terug wilde trekken (was hopeloos verkeerd gereden) dus ik ben blij dat daar iets moois uit is gekomen.

Citaat:
Waarom wordt jij geen fotograaf bij de DER??


Heb ik over gedacht, om dat aan te bieden, maar..
1) de wedstrijden die redelijk bereikbaar zijn wil ik zelf aan deelnemen
2) Dit was een duur grapje en ik betwijfel of de DER ook maar de fotografie-kosten wil vergoeden, laat staan reiskosten etc.
3) Als ik op de 1 of andere manier 'officieel' ga zitten fotograferen ben ik min of meer verplicht om van alle combinaties een goede foto te schieten. Omdat ik er nu lekker voor mezelf zat kon ik 't 1 en ander uitproberen, en ik heb geen ruiters die verhaal komen halen want ze staan er niet (of niet zo mooi) op.

Ben er nog niet uit wat ik met nabestellingen ga doen, en of ik dat uberhaupt wel ga doen. Misschien als er wat meer mensen zijn...