Spijbelen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Spijbelen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 20:17

Ik heb vandaag gespijbeld... Ik zou vanavond naar EHBO les gaan, maar ik voelde me zo gaar van 6 uur college dat ik naar Rowan gegaan ben... Lekker even niet concentreren.

Nu ga ik denk ik morgen maar naar EHBO...

Spijbelen jullie ook wel eens van iets dat je eigenlijk wel zou moeten doen?


Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:19

Ach, ik noem het niet echt meer spijbelen eigenlijk Tong uitsteken


Donnanientje

Berichten: 253
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:24

umm heb paar jaar geleden wel is gespijbeld maar nu zijn ze vet streng aan het worden op mijn school en ze scrijven bij elke les de absenten op dus das nie meer zo handig om dan te spijbelen!

ik wil pb-tjes Tong uitsteken wie o wie Tong uitsteken Haha!

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:30

Ja.. Haha!
Gewoon niet naar mentorles gaan en dan als de leraar vroeg waar je was, ohw hadden we mentorles dan..?! Haha!
Of gewoon bij gym weg gaan, als de leraar te laat was.. ach tja moeten ze maar optijd komen!

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:31

ik noem het niet spijbelen, maar priorieiten stellen Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 20:32

Nou ja ik bedoelde niet spijbelen van ergens waar je MOET zijn, maar van iets waarvan je eigenlijk vind dat je er wel heen had gemoeten.. Zo'n vagelijk schuldig gevoel heb ik nou..


BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:50

Spijbelen is zeker een naar woord, k zeg altijd dat ik een ATV dagje heb!!!!!!!!!!!!!!! hihihhihiihi ;

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:05

wheheh vorig jaar spijbelde we gewoon 1x in de week of zo een middag met de heleklas Tong uitsteken deden ze niets aan Tong uitsteken best banketstaaf voor die 3 kinderen die wel elke keer braaf kwamen Schijnheilig

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:08

Ik heb vanochtend gespijbeld, 2 lesuren van 70 min. We hadden vrijdag, zaterdag en zondag een tripje naar Parijs met school, we zijn oom 7 uur vrijdagochtend vertrokken en kwamen om 23.00 uur zondagavond terug, in de twee tussenliggende nachten heb ik in totaal 5 uur geslapen! Nou toen heb ik dus lekker uitgeslapen van half 12 tot half 12 ofzo Haha!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:12

Sinds ik op het mbo zit eigelijk zelden meer. Op mijn vorige school regelmatig. Het kon ook gewoon heel makkelijk. Dus waarom dan gaan, als je ook een dagje wat leuks kon gaan doen?
Tijdens stages spijbel ik vlugger. Je meld je ziek Doei, doei en niemand die daar verder wat van merkt
We hebben nu geen gym meer of lessen waar ik geen exame voor hoef te doen, dat is jammer. Schijnheilig

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:34

Ik spijbel soms wel eens, alleen als ik het echt niet meer kan opbrengen om de lessen nog te volgen... dan ben ik echt op en ga ik gewoon naar huis... me moeder: wat ben je vroeg thuis!
ik: jah we waren eerder uit ( Bloos! Bloos! )

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 06:55

Op dit moment aan het spijbelen Cool

Ik noem het gewoon: ff vrij zijn!

chantallalla
Berichten: 219
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 07:15

daar ben ik nu mee bezig Tong uitsteken moeten ze het maar duidelijker op teletekst zetten *LOL* goed zo school doe maar vaker OK dan!

mensen met paarden hebben een hemel op aarde maar komen ze te sterven dan wil ik die paarden wel erven!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 07:19

Spijbelen is een ander woord voor iets beters te doen hebben Tong uitsteken

Nee, ik heb mijn spijbeltijd hartstikke gehad (heb het wel heel veel gedaan op mijn vorige school). Ben nu met een leuke opleiding bezig en als ik niks mis hoef ik niet eens te leren voor toetsen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 07:23

Van school spijbel ik weleens, ja. Maar bij ons hebben ze een maximumaantal uren dat je ongeoorloofd afwezig mag zijn. Zolang je niet te dicht in de buurt van dat maximum komt is er niets aan de hand en kun je best een keer een middagje wegblijven.

