clinics Sonja Gademann en Edward Gal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

clinics Sonja Gademann en Edward Gal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 16:40

Een tijdje geleden werd er steeds reclame gemaakt voor clinics van Edward Gal en Sonja Gademann, waar je aan mee kon doen. Het werd als een soort training aangeprezen, meer een soort openbare lessen. Tja, ik ben dus vergeten waar het was en wat de website was. Nu vroeg ik me af of iemand weet of die clinics nog steeds worden georganiseerd, heeft iemand er misschien ervaring mee, weet iemand misschien de website? Weet iemand überhaupt waar ik het over heb? Haha!

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:45

Ja, ik weet wel waar je het over hebt! Volgens mij heeft het nog een tijdje op de website van Edward Gal gestaan.

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:46

Edward geeft ook training in samenwerking met Sonja Gademann
Meer informatie:
Tel: (0411) 62 34 14 (tijdens kantooruren)
E-mail: alpro.stables@tiscali.nl
Deelnamekosten: € 72,50
Bezoekerskosten: € 5,00
Lokatie:
Manege Ponhoeve
Paralelweg 9
Waspik (bij Waalwijk)

Voila... van de site.

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 17:50

Toppie, hartstikke bedankt!
Is er nu ook nog iemand die er ervaring mee heeft?

Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 22:05

Ik heb een clinic gereden bij Sonja Gademan in Vught.We reden met zijn drieen.Het zou op niveau aangepast zijn,dat was het echter niet helemaal.Er reed een man mee die nog niet kon galopperen en sturen.En dan is 72 euro wel duur hoor.Het was verder best leuk om een keer te doen.Ik wil nog wel een keer een clinic rijden bij Edward Gal.Dan heb ik ze beide een keer gehad.Ik vraag me alleen af of prive les ook zo duur is bij hen.Echt veel mensen waren er niet die zaterdag.Alleen de deelnemers en hoogstens vriend,vriendin cq ouder.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:56

op www.edwardgal.nl heb je volgens mij ook info betreffende deze clinics. Ik vind het persoonlijk nogal prijzig, maar wellicht dat het het allemaal waard is Knipoog

mikmak

Berichten: 83
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: merkelbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 17:00

7 oktober is er een clinic van Anky en Edward. Ik ga daar met mijn moeder heen om te kijken; iemand heeft een les gewonnen van Anky en die rijd dan die dinsdagavond. De overige bezoekers (waaronder wij dus) kunnen wel een les van Edward winnen............is ook niet verkeerd!!

Ik ben het er wel mee eens dat 72.50 euro errug veel is voor een uur les met zijn 3-en. (ff snel omrekenen---> dus zo'n 165 gulden!!!!!!!!!!!!!!!!)

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 08:57

[quote="mikmak"]7 oktober is er een clinic van Anky en Edward. Ik ga daar met mijn moeder heen om te kijken; quote]

Daar ga ik ook naar toe, in Vught. Wij gaan met het personeel (4 personen, iedereen) en Esther. Heb er zin in!

Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 10:29

Wij gaan 7 oktober ook met 5 man(vrouw)Heb er wel zin in.