Schuiver gemaakt met mijn broertje op de scooter! AUAUAU!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 22:18

Vanmiddag kwam mijn broertje mij ophalen van mijn werk op het asiel met de scooter. Hij heeft hem nu net een maandje en is er reuzetrots op natuurlijk! Wij dus naar huis scooten, ik achterop... koemn we in een vage bocht met het achterwiel in de berm terecht en we schoven finaal onderuit. Huilen Ik schrok mezelf wezenloos, enige dat ik dacht was: "je moet zorgen dat je stil komt te liggen, want je schuift zo richting de weg!" toen ik stillag, keek ik dus meteen op, zag mijn broertje liggen en we kwamen allebei tegelijk meteen overeind. Meteen vragen of je wat mankeert natuurlijk. Op het eerste gezicht niks. Mijn broertje meteen naar zijn scooter toe natuurlijk, flinke schaven erop, zoooo zonde! Stopte dus een auto, die man meteen politie en ambulance bellen. Die kwamen er dus al heel snel aan. Eerst een politiewagen met zwaailicht, toen een ambulance met zwaailicht met erachter NOG een politiewagen met zwaailicht, maar die reed verder. Die man die had gebeld was zelf agent, dus die haalde er meteen een hele dramatoestand bij, hellup... Maar ja, schijnt te moeten tegenwoordig! Nou, ondertussen ook mijn ouders gebeld, die waren er ook vrij snel en Danny en ik met de ambulance mee. Ik had wonder boven wonder niks, alleen een minuscuul wondje op mijn elleboog en mijn paardrijjas die ik aanhad, is total-loss *huil!!!!* Ik verwacht dat ik morgen mijn bed niet eens uitkom van de spierpijn en stijfheid, maar ja mijn beschermengeltje leeft nog! *LOL* Daar was ik de laatste tijd erg aan gaan twijfelen namelijk!Maar goed, mijn broertje had een paar flinke schaafwonden op zijn buik en knie en handen. Hij moest dus naar de polikliniek om verbonden te worden enzo. Gelukkig keek de politie niet naar de scooter, die loopt namelijk te hard hihi, maar: we reden niet te hard!!! Maar goed, Danny en ik zijn weer thuisgekomen, erg geschrokken en morgen vast hartstikke on-mobiel... STIJF!!!! maar ja, zolang dit alles is... Paar daagjes rustig aandoen met rijden en dan hoop ik toch weer aan de slag te kunnen als ik niet meer stijf ben, want zaterdag weer wedstrijd!!! Yippee!!! Hè, gister zo'n leuke dag, vandaag laatste keer op het asiel en dan zo'n ongelukkie, bah....wanneer heb ik nou eens een keer mazzel??? *baal*

_________________
It's a plane....!!!
No, it's a bird....!!!
NO, IT'S SUPERJURGA!!!!!!!!!!!!! *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-09-30 22:22 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-09-30 22:24 ]</font>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 10:01

In ieder geval is er niets extreems met jullie gebeurd. Ok, die verwondingen van je broertje zijn wel erg maar toch... Ik hoop maar dat je niet al te stijf wordt vandaag want je moet natuurlijk wel goed trainen deze week voor de wedstrijd van zaterdag. Mocht je vandaag of morgen toch nog last krijgen dan wens ik je veel sterkte. Iig veel sterkte aan je broer!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:09

gelukkig dat het goed is afgelopen. stertke met de spierpijn.

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:54

en?? hoe gaat het nu met je??

trouwens een tip voor je broertje.. wanneer dit valt onder de verzekering dan raad ik hem aan om eerst zn scooter weer af te voeren, voordat er iemand naar komt kijken.. anders is ie dus nie verzekerd.. en krijgt ie helemaal niks vergoed, weet nie wat voor verzekering hij heeft.. verwacht overigens nie dat dit er onder valt.. maar toch Tong uitsteken

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 12:13

Ah gets! Sterkte met de stijfheid hoor! Blij dat er niks echt ernstigs aan de hand is met jullie.

Maar hoe is 't nu?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 12:55

ai hoe is het nu? nog erg stijf?
Ik heb ook eens zo'n schuiver gemaakt en belande ook in het ziekenhuis Boos!
heb nu nog last van mijn knieen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 14:48

Aaah, wat zul jij geschrokken zijn! Schaafwonden doen trouwens best nog goed zeer ook!

ik hoop dat het met de spierpijn meevalt!

Sterkte! Mieke

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 16:22

Thank God, ik heb helemaal geen spierpijn!!! Niks, geen centje pijn! Kwam vanmorgen gewoon mijn bed uit en ben gewoon naar school geweest. Alleen lichtelijk last van mijn ellebogen, maar ik kan gewoon paardrijden. Oefenen voor mijn wedstrijd zaterdag! Maar mijn broertje is vandaag wel thuisgebleven, is wel stijf. En nee, we zijn hiervoor denk ik niet verzekerd....wordt leuk duur geintje met die ambulance erbij Huilen en ik baal van mijn jas..... Verdrietig Maar ik moet gewoon blij zijn dat ik niks heb, had wel echt de weg op kunnen schuiven en onder een auto kunnen komen. Moet er niet aan denken.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 16:55

Ieww! Gelukkig is het goed afgelopen!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 17:31

Gelukkig maar zeg, je hebt ons wel laten schrikken hoor. Niet meer doen hoor, anders ga je over de knie Haha!

Succes met oefenen voor de wedstrijd.

Dikke knuffel voor Jur en jezelf natuurlijk, wens je broertje ook beterschap van me.