* To Belg, or not to Belg *

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 09:37

Ik heb wel eens gespijbeld. Wel meerdere keren zelfs.
Één keer gingen we met de hele klas. De leraar was harstikke laat dus we gingen er met z'n allen vandoor. Maar toen liep ze opeens in de hal, dus wij met z'n allen snel de aula in rennen. Er waren er wel een paar gesnapt. En toen moesten we nablijven Clown

En bij mijn laatste opleiding. Dan viel dat talencentrum weer uit, verwachtte ze van ons dat we wel even twee uur wachten op een les 'kassa'.
Daar had niemand zin in want 'kassa' was echt makkelijk. Dus daar gingen we dan, op weg naar huis Haha!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:04

smurf schreef:
ik noem het niet spijbelen, maar priorieiten stellen Haha!


Juist!! Ik vond gisteren de stad ff belangrijker dan een tussenuur + geschiedenis les! Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:11

Ja ik miste je al.... Knipoog
We hadden verbandleer. Best grappig hoor zo'n doekverband op je kop. En die Ricardo is écht geflipt.
En ach die EHBO da's vrijwillig dus zo erg is dat spijbelen nou ook weer niet Knipoog

:evaw:

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 10:38

Ik spijbel best vaak. Eigenlijk best stom, maarja, soms heb ik er gewoon ECHT even geen zin meer in Tong uitsteken
Meestal praat ik me er gewoon uit. Dat ik ongesteld was geworden ofzo, en dat ik naar huis moest omdat ik doorgelekt was. Hehe, dat geloven ze meestal altijd *LOL*

*geen onderschrift*

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:24

Ik spijbel eigenlijk nooit. Heb het nu 2x gedaan(waarvan een van die keren toevallig gister). En weet nu ook waarom ik het eigenlijk niet deed. Ik was amper achter de PC geland hier thuis en had m'n mentor al aan de telefoon. Gelukkig was er niemand in de les dus geen straf voor ons.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:30

Ik noem dat geen spijbelen. Bij ons op school riepen ze altijd dat je prioriteiten moest stellen. Nou dat deed ik dan ook. Als ik een college niet belangrijk vond en andere dingen te doen had, dan ging ik niet.
Wel heb ik er altijd voor gewaakt dat ik dan niet achter raakte op de lesstof.

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:48

Ik heb serieus nog nooit gespijbelt. Ik durf het niet eens Haha! ben altijd bang dat ik gezeur op school krijg. En waarom zou ik spijbelen? Wij mogen in totaal van elk vak maar 2 lessen missen en aangezien wij alles in blokuren hebben mag je dan gelijk niks meer missen. Dus dan heb je een probleem als je ziek wordt. Ik ga gewoon lekker naar school, dat bevalt me wel (ja ik weet het ik spoor niet helemaal Haha!)

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:52

Sinds dit jaar heb ik een "eigen" rooster wat ik elke week moet veranderen, en aangezien ik heel erg zelfstandig ben Schijnheilig (NOT) ben ik dit jaar al een paar uren vergeten naar school te gaan Bloos
maar heb me er elke keer nog goed uitgeluld.
vorig jaar heb ik wel stuk meer gespijbeld, toen kon het nog wel maar nu zijn ze echt superstreng ze gaan echt een voor een alle namen af en tellen precies hoeveel er in de klas zitten, echt rot...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:04

same here... zou nu ook eiegnlijk in de les moeten zitten Haha!

Dag lieve mama...

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:47

waterkippie toch.... ga je schamen Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desi92, LuckySeven, MieLo, Redford en 47 bezoekers