Eindelijk een tatoo? Of toch niet...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 09:58

Bedankt OK dan!

The_Lady_Of_Rage:
Het scheeld dat ik hem niet iedere dag zie Haha! je kijkt ernaar als je het wil (ik moet me in gekke bochten wringen of in de spiegel kijken wil ik hem zien Haha!)
Ik heb expres dit plaatje op de eerste pagina in mn agenda gedaan. iedere dag kijk ik er dus na. Een beetje een simpele test, of ik me er niet aan ga ergeren. Maar al zo'n 3 weken lang vind ik hem nogsteeds iedere dag mooi Haha! (en al zo'n 3 jaar het idee dat het een Simba moet zijn).

Jessy:
Vond ik ook. Te verbergen zodra ik wil (alleen bikini wordt moeilijker, maar als ik wat ouder ben heb ik vast een badpak Knipoog ).
Inderdaad, laser is er ook nog, als zou ik dat niet snel doen.. Zoals ik al zei zit er persoonlijke waarde aan... Dus ik heb niet het idee dat ik Simba ooit kwijt wil.

Cody:
Het is niet midden op mijn onderrug. Het moet juist niet symetrisch zijn!Een tribal wil ik écht niet, half nederland loopt al met een niets zeggende tribal op zn onderrug. Ik ben altijd een beetje, uhh, apart geweest Knipoog
Persoonlijk denk ik dat het verschil tussen op mn enkel of op mn onderrug niet zo groot is qua verbergen. Op mn enkel verberg ik hem met een sok (al dragen oudere mensen meestal alleen panty's toch?!) en op mn onderrug verberg ik hem simpel onder een truitje. (oudere mensen hebben meestal geen naveltruitjes aan Tong uitsteken).

ilovehorses4ever:
Ik ga ervanauit dat ik hem niet weg laat halen uiteraard!!! Knipoog

Sunshine:
Dat bepaal ik toch? Scheve mond
Ik vind een tribal super saai. Iedereen heeft het al. Het betekend (iig voor mij!) niets. Als je een tatoo wilt en wilt hebben dat mensen hem mooi vinden neem je maar een tribal. Idee ala Nike schoenen vroeger.
Tsja, als iemand het niet mooi vind, prima, ieder zijn eigen mening uiteraard Lachen. Ik denk dat ik daar prima mee kan leven...

Assie:
Nope niet midden op mn onderrug. gewoon aan de rechterkant net op de schijdingslijn van mn string (uietraard even overleggen met de tatooér, wat hem de beste plek lijkt en waarom, die heeft dit vast vaker meegemaakt Knipoog )
Ik vind het plaatje ook echt precies Simba. Net zoals jij zegt... Lachen

Reenarulez:
Ik denk ook wel dat ik het dit keer door ga zetten.
Binnenkort even naar Skinlines en dan ff overleggen wat het gaat kosten ed... Maar ik ehb het nu toch wel écht erg in mn kop zitten....

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:30

OK, ik vind het een schattig plaatje, voor een kleurplaat ofzo. Dus niet als tatoo. Waarom niet: een plaatje raak je ooit een keer op uitgekeken.

De plek: onderrug is idd mooi voor symetrische tattoo`s, niet voor gewoon een plaatje aan 1 kant. Ik zou dan of je schouderblad of je bil Tong uitsteken nemen.

Ik heb ook heel lang getwijfeld en had de eisen: geen duidelijk plaatje (zoals jij dus) waar ik op uitgekeken kan raken, geen kleur, geen chinees teken of tribal want dat stelt niks voor en heeft iedereen al. Dat werd lastig dus, toen ben ik gaan kijken in de boeken en zag ik toch een leuke tribal dat WEL wat voorstelde Tong uitsteken Soort van vlinder. Die heb ik dus vorige week laten zetten op mijn schouderblad.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:17

