Aanvraagformulier startkaart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Aanvraagformulier startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 17:52

Ik wil een startkaart aanvragen (2e), maar de rijvereniging ligt bij ons een beetje boel uit elkaar. Ik heb geen aanvraagformulieren en de KNHS mag ze alleen aan de vereniging leveren. Heeft iemand er toevallig nog een liggen die die even kan faxen? Pb maar voor mijn faxnummer.

B.v.d.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 09:37

*schop*

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 09:39

volgens mij moet het via de vereniging. anders moet je de KNHS even bellen

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 12:14

ja de knhs kan je er een sturen....

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 12:21

Je vereniging kan je ook zo een formulier toesturen.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 12:57

moossie schreef:
ja de knhs kan je er een sturen....

De KNHS stuurt het niet, alleen aan de vereniging, maar dat gaat dus niet echt.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 13:17

Maar kan de vereniging er dan niet 1 naar je toe zenden over de post?
Ik bedoel, daar ben je lid voor, daar betaal je geld voor. Dat het bij hun op zijn gat ligt zou jou een zorg moeten zijn, als hun jou papieren toezenden kan jij ze versturen.

Geloof dat ik in zo'n geval niet echt netjes richting vereniging toe zou zijn.

Kelan

Berichten: 1626
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 13:21

PB je fax nummer maar even,
ik heb hier nog wel een formulier liggen (en een fax staan)

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 16:57

De KNHS heeft daar geen zin in, een beetje vaag hoor want uiteindelijk betaal jij hun Tong uitsteken

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 01:06

als secretaris van een Rijvereniging: jouw vereniging waar je lid van bent MOET jou aanvraagformulieren voor een startkaart leveren mits je in onmin leeft met de vereniging omdat je bijv je contributie cq startkaart niet hebt betaald. Ook moet de vereniging de aanvraag opsturen voorzien van het verenigingsnummer.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 07:57

Mowtje schreef:
als secretaris van een Rijvereniging: jouw vereniging waar je lid van bent MOET jou aanvraagformulieren voor een startkaart leveren mits je in onmin leeft met de vereniging omdat je bijv je contributie cq startkaart niet hebt betaald. Ook moet de vereniging de aanvraag opsturen voorzien van het verenigingsnummer.

Weet ik wel, maar ik zou niet eens weten wie de rijvereniging IS! ze zijn voor een groot deel afgetreden enzo. Ik heb ondertussen als het goed is een aanvraagformulier gefaxd gekregen.

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 08:51

Omdat (sinds 1 januari) de vereniging alle papieren krijgt toegestuurd kan dan in dit geval beter even kijken op de site van de KNHS onder het kopje verenigingen wie er als secretaris van jullie vereniging genoemd staat en daar dan even contact mee opnemen. Uit jouw verhaal maak ik op dat je al lid bent van deze vereniging toch?? Ik zou zeggen word lid bij ons maar dat is een beetje ver weg Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 17:30

Vervelend zeg dat het zo knudde gaat bij je vereniging. Ik hoop voor dat het snel beter wordt, want hier heb je ook niks aan. Succes met het aanvragen van je startkaart Lachen

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 17:33

Manon schreef:
Vervelend zeg dat het zo knudde gaat bij je vereniging. Ik hoop voor dat het snel beter wordt, want hier heb je ook niks aan. Succes met het aanvragen van je startkaart Lachen

Kelan heeft me er een gestuurd! Gelukkig!!!

naomi_s
Berichten: 1354
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 22:35

welke informatie heb je nodig om zo`n startkaart aan te vragen??
mijnbijrijder gaar namelijk met mijn pony starten en moet dus een startkaart aanvragen, ik heb alleen geen idee wat er op zo`n ding staat.

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 23:14

Allereerst moet je lid worden van een rijvereniging aangesloten bij de KNHS. Deze heeft aanvraagformulieren om een startkaart aan te kunnen vragen. Er zijn twee formulieren die naar de KNHS gaan: één om de persoon in te schrijven (dus in dit geval je bijrijder) die krijgt dan een persoonsnummer en de andere om de startkaart mee aan te vragen. Op dit laatste formulier worden alle gegevens van je pony gevraagd. Naam, geboortedatum, evtl ouders, land van herkomst en stokmaat van de pony. Deze moet door een officiële meter vastgesteld zijn en vermeld zijn in (ik dacht het paspoort). Verder moet de pony voorzien zijn van een chip. Dat is het in grote lijnen. Je verenigingssecretaris kan je verder helpen. Succes OK dan!