lesje zonder zadel rijden gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

lesje zonder zadel rijden gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 21:32

Hallo,
vandaag had ik weer les en ik mocht op bliksem. vind ik altijd wel leuk eigenlijk maar vandaag zacht de lucht er een beetje grauw uit en als het gaat onweren tjah...ik ben bang dat ik dan in het zand lig. maar tging eigenlijk wel goed ( oke hij ging er 2 x vandoor maar dat is voor hem nog wel netjus Lachen ) en halverwege de les zei mn instructrice nou wil wil mag wel zonder zadel gaan rijden. ik echt zo van nou ik ga niet hoor ( ik heb wat aan mn pols en als ik er op val dan istie gelijk gebroken) maar ik ehb mn angst overwonnen en ik ben zonder zadel gaan rijden. het ging heel goed eigenlijk hij is wel heel smal dus je glijt echt alle kanten op best wel irri Scheve mond maar ja ik wou dus ook in galop gaat meneer keihard voltes draven, en toen zat ik eindelijk in galop sprong die oppeens dus weer in de verkeerde galop net in een bocht. ik hing er dus half naast maar ja. ben tog nog blijven zitten Haha!
groetjes eliana

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:43

Goed dat je ben blijven zitten or!
Zonder zadel vind ik altijd ook zo leuk heb ut vandaag ook gedaan! Tong uitsteken
Echt heeel me kont zat onder de haren! Tong uitsteken

Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 14:56

ja mijn kont ook maar ja dat heb je als ze gaan verharen

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 17:13

Leuk dat het zo goed ging!!

Wel jammer dat je zo moet oppassen met je pols...

Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 17:33

ja is zeker jammer ik moet altijd heel voorzichtig zijn is echt heel irri en paardrijden is dan eigenlijk voor mij best een groot risico wat ik neem maar dit is het enigste wat ik nog met die pols kan en wat nog gaat. dus vandaar