Mensen, het maakt toch niet uit of wij het plaatje mooi vinden? Het gaat erom dat Kim Simba geweldig vindt.
Ik vind jouw plaatje ook erg leuk. Zou alleen in de uitvoering kiezen voor een schaduwwerking. Dat geeft je tattoo naar mijn idee wat meer uitstraling en diepte. Anders wordt het al snel een plakplaatje.
En je onderrug vind ik juist een leuke plaats. Weer eens wat anders dan die eeuwige tribals!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 12:07

Het maakt niet uit, maar Kim vraagt zelf om reacties. Dat is ook alleen maar goed, want hoe meer vragen ze kan beantwoorden hoe meer twijfels ze bij zichzelf weghaalt .

Trouwens, volgens mij ben je niet helemaal lekker als je een tattoo laat zetten met de gedachte dat je hem toch wel weg kunt laten halen...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 12:28

zou je überhaupt een tattoo nog wel leuk vinden over 50 jaar?

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 12:30

Ik zou zelf nooit voor zo'n figuurtje kiezen, maar als er voor jouw een grote waarde aan zit, wie ben ik dan om te zeggen dat je het niet moet doen.
De plek, je onderrug, is ergens wel een slimme plek. Iedereen roept meteen dat je dan als oudje ook nog met Simba op je onderrug loopt, maar wie ziet dat dan. Als je oud en grijs bent, dan heb je echt geen topjes of bikini's meer aan. De enige die 'm dan ziet is waarschijnlijk de zuster uit het bejaardetehuis, dus......
Ik zal eens kijken of ik ergens een leuk plaatje van Simba tegenkom.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 13:27

Flair:
Raak je dan niet op ieder plaatje een keer uitgekeken?
Bedoel, een tribal of een chinees teken zijn net zo goed al die jaren hetzelfde Haha!
Dat vind ik dus meer het standaard 'een tatoo nemen' en die overweging heb ik al gemaakt, ik wil een plaatje voor mn hele leven... Volgensmij maakt dat dan verder niet zo uit of dat een Simba zou zijn of iets anders, of bedoel je het zo niet?
Overigens heb ik ookal in flink wat boeken (en internetpages) gekeken, maar ik zie echt niets waarvan ik zeg "Daarmee wil ik de rest van mijn leven lopen!!" Ik blijf me 'vastklampen' aan een Simba plaatje.

Yorghos:
Het plaatje heeft schaduw toch? Althans de eerste? Op Cimba zelf, Het zijn althans niet alleen de lijntjes. Toch? Of bedoel jij nog meer?

Sjuimpje:
Inderdaad, iedereen mag eerlijk antwoorden wat hij/zij vind, daar vraag ik het voor uiteraard!! En inderdaad, zolang ik voor mijn gevoel op ieder 'negatief' antwoord makkelijk kan zeggen waarom ik dat wel mooi vind of wilt dan maakt het voor mij duidelijk dat ik het ook echt wil en er echt zelf achter sta Lachen.
Dat weghalen sloeg niet op mij toch of wel? Althans, ik heb nergens gezegd dat ik hem weg wil laten halen, zeker niet Lachen.

Prima:
Dat is dus zo'n standaard vraag waar ik niet naar vroeg Knipoog
Ik vroeg naar het plaatje, Simba. Dat ik een tatoo wil is al zeker.

Mikkie:
Dat is dus ook mijn achterliggende gedachten. Ik kan hem laten zien, ik kan hem ook makkelijk verbergen. Super toch?


Bedankt weer allemaal!!
OK dan!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 13:50

Je moet het ook helemaal zelf weten
En ik vind het wel heel erg mooi dus.
Als ik 17 of 18 ben laat ik een hartje met Blacky erin op mijn schouderblad zetten.
Blacky betekent heel veel voor me...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:05

Zo bedoelde ik het inderdaad niet Haha!

