asociale, arrogante ruiter!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
loulou

Berichten: 14807
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

asociale, arrogante ruiter!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 21:36

ow ja, voor het geval jullie het nog niet wisten; ik ben een arrogante, asociale ruiter!!!

ik reed zo in het bos langs de vijver. en daar ís nou alles zand. dus ik daar zo'n beetje dressuren (ben nou vort een dressuurmuts dus..Afbeelding) komt daar zo'n vrouwtje met en hond. ik mocht daar nie rijden! en of ik daar weg wilde gaan. dus ik: waar moet ik dan rijden? ja da maakte nie uit maar nie daar want da mocht nie. dus ik die vrouw netjes de witte ruiterpad paaltjes aangewezen en verteld dat ik daar netjes tussen reed.
gaat ze eerst ontkennen dat het een ruiterpad is. Afbeelding dus ik nog een x vriendelijk uitgelegd, gaat ze roepen dat ik asociaal en arrogant ben en dat ze van natuurmonumenten is! ja nou en... wij zijn ook lid van natuurmonumten, greenpeace, brabantslandschap enz.Afbeelding
en haar man en kind begonnen zich er ook mee te bemoeien. gaan zo ook andere wandelaars aanspreken en opstoken
dus ik gewoon rustig doorrijden. Afbeelding
en toen liepen ze naar een tijdje maar door.
ik was klaar met dresuren, dus galopeer een rondje door het bos (ja moet ook oefenen voor de cross..) kom ik ze weeer tegen!
roept ze weer: ow ben je nou klaar?!
nee, ben toch nog aan het rijden, da zie je toch
hoor ik ze nog tegen een andere wandelaar zeggen; dat meisje....Afbeelding

Afbeeldingecht zoooo zielig!!!8)7


Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:46

hahaha sorry maar heb je vergaal echt lachend gelezen :p
Sommige mensen kunnen echt zo dom zijn..!! Frusty
Denken echt dat ze alles beter weten ghehe maarjah daardoor komen er wel een lachwekkende verhalen op bokt Haha!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:50

ja zou je niet boos worden? Boos!
Je weet toch dat als je de bos ingaat, het paard een poepzakje onder zn kont moet hebben, en je op de terugweg alles met een borstel toch netjes terug moet keren Tong uitsteken

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:59

Ik wou net zeggen Katleen ... Bij ons is dat ook heel normaal en vind dus zeker niet dat die vrouw ongelijk heeft!

Ik heb laatst nog een hele mooie blauwe kakzak met zilveren koordje besteld via www.poepzakjes.nl , je kunt overigens ook gewoon plastic zakjes gebruiken. Maar neem dan niet die van de Delhaize ofzo (want daar zitten vaak gaatjes in ... ni prettig Boos! )
Immers luidt-> De beste kakzak is een Fnac zak!

*Kennen de Nederlanders de Fnac wel Verward *

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:02

whahaha, ook ik heb dit verhaal met een Haha! gelezen.. Knipoog Het is toch gewoon komisch,hoe overspannen sommige mensen toch kunnen reageren..

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:03

mensen wennen er maar fijn aaan als mn paard op straat heeft gepoept, ik zeg toch ook niks over hun hondenpoep. Kijk al ik op de stoep loop dan schuif ik het echt wel in de goot, maar op de normale weg hebben ze pech.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:06

Hahaha vet lol *LOL*

loulou

Berichten: 14807
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 22:11

maar m'n paard had helemaal niet gepoept

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:16

loulou schreef:
maar m'n paard had helemaal niet gepoept


nee dat was ik ook al aan het denken. Ik maak een grapje over een poepzakje aan zijn kont hangen de hele rit en ineens begint iedereen daarover Haha!

Hoe dan ook, ik snap niet wat je verkeerd hebt gedaan. Als je nu volle galop tussen de bomen door voorbijkwam gesheest zonder af te remmen en dan nog een grote mond op had, ok. Maar zulke mensen vinden alles wat veel haren heeft te vies om in het bos te laten rondlopen.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


loulou

Berichten: 14807
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 22:18

whaha naja maakt nie uit.

ik ben eigenlijk een hele nette ruiter vind ik zelf. ik ga altijd netjes stappen als ik mensen en honden moet passeren

naja sommige mensen denken dus anders over mij Scheve mond Haha!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:35

xKatleentjex"]
[quote="loulou schreef:
maar m'n paard had helemaal niet gepoept


nee dat was ik ook al aan het denken. Ik maak een grapje over een poepzakje aan zijn kont hangen de hele rit en ineens begint iedereen daarover Haha!
.
[/quote]

Ach ik was melig Haha!
Niet slecht bedoeld Knipoog

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:11

Ach, en er zijn mensen die ruiterpaden voor wandelpaden aanzien. Ik kwam een tijdje geleden, tijdens de extreme droogte 3 mensen tegen, rokend op het smalle ruiterpad...
1 maar een opmerking over het roken gegeven, daarna gevraagd of ze het bordje ruiterpad gezien hadden, 2 meter terug...
Ja, dat betekend verboden voor paarden.... zeiden ze!

