pijn...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lola_lovster

Berichten: 318
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: glanerbrug ligt bij enschede

pijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 17:16

ik heb ee rare vraag nouw eigenlijk is het geen vraag wil gewoon wat commentaar

ik verzorg een heel lief shetje ze heet paola uut splo (lola)
ik verzorg haar nu al 3 jaar en hou zielsveel van haar ze heeft me alles geleerd over paarden
maar nu kreeg k te horen dat ze binnenkort 3weggegaat nu over 16 dagen

als ik haar zie word ik stil meestal ga ik naast haar in de wei zitten knuffelen of dan praat ik tegen haar als ik thuis ben en ik denk over haar dan krijg ik hoofdpijn ik word dan ook woedend moet dan tegen iets aan schoopen ik heb ook al een nacht niet geslapen moest huilen

men vriendin zegt dat ik me aan stelk maar wat vinden jullier nou van ¿

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:18

Waarom ben je zo boos?
Omdat ze weggaat? het is rot, maar je weet niet waar ze heen gaat, misschien blijft ze wel heel dichtbij in de buurt staan , en kan je haar af en toe opzoeken!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:19

Nee hoor, je stelt je niet aan Ach gut .

Het is nooit leuk om een verzorgpony die je al 3 jaar doet kwijt te raken. Probeer te genieten van de laatste dagen, misschien nog wat mooie foto's van haar maken.

Weet je aan wie ze verkocht wordt? Misschien mag je een keer komen kijken bij haar nieuwe baasje Knipoog .

lola_lovster

Berichten: 318
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: glanerbrug ligt bij enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 17:28

ze gaat naar duitsland en als ze het eiuwe baasje iet bevalt gaat ze naar de slacht..... k'denk dat ik daarom zow boos ben

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:31

lola_lovster schreef:
ze gaat naar duitsland en als ze het eiuwe baasje iet bevalt gaat ze naar de slacht..... k'denk dat ik daarom zow boos ben

Zal dat echt wel zo zijn??

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:38

Hoezo zou ze gelijk naar de slacht gaan als het niet bevalt?
Dat zeggen wel meer mensen, maar als je zoiets van te voren al weet, gaat ze er natuurlijk ook sneller heen!
Heb je geen mogelijk om haar te kopen?

lola_lovster

Berichten: 318
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: glanerbrug ligt bij enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 17:51

ik dnek aan niets anders dan haar kopen !!!!!! maar ze is al verkocht aan dat andere mens in duitsland en als ik haar zou kopen heb ik geen plek mhaar ergens neertezetten

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:55

lola_lovster schreef:
ik dnek aan niets anders dan haar kopen !!!!!! maar ze is al verkocht aan dat andere mens in duitsland en als ik haar zou kopen heb ik geen plek mhaar ergens neertezetten

Op de plek waar ze nu staat bijvoorbeeld? Kun je dat niet huren etc?

Wel erg, ik snap helemaal waarom je boos/verdrietig bent.
Je stelt je heus niet aan...
Zo zijn we allemaal wanneer onze lieveling verkocht/dood gaat of we ons paard zelf moeten verkopen... Sterke

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:59

ik vind niet dat je je aansteld, als ik eraan denk dat mijn macho (trouwe vriend al 3 jaar) weg zou moeten barst ik ook in tranen uit. Ik denk gewoon dat je vriendin niet echt het gevoel heeft hoeveel je van zo'n beestjes kan houden Lovers misschien helpt het als je andere dingen gaat doen, denk er ook aan dat je niet voor eeuwig verdrietig kan zijn, ooit zal je jezelf eroverheen moeten zetten. dat kan je beter snel doen dan dat je er lang mee wacht. Maak die laatste dagen gewoon leuk met haar, doe leuke dingen en verwen haar. Als ze dan weg is kan je tenminste nog aan die dagen denken dat je het leuk met haar had. Probeer die laatste dagen goed te benutten! succes! Haha!

lola_lovster

Berichten: 318
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: glanerbrug ligt bij enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 18:29

wauw thx voor jullie steun...
ik zal de laatse agen met haar doordbrengen haar extra verwennen (niet dat ik dat nooit deed)