Maar volgens mij heb jij je keuze allang gemaakt of niet?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 15:08

Nou, ik wil het al heel lang graag, dus erg snel ben ik niet van mijn standpunt te brengen nee Lachen
Maar toch was ik erg benieuwd naar jullie reacties, gewoon nieuwschierigheid Lachen
En het is nu echt niet zo dat er volgende week een tatoo moet staan, want ik ben vrij impulsief maar niet met zoiets... Lachen

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:33

[quote="Pinky_girl"]Kirsten:
Ik weet het dus nog niet 100% zeker, maar ik wil het nu wel écht eens doorzetten. Ik zeur al zo lang dat ik het wil. Volgensmij durf ik gewoon niet Knipoog quote]

Bij twijfel niet doen

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:47

ik vind hem te gespierd Tong uitsteken

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:55

Je zou ook eerst een Henna *zo heet dat toch?!* Simba laten zetten ? Die blijft ongeveer 2 maanden zitten, en dan gaat hij weg. Mocht je hem echt super leuk vinden, kun je hem alsnog 'echt' laten zetten Lachen

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 19:24

Ik vind hem heel mooi!
Als je het zeker weet, gewoon doen!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 19:30

Pinky_girl"]
Sjuimpje:
Dat weghalen sloeg niet op mij toch of wel? Althans, ik heb nergens gezegd dat ik hem weg wil laten halen, zeker niet Lachen.
[/quote]
Nee, zeker niet.
Sloeg op onderstaande quote.

[quote="ilovehorses4ever schreef:
Als jij het wilt, zou ik het doen... je kan hem toch ook nog weg laten halen????

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 19:43

grappig, laat mijn schoonzus nou precies dezelfde tattoo op haar borst hebben en ik vind het verschrikkelijk.
tuurlijk moet je het zelf weten maar asl je ons om onze mening gaat vragen, ben je er dan echt wel zo zeker van? het is wel voor je hele leven.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 20:21

Weer even wat antwoorden (volgensmij heb ik nog nooit zo vaak in 1 topic gereageerd Tong uitsteken)

Piaffe:
Het is niet zozeer dat IK twijfel, het is meer dat ik best wat negatieve reacties hoor en ik wil het echt alleen doen als ik er 200% achtersta. Dus niet vandaag, maar ook morgen, en volgende maand. Maar volgensmij is het allang geen opwelling meer. Ik roep dit al jaren...

Elke:
Dat zou inderdaad het proberen waard zijn.. Lachen

Susan:
Damn dan zijn er al 2 mensen met die tatoo! Ik wilde apart zijn Knipoog


De rest: Bedankt

Ethelate

Berichten: 21121
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 20:35

Als hij voor jouw waarde heeft moet je hem laten zetten. Je zult dan niet snel spijt krijgen, omdat je er op uitgekeken raakt.
Idd veel beter als de niets zeggende tribals waar half Nederland mee rond loopt.
En ik heb idd al vaker opgemerkt dat je het zei, dat je een Simba wou Lachen

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:24

Ik vind het een geweldig plaatje, serieus
Als jij het wilt, gewoon doen dus

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:16

Als je er al drie jaar over na hebt gedacht en je wil het nog steeds:

GEWOON DOEN!!!

(Ik weet nog wel een adres waar je je tattoo kan laten zetten, daar heb ik de mijne ook laten zetten; ik woon bij jou in de buurt)

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:51

Deze vind ik ook wel leuk:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(Beetje vaag, maar had ff geen tijd om een betere te zoeken Knipoog)

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:15

Het 2de plaatje is lief Kais Haha!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:57

En weet je het al Kim?
Ik heb gister me 2e laten zetten Knipoog

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:31

Ik vind jouw plaatje toch nog het leukste Kim. Daar is ie zo heel erg Simba. En ja, ik ben ook supernieuwsgierig: heb je hem al laten zetten?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 18:30

Hihi zo snel ben ik niet hoor!!
Ik denk dat ik wel morgen of iig deze week even opbel voor het kostenplaatje. Maar ik zie het nog steeds erg zitten (al vind ik het best eng Haha! )