Okee, knoop doorgehakt, hij is te koop

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 13:04

Na veel getwijfel en veel tranen staat hij nu echt te koop. Zie bijv. eenmaal andermaal.
Aan de ene kant hoop ik dat hij snel weggaat, maar aan de andere kant hoop ik dat er geen reacties komen. Ik vind het heel moeilijk maar het is wel beter zo... Verdrietig

Liefs Joleen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:13

Het is een moeilijke beslissing voor jouw dat kun je merken, maar je weet denk ik zelf wel dat dit voor jullie beiden de beste oplossing is. Maar dat dit met tranen gepaard gaat dat is zeker!! Veel succes meid.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:18

Kan me je tranen wel voorstellen, id inderdaad een mooi paardje, heeft zeker een schitterend hoofdje dat wilde ik je nog even zeggen.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 14:05

Dank je wel voor je lieve reacties! Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 17:58

das is zeker heel rot dat je hem gaat verkopen
ik ga queen waarschijnlijk ook verkopen en ik heb het er nu al moeilijk mee terwijl ik hem toch nog zeker tot december zelf houd maar alleen de gedachte al dat mijn kleine poepie weg gaat Huilen Huilen

hele veel sterkte er nog mee

Love the life that you live, live the life that you love

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 18:15

Mijn pony is gister weggegaan,heb het er nog moeilijk mee hoor,maar ik liet haar wel met een gerust hard achter,waren mega lieve mensen.
Alleen ik voel me schuldig tegenover de pony,straks haat ze mij!!!of is ze verdrietig omdat ik niet meer kom,maarja dit helpt jou ook niks he,word je zeker alleen maar verdrietiger van,maar ik hoop dat ze bij net zulke lieve mensen terecht komt!! Party!! Party!!
Sorry maar waarom gaat ie weg??? Verward

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 18:26

ik vond het ook heel moeilijk toen moonlight werd verkocht met de andere paarden had ik er niet zo'n moeite mee maar moonlight is het eerste veulen dat bij ons is geboren en dat wij hebben opgevoed en zelf ingereden. het was echt een super beestje en we hebben veel mensen gehad die haar wilde kopen maar steeds hebben we nee gezegd omdat we geen afscheid van haar konden doen. Uiteindelijk hebben we toch een advertentie gezet en hebben hele lieve mensen haar gekocht ze kwam op een hele goede stal waar meerdere paarden stonden. het is nu 2 jaar geleden. Bij ons had moonlight nooit wedstrijden gereden. Maar nu loopt is moonlight 2x m1 gestart en was 2 x 1e en ze was bij de kampioenschappen reserve kampioen in de L2!! Dus dan ben je toch wel effe trots als je dat te horen krijgt! Ik ben blij dat we haar aan die mensen verkocht hebben, we blijven contact met ze houden! En voor moonlight die kan het niet beter hebben! Is overigens de dochter van hanriet de pony die we nu ook helaas moeten verkopen!
Dus ik zit weer in hetzelfde paket!
Veel sterkte ermee en hopelijk vind brando net zo'n plekje als moonlight dan is ie zeker gelukkig en dat verdiend elk paard!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 21:24

Leuk paardje hoor en je resultaten van je eerste paar wedstrijden waren helemaal niet slecht. (even in je profiel gekeken) Maar als je toch het gevoel heb dat jullie niet de juiste combinatie zijn dan is het wel heel eerlijk tegenover jezelf en je paard om er niet mee door te gaan. Sterkte ermee!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 09:40

Ik las het pas al dat je vond dat de combi van jou en Brando niet klopte. Erg zonde is dat, maar het is goed dat je het zelf ook weet en nu de knoop hebt doorgehakt. Heel veel sterkte hiermee, je komt er wel overheen. Brando leuke nieuwe baas en jij leuke nieuwe pony en vol goede moed weer verder! Succes hoor, en veel sterkte!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 11:08

Dank jullie wel allemaal! Het is voor ons beide idd beter. Toch vind ik het wel moeilijk, want hij is zo lief... Lovers Verdrietig

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:44

tuurlijk is ie lief maarja daar kun je niet veel mee als het verder niet klikt toch?
ga je zelf al een beetje om je heen kijken voor een nieuw paard? dan heb je wat om handen en hoef je niet veel aan de verkoop te denken.
ach uiteindelijk komt er toch een leuk baasje voor hem waar het mee klikt en dan zij jullie allebij gelukkig hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 12:37

Ja, ik ben al aardig aan het rondkijken voor een nieuw paardje. Lekker internet enzo uitpluizen. Dat is wel erg leuk om te doen! Lachen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 15:19

wat voor iets zoek je?
groetjes jeannette

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 13:35

Hoi,

Het komt allemaal wel goed hoor. Mijn pony is een paar weken geleden verkocht en die heeft het hartstikke goed bij hele lieve mensen.
En ik heb zelf al weer een ander paard, echt een heel lief paard. Hij wil alles voor me doen en gaat elke dag beter lopen Lovers

veel succes met het verkopen van je pony en het zoeken naar een nieuw paard!

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 13:55

ja het ik zeker heel erg om een pony te verkopen Verdrietig Verdrietig moest zelf drie ponys verkopen Huilen Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Celebi, Karintich, Mark0919, pluklief, su72 en 41 bezoekers