OK dan! maar jij bent er zonder kleerscheuren afgekomen! Ik ook hoor, maar je weet maar nooit tegenwoordig! Zodra je maar wat verkeerds zegt...

If it isn't a FJORD, it is JUST a HORSE!
Hersteltraining in de bossen van de Utrechtse Heuvelrug

loulou

Berichten: 14807
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 12:39

Fjordenmaniak schreef:

OK dan! maar jij bent er zonder kleerscheuren afgekomen! Ik ook hoor, maar je weet maar nooit tegenwoordig! Zodra je maar wat verkeerds zegt...


ik heb met buitenrijden altijd een zweep bij. (sind ik een vent verkleed als indiaan tegen kwam die zich in de bosjes afging rukken en allerlei dingen riep)
en reken maar dat ik hem gebruik als het nodig is. en op mijn crossfjord ben ik zo een end weg.

bennietanky
Berichten: 11
Geregistreerd: 20-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:45

lekker laten piepen, je netjes (blijven) gedragen, sommige mensen moeten gewoon wat te zeuren hebben, daar moet je gewoon om lachen

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:59

Je hebt van die mensen Schijnheilig . En als je het probeert uit te leggen willen ze het niet snappen. GRRR Boos!

Wodan en ik onderweg in de M2

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:04

wodan schreef:
Je hebt van die mensen Schijnheilig . En als je het probeert uit te leggen willen ze het niet snappen. GRRR Boos!


En dan heb JIJ het ook nog gedaan Boos!

Grrrrrrrrr

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:15

loulou schreef:
ik heb met buitenrijden altijd een zweep bij. (sind ik een vent verkleed als indiaan tegen kwam die zich in de bosjes afging rukken en allerlei dingen riep)


Sorry, maar ik zie dit al helemaal voor me!!
*ligt helemaal in een deuk*

:D

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:25

Haha! Haha! Haha!
sorry ik moet echt lachen om dit verhaal wat een dom volk heb je op deze aardkloot he..!!! LEZEN niemand kan het goed geloof ik!!
maarja laat lekker hihihihiihihihihihhiih

loulou

Berichten: 14807
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 13:34

MarianneR"]
[quote="loulou schreef:
ik heb met buitenrijden altijd een zweep bij. (sind ik een vent verkleed als indiaan tegen kwam die zich in de bosjes afging rukken en allerlei dingen riep)


Sorry, maar ik zie dit al helemaal voor me!!
*ligt helemaal in een deuk*
[/quote]

het was ook wel lachwekkend. Haha! ben hem trouwens al 2x tegen gekomen. maar had steeds m'n fototoestel nie bij Boos!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:36

foto-onderschrift:
"indiaantje speelt met tomahawk"

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

BloemBloem

Berichten: 16570
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:51

Vreselijk dat soort figuren nou blijf gewoon lekker doorrijden hoor....
Dressuren in het bos...je kan toch geen betere locatie bedenken..
Lijkt mij iig heerlijk

lindo
Berichten: 18
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:54

hmm, wat denk je van dit: in galop een steile duinopgang op. (deze is bedoeld voor paarden en is alleen in galop te halen.) en dan zitten er ineens twee wandelaars midden op het pad van het zonnetje te genieten... dat is echt schrikken!

loulou

Berichten: 14807
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 14:05

CGJ12"]
foto-onderschrift:
"indiaantje speelt met tomahawk"
[/quote]

*LOL*


[quote="lindo schreef:
hmm, wat denk je van dit: in galop een steile duinopgang op. (deze is bedoeld voor paarden en is alleen in galop te halen.) en dan zitten er ineens twee wandelaars midden op het pad van het zonnetje te genieten... dat is echt schrikken!


heb je ze nog kunnen ontwijken, of ben je er overheen gesprongen Knipoog
leuke 'natuurlijk' hindernis, das een goede oefening voor de cross Haha!
Laatst bijgewerkt door loulou op 23-09-03 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:05

Lekker irritant!! Gewoon door blijven rijden, vooral als het zo'n stelletje zeikerds zijn. Misselijk

Ruiterpad is ruiterpad, en ook al zouden ze daar een hoop stront tegenkomen, moeten ze daar maar niet lopen Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:05

wat een heks joh. ik haat van die mensen die op een ruiterpad lopen en jou dan uitschelden omdat hun op jou ruiterpad lopen. snappie 'm nog? ik zou ze het liefst om ver rijden.... maar ja das ook weer zo wat!!!! ik vind dat je een boete moet krijgen als je op een ruiterpad loopt terwijl je daar niet mag lopen als voetganger ofzo. dat krijg ik ook als ik met m'n scooter over de stoep rijdt!!!!!!!!!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beestenfreak, Eloya, M1994, nienke555, Whizz, xYaartje en 86 bezoekers