Horses flauw?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 00:25

of zijn wij bokkers flauw dat we altijd naar HotD gaan om ons te beklagen over de onbereikbaarheid van bokt?
Horses had de berichten weer weggehaald, flauw he.


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 07:34


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 07:57

Ik vind het veel flauwer dat er ineens enorme lappen tekst op HotD verschijnen, als Bokt down is. Zo zet je Bokt ook lekker te kak trouwens.... Een tijdje geleden was het echt helemaal erg, toen werd het echt 1 grote (af) zeikpartij, heel triest. Zag er helaas ook namen waarvan ik een dusdanig triest niveau niet verwacht had....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 07:58

Helemaal mee eens: 'die lui van Bokt kunnen niet eens normaal een server laten draaien', zie de link in mijn berichtje hierboven.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 08:07

nou meer van als bokt niet draait, komen ze hier zieken. en das wel een beetje waar

Voorzitster AFM

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 08:24

Inderdaad, want zieken hoor je tenslotte op Bokt te doen, daar is Bokt voor. Scheve mond\

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 09:44

Ik vind het helemaal niet erg als ineens veel mensen van Bokt op Horses komen wanneer Bokt er een keer uit is, alleen hou het dan wel een beetje gezellig.
Als Bokkers laten zien dat er, wanneer zij op Horses zijn, gediscussieerd kan worden zonder ruzie, mensen in hun waarde gelaten kunnen worden, etc....
Misschien dat het dan ook nog gezellig kan worden tussen Bokkers en Horses-mensen? Sommigen komen trouwens op beide sites dus.
Er was trouwens een keer iemand op Horses die op zoek was naar haflingerfans, net als zij helemaal weg zijn van dat ras.
Ik heb haar doorverwezen naar onze site, omdat daar ook wat haflingerfans rondlopen, en dat berichtje werd niet verwijderd door Horses.
Toch wel een normale site dus, Horses, die alleen maar geen ruzie/gezeik wil op het forum...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 23:45

Nee, maar als er op bokt wat is, dan gaat er een bokt-bom af op horses. Een tijdje terug zijn we ook wel wat vervelend geweest op horsen, dat was best grappig, heus wel.
De kans dat je gigantisch afgezeken wordt is op horses wel groter he, reken maar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, Alfi2010, Amazonbot, AngeliqueB, beert, BingBot, carina, Emilihihihii, Eulogy, Ginny135, IASCrawler, kouwene, laura22, MallyBelly, Marcella, MiSzNiTa, MoriMann, Paardengek81, Rose94, scrabbel, snorkel1986, Supertje, xPabloBokt, zonnebloem18 en 146 bezoekers