Alweeeeer winst :D t gaat goed :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26451
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Alweeeeer winst :D t gaat goed :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 11:54

Heey

nou gister heb ik alwwwweeeeer wedstrijd gehad *haha ja idd alweer Tong uitsteken* en nou .. het verslag:P

Kwam daar, moest Dancer als 1e rijden *jah ik ben zo'n bofkont die dr 2 rijd Tong uitsteken maar ze zijn allebei niet van mij Verdrietig

Start haar voor de 3e x L2 C... ging met losrijden zoooo slecht Boos! stomme kleuter die ze was!! kop in de lucht, geen stuur meer en maar als een kip zonder kop rondgassen Boos! oohh wat was ik boos.. mja gewoon doorgereden... al wel bijna opgegeven Tong uitsteken

mja .. toen naar de ring.. maf dier is t maar hoor want in 1x liep ze :S hahah jeeej Haha! 157 en 159 (met 2x de opmerking dat ik nog wel wat dingetjes moest verbeteren... 'maar ik zie je terug in de Z' Haha! toen was mn knollie weer lief.. Haha! wilde ik wel weer vriendjes zijn omdat ze toch nog goed dr best had gedaan Haha!

en toen Boas.. die kon ik maar 10 min losrijden Tong uitsteken en hij kon t natuurlijk weer us nie laten om bommetje te spelen Tong uitsteken mja das in zn hoofd nog zo'n kleuter haha terwijl Dancer jonger is Tong uitsteken

Boas startte ik L1 D (rij ik nog maar net) ging best lekker btje opgefokt en wat onrustig met zn hoofd.. kom ik bij de jury: ja wat wisselende proef zitten goeie stukken in en je hebt nog wel een winstpunt..

2e proef ging ongeveer net zo...
dus ik denk oohh 2x wp ofzo zat dr wel in. Ja hoor Haha! winst Haha! 2e proef had ik 162 en de eerste "je hebt nog wel een wp"164 Haha!

jaa dus w8en op de prijsuitreiking natuurlijk Haha! nou BINGO Haha!:D:D

Met Dancer was ik 3e ! (TEGEN DE D'S!!!!) Haha! jeeej Haha! dat was met 157 punten ... laag gejureerd of niveau gewoon klote Tong uitsteken denk dat 1e haha lol

en met Boas Haha!:D:D 1e!! met die 164!

soow ik was weer binnen 25 euro rijker Haha!

nou dat was t Tong uitsteken ik lees t wel he haha doeggg Haha!

PS: heb nu 6 wp in de L1 D met Boas en 5 in de L2 C met Dancer


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:31

wow goed zeg!
gefeliciteerd!!!
Leuk dat het zo goed gaat met allebei!
OK dan! *LOL* OK dan!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:17

Hee supper Meiske!!!
ennuh 25 euro!! dat word RONDJUHHH :p:p HAAHHAH

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Annash
Blogger

Berichten: 26451
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 14:20

whahaa ja kom eerst maar naar mij kijken dan in varsseveld laura! dan zien we wel verder Tong uitsteken

heey nadia heb je alwwwweeeeeeeeer gepbt mja zie je wel Tong uitsteken

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:22

Heel erg gefeliciteerd met het behalen van de 1e en 3e prijs

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:57

hihi goedzo dêre..zie je op de gelderse Tong uitsteken


anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:31

goed hoor, lekker geld gewonnen ga zo door hoor

Eindelijk mijn eigen paard!
Bantano (v. Santano) B+19 in 7 wedstrijden :D
L1 + 11 (debuut 194 en 208) in 4 wedstrijden

Annash
Blogger

Berichten: 26451
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 18:43

thnx allemaal Haha! jaa nou dat rondje geef ik wel in t cafe op bokt ofzow Tong uitsteken das pas een oplossing haha lol

marjolein88

Berichten: 4049
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Herwen (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:46

heey !
gefeliciteerd joh!! doe je goed !
I'm proud of you! Schijnheilig
spreek je weer !
doeggggiejjj!!!
marjolein Haha!

..::WWW.STOETERIJDUBOIS.NL Sportpony fokkerij (Duitse rijpony/NRPS/Welsh), doorlopend jonge aanfok te koop::.
==> PRACHTIGE GOEDGEKEURDe D-SPORTPONY- HENGSTEN TER DEKKING, TOPSPORT AFSTAMMING!
*KLIK*!!!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 18:50

Gefelicitterd!! Maar ga je na je proef altijd naar de jury toe? Dat is bij ons nooit!

Annash
Blogger

Berichten: 26451
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 13:05

ja idd ik ga altijd naar de jury toe, meestal om gewoon ff te bedanken voor het jureren, vind ik wel zo netjes. tis tegenwoordig d8 ik ook zo dat je dan niet meer van je paard/pony af hoeft te stappen, dus gewoon kunt blijven zitten, maar als ik dit doe dan voel ik me zo verwaand Tong uitsteken dus ik stap ook nog eens af, behalve als de jury tegen mij zegt: blijf maar zitten.... ik bedank dus voor t jureren (als we die niet hadden:P nou ja gaat ook niet altijd op haha) en meestal geven ze dan commentaar, of ze zeggen gewoon dat het op het staatje staat.. nou whatever Tong uitsteken als t maar rechtvaardig is vind ik t best Haha!

ennuuhhh ik rij nooit in noord brabant dus heb geen ideeeee hoe t daar gaat Tong uitsteken

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 15:43

Yeah Shanna gaat Biep achternaaaaaaa Haha! Knipoog

Goed hoor! Gefeliciteerd!
op naar het hoedje Knipoog

:)

Annash
Blogger

Berichten: 26451
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 15:59

whaah zeur Tong uitsteken haha bedankt hoor lolz

uuhh ja maar dat hoedje is zoooooo duur Boos! sjonge jonge k maak dr zelf wel 1 van karton Tong uitsteken moet t nie regenen dan is ie zo verzouwd Tong uitsteken

wwhahahahaha lolllllzzzz

greetrZ


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Snow_White, Ilona__, mooney, spookyskippy en 32 bezoekers